Followers

Wooden Toys TERMURAH!

9:32:00 PM


aku tau ramai sukakan wooden toys untuk simanja bermain sambil belajar kan..
ok meh kita share rezeki bersama sama lagi..ramai dah mempercayai harga kami..
alhamdulillah..ramai suka dan repeat order untuk wooden toys..harga mampu poket
zaman sekarang mencabar sangat kan...serba serbi tinggi..nak beli fikir 3,4 kali

tapi dengan pinky momma...korang mampu dapatkan wooden toys dengan MURAH
jom kumpulkan koleksi wooden toys untuk simanja bermain..rata rata harga aku..
dari serendah RM15 sahaja..insyaAllah dengan barang yang murah ini mampu tolong
anak anak kita minat untuk belajar..kanak kanak ni macam macam cara nak melayan


ada yang senang untuk kita dekat kan dengan buku..ada yang tak..so as mama..
kita jangan terlalu mendeksa atau bagi tekanan pada mereka..sila guna cara lain
beri mereka main dengan wooden toys..tarik minat anak dengan bermain dulu..
korang nak order? sila klik laju laju di facebook Pinky Momma..PM aku di sana..

kumpul sebanyak mungkin wooden toys untuk anak anak..manfaat bersama ;)
anak suka..mama lagi sukaa kan..murah dan berbaloi..



You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. salam pinky momma, saya tak ada facebook, caner nak contact ye?
    boleh email pada saya contact no ke?
    memang dah lame cari wooden toys utk anak. tq.
    email : mrs_ierazuan@yahoo.com

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!