Followers

mental di rumah blogger!

6:59:00 AM


bila dapat jemputan kenduri..aku memang suka nak pergi..tapi ada kadang kadang tu,
tak dapat nak pergi..mahap korang..ai kan cuti tak sama dengan orang lain huhu..
time korang cuti..dobi perlu dibuka..walaupun ada pekerja, aku tak lepaskan sepenuhnya
kadang kadang tu..pekerja aku sangat 'bijak pandai' cuti di hari sabtu dan ahad..grrrrr..

sudahlah sabtu dan ahad bajunyer banyak skit daripada hari lain..ko sibuk nak cuti kan
dah acaner..selagi belum beranak ni, muka ni jugaklah kena menggosok..bertabahlah
stamina kan dah tak segagah dulu..gosok skit, duduknyer yang lebih muahahaha..haihh
encit papa memang tak boleh nak buat muka kalau aku rehat..takut jadi kes dera isteri ;p

bila pekerja datang pada weekend, maka hadirlah aku di kenduri yang dijemput..
terbaru adalah dari blogger Mimy Hamid..ooh mimy tenkiu jemput ai makan kenduri
perut pulak memang dah teringin sangat nak makan lauk orang kawin..dekat je pun
bertempat di gombak..bergegas kami ke sana..sampai sampai jer aku nampak mimy dah


hamboiii mak incik tu make up kalah pengantin tau hahaha..nasib tak salah pengantin
fayel pulak sangat k-pop maknyer dress up kan..datang terus duduk makan..perghhh
tengok lauk sangatlah gorjes nyer menu menu kawin umah mimy ni..semua aku amik
giler menetesss ailiooooku..rasa pulak..ohmakguard daging jatuh no.1 okeh..sedap sangat


siap amik gambar bukti aku datang makan..tu baru makan nasi..belum aku amik lagi
segala kek, lolipop..sedap oiii...kerlazzz sangat..tapi sebelum makan amik gambar lagi
dah macam mental pulak kau kannnn..fedulik lah..ada abg tu gedang gedang selamba jer
aku tengok kuar enpong amik gambar makan hakhakhak..lagi mental dari aku okeh..


badan dah cool dan macho..tiba tiba amik gambar makanan..masuk instagram lettew
abg ngah kalau ada cik su semua jadi ngada ngada..semua pun nak cik su..baguss...
mama boleh makan dengan aman..cik su ni adalah adik bongsu suami kedingku..
aku rasa dia memang feberet semua anak buah..cik su belom kawin..semua suka lah..


korang tunggulah cik su habis belajar ni..keje pastu kawin..cik su tak layan dah korang
sekarang ni cik su single lagi..cik su boleh bawa pergi taman lah..jalan jalan lah..
segalanyer cik su..tapi dengar citer, cik su demo nak sambung belajar lagi uhukss..
haihlah cik su..dah biler lah kak nadia nak rasa gulai cik su ni? belajar tak berenti renti..

sesudah habis makan, suami aku sibuk cari ayah mimy..aku sibuk cari si mimy ni..
haruslah ada gambar bersama tuan umah kan..ya Allah terik sangatkah perutku itu..
kalau dengan mek ni...sila faham gambar stok lentok lentok mesti ada kahkahkah
aku ke yang manja sekarang ni? ke mimy ni? ai is kompius tau..ke automatik ni?

mimy..tenkiu jemput..kalau ada makan free..sila lah roger lagi hahahaha..

You Might Also Like

23 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Lawa lah kak diya gan kak mimy...dua2 cun....sgt menarik....pandai mengojeskan diri sendiri...barulahhh abg sayang hehehhe

    ReplyDelete
  2. so sweet...comel sangat lolipop n kek tu...

    ReplyDelete
  3. Dua2 homei..tp kena bg extra homei kt ibu mengandung jgk..haha..

    ReplyDelete
  4. tq my nad dtg with segerombolan family...suka sgt...wlau aku terkejar nak melayan..sana sini panggil...sampai fayel pun ntah kemana hehehe...ko ingat tak peristiwa pic ni gigih tukar posisi kan konon nak nampak bunga lace...wakakakaka...tq again beb

    ReplyDelete
  5. senyum menawan kedua kakak ku ini.. hoho!

    ReplyDelete
  6. comelnya akak skang...bertambah comel tau

    ReplyDelete
  7. bestnya jumpa blogger.rara pon suka mkn kenduri.best je rasa.hehe

    ReplyDelete
  8. lawonye makanan....hahaha...xla...comelnya PM lentok2 gitew...bila la nak jumpa ni...

    ReplyDelete
  9. tulah cantik kak mimy make up, dobi sabtu ahad memang lebat kan orang anta baju.

    ReplyDelete
  10. woott woottt
    last dpt tgk full pic of you n your twin..hehehe
    aah mmg terik lalalalalalarikkk

    ReplyDelete
  11. hihihi kak, memang perut akka godang kak. tapi akka tetap comel hokehhhh

    ReplyDelete
  12. part makan memang heaven ye rasa.. ;)
    tu pasal ai kembang membang sekarang.. ahaks.. ;)

    ReplyDelete
  13. daging tu mmg nampak sgt sedap.. huhuhu.. kak diya.. comel gitu berbaju hijau... bestla babies dpt mkn nasi minyak.. ;)

    ReplyDelete
  14. Comel perut

    Sedapnya dpt makan nasik kenduri

    ReplyDelete
  15. hijaunya bumi Tuhan.. aduhai lama x kena jamu nasi kenduri kawen..

    ReplyDelete
  16. mmg best dpt mkn nasi kenduri kam Momma..hehe..

    sure ko tgk entry blog aku asyik ceta psl nasi kenduri..tingin ko..huhu..

    ReplyDelete
  17. Bestnyer...menu nmpk ohsem..:)

    ReplyDelete
  18. Sweetnye diya!!

    Aduhhh lama x mkn lauk kenduri

    ReplyDelete
  19. lauk kenduri ni ada daya tarikan tersendirikan.

    ReplyDelete
  20. sedapna dia punya kudap kudapan tu. bila tengok bang long...tengok akak...ahaaa..muka sama. bang long iras akak !:D

    ReplyDelete
  21. kelas lauk kenduri mimy....dah lama tak makan nasi kenduri...teringinnya

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!