Followers

cheese nan meleleh tahap maksima yang super sedap!

8:51:00 AM


aku selalu tengok orang upload gambar kat fesbuk gambar cheese nan yang sedap ni..
tapi aku kompius kat mana ni? asal aku tak tau ni? bukan aku ni pencinta makanan ke?
jadi aku tanyalah sorang kakak ni..sebab aku tau dia pun pencinta makanan jugak ahaks
rupanyer tempat tu tak lah susah nak cari pun..memang kawasan jajahan..ewaaahh..

so rabu cuti..makanyer..cakap dengan encit papa..ling..ling ai is teringin nak makan
tapi bukan nasi..nak makan cheese nan boleh tak? encit papa ok jer..dah alang alang disitu
terjahlah kami anak beranak ke Restoran RSMY di jalan TAR..berdepan Lotus Hotel..
bersebelahan dengan Restoran Hanifa..area area Maju Junction..korang faham tak ni?

kalau di situ..masalah nak cari car park adalah satu masalah yang menggeramkan..
encit papa drop aku betul betul depan kedai..aku memang tak larat nak jalan kaki lagi
kalau kena park di belakang..sampai kedai aku dah pitam hahaha..hover kan..sakit kaki..
mengah bukan main sekarang ni..fanas berfeluh feluh ketiok mak incik nanti..vip sangat..

masuk dalam kedai, terus order..cheese nan satu..wah muka berbunga bunga masa order
sebenarnya nak order DUA..muekeke dasar tamak haloba..tapi aku perlu membajet ayu..
kang orang meja sebelah tengok..oitt dua??? wattt?? finee..cover sikit perangai gelojoh tu..
masa sampai tu..muka aku macam..halor montok montok nyerrrr..licinnyerrr ko ni rotii..


sampaikan abg long pun macam kompius..nak makan nasi atau nak makan cheese nan..
ok aku kasi carik carikkan potongan cheese nan itu eh..hamikk! panjangnyer cheese ituuu
dah la panas..lagi lah tergoda iols tengok..masa amik gambar ni pun aku dah tak tahan
tertelan telan ailioooku..serius tempat ni tak kedekut cheese..memang puas hati datang..



tak puas hati..amik dari sudut lain pulak..panggil abg long pegang..tarik ke atas pulak dah
amacam? pizza pun kalah lah ini macam..kuah yang dia bagi pun sangatlah sedap okeh..
mula mula nak makan camtu jer..tiba tiba test lah sikit cicah di roti..perghhh mantap!
aku dah teringin balik hari ni..acaner? nasib baik jauh..tak per lah tengok gambar jadi ler..


encit papa tak nak cheese nan..ok dia memang tekak setia pada nasi..roti tak pandang pun
kena makan nasi jugak..bagus..bagus..boleh suapkan abg long sekali..so aku boleh focus!
sensorang menikmati keindahan dan kegorjesan cheese itu..tapi last last tu..tewas jugak
siap bagi pesanan kat aku..ma, tinggal lah papa sekeping skit..eh? nak jugek rupanyer..


mahap pa..ensem sangat roti ni kahkahkah..lupa nak pelawa..rekomen sangat kat uols!
saper saper peminat tegar cheese nan atau pencinta makanan macam aku..sila lah terjah..
ramai dah pernah cuba kan..sebelum beranak ni rasanyer kena pergi lagi nampaknyer
tak boleh tahan lah..di cheras tak de lagi kedai yang boleh menandingi restoran RSMY!

aney..kemain aku promote kedai ko kan..aku tak minta banyak pun..
belanja cheese nan satu eh..FREE okeh FREE kahkahkah...



You Might Also Like

23 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. sodappnya ahkak.haih! mendera saya betul.nanti nk g jugak!

    ReplyDelete
  2. gulpssss giler leleh dia nyer cheese. nasib baik ai dah rasa makin sihat harini. hahahahaha

    jejaga my sayam, nak ajak dia makan kat sini. hehehehe

    ReplyDelete
  3. Mmg sedap..akk penah makan masa ngandung aish..tp payahnya nak habis..sbb masa ngandung aish dulu mmg tak pemakan sgt..tp kalai g skang mau 2kping ni kena order..bahahaha

    ReplyDelete
  4. model kepala botak... hihi...
    memang bikin terliur la... mana nak cari kat kuantan ni... waaaa....

    eh kuah xde pun?

    ReplyDelete
  5. Pandai hakak diya promote...ohh berdepan gan maju junction...tau2...nanti sabtu nih nk terjah kalo menyempat....weeeee kaloh pizza hut...cheese dia sgt2 meriah...sure mkn satu dh kenyang.... :) tabik spring lah kak diya sbb bawak kembor mamam puas2 mcm2...hehhe sukaaaa :)

    ReplyDelete
  6. sajer bikin ai juling tgk chesee tu tauu...!!!

    ReplyDelete
  7. Nampak gambar pun sedap..rasa cam nk jilat jer skrin hp ni..hehe..nak kena cari time g kl ni

    ReplyDelete
  8. adui akak..terliuq ni...hehe...

    ReplyDelete
  9. waduh2... meleleh air liur... lama benor dah x mkn ni.. isk.. isk..

    ReplyDelete
  10. berlagak kau vip la sgt skit2 semput skit2 berpeluh...hahahaha
    mentang2lah czer nti...ngade byk kan hahaha larikkkkkkkkk

    ok pasni aku nk cari cheese nan kt penang plak..

    nak cari nan nak cari nan
    nak cari aney nak cari aney hahahaha

    ReplyDelete
  11. aduh, meleleh-leleh air liur tahan perut yang tengah lapar ni . Haha, nak jugak!

    ReplyDelete
  12. Dekat je, selalu nak singgah kalau g sogo ke jalan tar.. tapi bila dah kat area situ, jadi lupa... hahaha.. Berapa ringgit eh? ramai cakap sedap kat situ.. hehe sy ni tak pernah pun makan nan cheese sebelum ni.. tapi macam nak try.. :p

    ReplyDelete
  13. sedappnya...melelehh2 cheese nya...hehhe

    ReplyDelete
  14. sedapnya mommy!!
    ada juga yang buat JJCM nanti nih :p

    ReplyDelete
  15. Akak buat2 x nmpk! Eh apa tu? Grrrr

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum diya .....sedapnya tengok... nak pi rasa jauh pula tu...

    ReplyDelete
  17. suka! tengah berkira2 nk g lagi, tunggu cik kembar boleh duduk dlm baby sit tu..hik3...kalau tapau, tk mabeles..kena g mkn situ jugak! ;-))

    ReplyDelete
  18. DAPNYEEEEEE....rindu nak makan lagi..huhu..

    ReplyDelete
  19. Waduhhhhh nasib baik dekat je tau! :)

    ReplyDelete
  20. bape ringgit erk roti cheese nan tu ?

    ReplyDelete
  21. lama aku tak jejak sini....pastu kuah dal dia panas panas auwwwwwwww best tul

    ReplyDelete
  22. tergelen2 telan air liur tengoh cheese nan tue...adoi la bila la dapat terjah sana...hhuhuhu

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!