Followers

Kelainan Dettol Deep Cleanse Dalam Membantu Tugas Seorang Ibu

1:18:00 PM

Korang dah cuba belum Dettol Deep Cleanse yang terbaru ni? Kak fink pun baru jer cuba Dettol Deep Cleanse ni..Yang pastinya sabun dia memang lain dari yang lain. Rasa macam pakai skrub pun ada..Yang penting pada sesiapa yang tak suka dengan bau 'hospital' tu, rasanya korang dah boleh tersenyum lebar sebab Dettol Deep Cleanse ni sangat wangi. Bau buah apprikot..


Sebagai seorang ibu kita semua pasti nak anak sentiasa dalam keadaan bersih. Maklum lah bila mereka ke sekolah dan di luar dari rumah, persekitaran tu kita tak tahu macam mana kan. Kadang kadang tu balik kotornya kaki tangan. Tu belum lagi bau dari peluh dari badan. Budak budak kan aktif. Peluh tu memang tak dapat dielakkan..

Sebagai jenama yang telah menerima banyak anugerah, Dettol sentiasa memberikan inovasi terbaru ke atas produk mereka mengikut citarasa pasarana terutama golongan ibu yang sentiasa memainkan peranan dalam memilih mandian anti bakteria untuk melindungi anak anak dari jangkitan kuman..Kebersihan kena lah bermula dari rumah kan..



Mempunyai 100% aprikot semulajadi, Dettop Deep Cleanse dapat memberikan bau buah yang berkekalan disamping dapat memberi perlindungan menyeluruh pada kulit. Ia juga mempunyai skrub manik mikro yang dapat memberi pengelupasan sel kulit mati dan seterusnya dapat menjadikan kulit kita lebih bersih dan berseri..Serius korang kena try sabun Dettol Deep Cleanse ni 


Macam yang kak fink cakap di atas, memang rasa macam pakai skrub sebab dia ada biji biji halus di permukaan sabun tu..Rasa puas sangat dapat gosok gosok di kaki dan leher untuk menghilangkan daki di badan..Lepas tu kulit rasa sangat lembut..Ni pengalaman kak fink sendiri..Senang sebab ianya dalam bentuk sabun kan..Pegang dan gosok jer..



Yang mempunyai anak remaja juga boleh boleh galakkan diaorang gunakan Dettol Deep Cleanse ni sebab remaja kan selalunya mengalami pelbagai perubahan dan perkembangan biologi..Macam anak aku, abang long tu memang jenis yang kuat berpeluh, balik jer mesti berlengas lengas badan dia. Sejak gunakan Dettol Deep Cleanse ni memang kurang masalah berbau ni..

Tak risau lagi dengan masalah bau peluh..Sebab kak fink tahu, sebagai ibu aku dah berikan perlindungan terbaik ketika dia berada di luar..Nak cari dekat mana? Korang boleh jer dapatkan di mana mana farmasi dan pasaraya utama. Ni kak fink kongsikan harga Dettol Deep Cleanse dalam bentuk gel dan juga sabun bar untuk korang seperti di bawah ya:

Saiz 850ml: RM20.25
Saiz 225ml: RM6.90

Saiz Pek Isian Semula 800ml: RM15.67

Sabun Bar: 3+1 [105g] : RM10.45

kalau tanya aku, aku memang prefer sabun bar dari gel sebab sabun bar tu best
hari hari boleh skrub kulit lepas ni..



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Ehhh 'flavour' barulaa. Mesti best baunya. Ena suka bau2 buah ni. Nanti nak try la sabun dettol yang baru ni.

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!