Followers

THYMOS® Melindungi Anak Daripada Virus Dan Bakteria

8:20:00 AM

Sekarang ni banyak betul virus dan bakteria dalam persekitaran kita kan? Yer la kadang kadang anak anak kita main main mainan ni, dia main campak jer dekat mana mana yang dia suka kan? Dan bukan semua permainan yang anak main tadi, kita sempat nak bersihkan satu satu. Tak rajin pun ya juga hahaha


Tapi sekarang ni korang tak perlu risau lagi dengan permainan anak anak yang merata rata tu. Apa yang aku buat sekarang ni, aku kutip balik semuanya dan simpan dalam satu bekas. Dan spray jer THYMOS® Anti HFMD / FLU Spray dekat mainan tadi. Selepas spray tadi, aku lap kan dengan kain bersih. Senang kan? Dengan hanya 1 semburan, ianya tahan untuk 10 hari. Haa menarik kita tidak wak?


Korang pun dah senang hati anak anak boleh main permainan tadi tanpa perlu risau nanti bakteria yang ada di situ. Mesti ada yang tertanya tanya apa tu THYMOS ni kan? THYMOS ni adalah teknologi dari UK, dan ia mengandungi Mineral Aktif yang menghasilkan ion-ion negative yang bertindak seperti perisai di mana-mana permukaan yang dirawat untuk membunuh kuman tanda alkohol atau bahan kima toksik. Molekulnya akan dicetuskan dan diaktifkan berulang kali secara automatik untuk melindungi apabila ia bersentuhan dengan udara dan cahaya. 


Zarah mineral diaktifkan menghasilkan elektron bacteriostatic yang menghancurkan patogen, dan pertumbuhan atau pendaraban bakteria. THYMOS boleh digunakan untuk mendapatkan udara yang bersih dan sihat di ruang terkurung seperti di dalam rumah untuk menjauhkan penyakit dari anda dan anak kecil korang


THYMOS® Anti HFMD / FLU Sprays direka khas untuk membantu ibu-ibu menyediakan pertahanan menyeluruh untuk anak mereka dengan menghapuskan 99.99% penyakit berjangkit Virus. Semburan ini adalah penyelesaian cepat, namun tahan lama untuk permukaan yang tidak bersih. 


Itulah sebahagian daripada apa yang menjadikannya sesuai untuk zaman moden kita. Semburan itu datang dalam tiub saiz tiup travel saiz dan boleh disesuaikan dengan mudah di dalam beg atau di dalam saku. Kiranya macam sanitizer yang dapat melindungi anak kecil korang bebas dari penyakit berjangkit.

Untuk lebih lanjut, korang boleh check dekat website dan facebook THYMOS®




You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!