Followers

Urban Mummy..produk ohsem dengan harga yang menarik!

8:30:00 AM


aku ni kan jenis kalau orang tu paksa paksa beli..memang aku tak kan beli hahaha..
tapi bila orang cakap..tak pe, fikir dulu..pastu harga pulak memainkan peranan..laju jer..
sebenarnya aku dah lama tahu tentang produk shaklee ni..ramai kawan yang menjual..
tapi setiap kali peniaga post status or inbox di FB..hati aku tu macam tak terbuka..

lain pulak dengan Urban Mummy ni..cara dia menjual..cara dia approach aku..aku suka
dia jual dan dia pun guna shaklee..so kalau bercerita tu macam hati ke hati..soft soft gitu
dan yang penting untuk orang orang yang bajetnyer ciput tapi nak sangaaaat amik shaklee
haaa dengan Urban Mummy ni..korang tak perlu risaukan restu poket yer..mampu milik


kawan kawan yang aku rekomen Urban Mummy..semua terperanjat dengar harga!
yer lah macam aku cakap..dia akan ikut bajet korang..tak de lah korang rasa nak nangis..
sebab aku rasa rata rata ramai yang takut nak cuba shaklee sebab harga dia..tapi salah..
korang boleh PM Urban Mummy laju laju yer..dia sedia membantu mengikut bajet..


ada banyak set sebenarnya dengan shaklee ni..macam aku sendiri..dari tak nak amik..
teramik jugak set mengandung huahuahua..mula mula nak amik set penyusuan jer..
tapi tu lah..bila orang yang meniaga tu pandai mengambil hati pelanggan..ewaaah..
tak pasal terjebak pulak dengan set mengandung..alhamdulillah..aku suka dengan set ni

macam aku yang mempunyai kencing manis di hujung kehamilan..aku suka ESP ni..
mengenyangkan dan menyelerakan..ini tak tipu..sungguh aku jatuh cinta dengan ESP
pemakanan aku pun terkawal..tak de lah rasa nak makan jer kan..seronok sangat..
harap harap apa yang aku makan..khasiatnyer akan turun ke kembar di dalam perut..


ooh ni masa aku menang give away yang dianjurkan Urban Mummy..rejeki mak yong
dapat hadiah 1st prize..di taja lagi..wah apa ko nak lagi kannn..haruslah lompat bintang
ni nak puasa dah ni..dengan pengambilan shaklee..insyaAllah korang tetap bertenaga
untuk aidilfitri pulak..korang masih mampu kekal langsing dan bergaya dengan shaklee


kalau korang nak rasa khasiat produk shaklee dengan pelbagai set yang ditawarkan?
sekali lagi aku tekankan..jangan ragu ragu dengan Urban Mummy..boleh klik di bawah
eh dia ada discount voucher tau..haaa rugi saper tak nak amik peluang ni..cepatan!
jangan ragu ragu yer korang..percayalah Urban Mummy mampu buat korang tersenyum

Facebook: Urban Mummy
Tel No: 011-2350 8003

TQ Urban Mummy untuk tajaan produk shaklee ni..alhamdulillah rezeki si kembar
walau tak taja pun..aku tetap beli dengan Urban Mummy..sebab? cuba PM dia




You Might Also Like

18 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. ko ngata aku ye kak kuat mkn..hahahaa..

    ReplyDelete
  2. shaklee terbaik lah.. dulu pn amik ni jgak dlm pntang..walau tak cukup tidur, tp menten je sihat :)

    ReplyDelete
  3. murah rezeki hang no dpt shaklee
    mmg pun shaklee ni mahal
    tp dgr kwn2 kata boleh beli skit2 ikut bajet kemampuan kita...

    ReplyDelete
  4. Untungnya sis..akk pun mkn set brpntg shaklee sblm.ni..

    ReplyDelete
  5. mmg terbaik shaklee ni... masa QUeen mengandung & berpantang mmg makan produk shaklee ajer

    ReplyDelete
  6. wahh promo baek ..

    aci tumpang ... kite pun dealer shaklee jgk ...hrga sgt murah and got pree gift jgkkk

    ReplyDelete
  7. kak nad, ida pun makan shakleeeeeeeee.. hehehehhe

    ReplyDelete
  8. tqah da beli esp tp lom makan.. samela..kene gdm bile da nak beranak ni.. xjaga mkn sgt pk nnt pntg xbleh mkn mcm2..hahaha.. shaklee tqah amek vitalea ngn oste je.. untuk pantang beli complete set..pengsan sbb dkt 400 gak.. xpe..untuk kesihatan

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah aku dh jd members pn..
    tp bkn ngan Urban Mummy la..
    thks sharing dear...

    ReplyDelete
  10. Eeerrr..apesal aku mkn esp selera makin bertambah..uhuukksss...aty pon kenak shaklee ni lepas beranak dulu..dah cukup..takmo dah pikir2 amik supplmnt lain...cume berenti amik alfafa jer..dulu gigih mengepam..sekarang direct feeding..natural sudeeyyy..heheh

    ReplyDelete
  11. js pun baru je terjebak ngan vit shaklee..setakat ni cam oke ..^^

    ReplyDelete
  12. urban mummy tue junior saya kat SMT Setapak

    ReplyDelete
  13. sy mcm berminat set mengandung diaaa. hehe. pas beranak pun nak shakleee jugak.

    ReplyDelete
  14. yanty pun ada beli kat urban mummy siap bg free gift lagi...suke...suke...

    ReplyDelete
  15. Tq uols..

    Tq pinkymomma.com

    http://pinky-lynn.blogspot.com

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!