Followers

Savon de Bali..jom berspa di rumah jer..side income pun boleh!

8:08:00 AM


semua orang suka kan kecantikan kan..nak nak perempuan..serba serbi nak cantik..
macam aku ni..baru lepas bersalin..lagi ada hati nak cantik dan wangi untuk suami..
dah kawin lagi kena jaga oii..nak nak barang kecantikan dari alam semula jadi..
haruslah iols cuba tanpa rasa bersalah di hati dan yang penting, poket kena merestui..


meh nak share dengan korang satu produk dari Bali..berspa dari rumah je lah pasni
Savon de Bali yang menawarkan pelbagai jenis sabun yang mampu menjaga muka
dan juga 1 badan..hand made okeh..anti jerawat dan ada kelembapan ekstrak putih
jom aku kenalkan dengan korang 6 jenis ekstrak semulajadi yang ada pada sabun ni..

here we go darlings..di bawah ini adalah Transparent Bar Soap yang harganya cuma..
untuk 30g : RM 5.80 dan 100g: RM15.80..muraahhh kannnn?? sila la percaya!
haruslah poket merestui bila tengok harga itu..boleh borong banyak banyak gituu..
nak dijadikan hadiah untuk yang tersayang atau hamper pun boleh..seperti di bawah ni..


Green Tea: kaya antioksidan dan mencegah penuaan awal

Bee Honey: melembapkan kulit yang kering


Coffee: menghilangkan kekotoran pada bahagian yang gelap


Papaya: lebih putih untuk kulit yang cerah


Aloe Vera: regenerates sel sel kulit untuk kulit yang sihat


Lemongrass: anti bakteria untuk kulit yang sensitif


hamacam? aku paling suka yang Coffee itu sebabnyer menghilangkan kotoran..
di bahagian yang gelap pulak tu huhu..aku kan biler mengandung jer mesti leher hitam
masa anak 1st tu macam peliklah..tapi bila dah 4 orang ni..ooo memang pembawakan
so memang aku suka produk yang boleh hilangkan kehitaman yang menjengkelkan itu

selain itu ada juga sabun yang diperbuat daripada arang..wahh gituu..suami aku guna oii
sebabkan muka lelaki kan macam terlebih lebih minyak gitu..so ini sabun yang sesuai
ia bertindak sebagai magnet untuk menyerap minyak, kotoran dan toksin di atas liang..
dilengkapi dengan ciri anti penuaan dan memutihkan kulit..putih la laki aku nanti haha


ada juga sabun susu kambing & beras yang diperbuat dari cecair sawit & minyak kelapa..
ia akan melembabkan kulit dan menghapuskan sel kulit mati..tiada pengawet yer korang
mengandungi vitamin A dan beberapa vitamin B termasuk riboflavin, niasin, B6 & B2
harga untuk kedua ni RM6.80 sahaja..untuk kegunaan badan sahaja yer..scrub scrub gitu..



haaaa tu baru sabun sabun yang best kan..belum lagi aku perkenalkan dengan scrub dia..
perghhh coffee scrub ni buat aku jatuh cinta okeh..serius jatuh cinta sangat sangat..
bauuu dia tu buat aku rasa tenang..sedap oii..dalam pantang ni kan kena relax relax jer..
macam satu terapi untuk aku lalui hari hari pantang aku dengan penuh senyuman..


selain dari membuang sel kulit mati..sebaik jer kulit terkupas..kulit akan lebih berseri
dan boleh lah kita feeling awet muda kekdahnyer..saper tak nak kan..bau pun sedap..
kafein yang ada pada kopi juga boleh mengurangkan kemunculan selulit yang hudoh
gabungan kopi bersama minyak zaiton, essential oil ekstrak susu kambing sangat ohsem

boleh lah korang jimat duit untuk ke spa..hanya buat di rumah..take sweet sweet time
hayati aroma kopi yang mengasyikkan tu..aku rekomen sangat oii coffee scrub ni..
rajin aku menenyeh kat leher..ketiak dan pelipat lipat yang perlu ditenyeh hahaha
2 hari sekali aku buat scrub ni..serius nak cantik cantik kembali untuk suami keding

harga scrub ni tak mahal pun..cuma RM 39.80 sahaja..rajin pulak aku guna sekarang ni
azam baru..semangat baru..eceh macam nak buat come back jer kekdahnyer..sukaa!
jom tengok testimonial yang telah menggunakan produk Savon de Bali selama 3 bulan..
hasilnyer memang tak mengecewakan..parut jerawat makin pudar dan kulit lebih licin
plus ianya produk semulajadi..jangan risau..korang pun boleh menikmati spa di rumah
jimat duit minyak kete..jimat masa..bau sedap giler..ko nak aper lagi? sila cuba yer!
saper yang berminat nak jadi dealer..korang memang di alu alukan..jangan pitam..
dengan modal serendah RM 58 sahaja..korang dah boleh jadi dealers..side income ni


insyaAllah produk bagus..harga mampu milik pulak tu..korang mampu start bisnes ni
boleh like page Savon de Bali di Facebook..instagram pulak boleh klik Savon de Bali
ataupun boleh direct call Puan Mimie di talian 012-313 4746 untuk lebih lanjut..
cantik okeh Puan Mimie ni..kagum ai..anak dah besar tapi macam anak dara..

saper yang cari pendapatan tambahan..boleh terus call Pn. Mimie..jom cuba jom!



You Might Also Like

16 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Wahhh...mcm best je produk ni.nti nak terjahla

    ReplyDelete
  2. Salam pinky momma, Saya Rasa lagi suka, ada tukang urut, kalau buat sendiri mmg tak lah.. org kata, sedia je duit kan.. tapi mmg la nak jimat spa di rumah... tapi kat rumah sape nak belek badan kite, hubby? urm... mmg takla... hahaha!

    ReplyDelete
  3. Aku sokaaaaaaa!!!haruslah aku nak membeli nyer pun!!

    ReplyDelete
  4. tetiba rasa terpengaruh nak cuba..haha

    ReplyDelete
  5. cam bestttt. nak gunala sblum kahwin ni. bio mulus. hahahahaha

    ReplyDelete
  6. skrg ni mcm2 blh buat nk cr side income kan... tgl nak dgn tak nak jer...

    ReplyDelete
  7. Best yer...tgk leh berspa kt rumah nih best...jenama pun Bali mmg terbaiklah...harga x mahal pun..weeeee tggu gaji nak call kak mimi...hehheheheh nak spa jugakss...kikikiki TQ kak kawasan :D

    ReplyDelete
  8. wow,bestnya~ putih model tu.murah jugak.nk beli lah~

    ReplyDelete
  9. wah comel-comel je bentuk sabunnya...bolat-bolat gitew...

    ReplyDelete
  10. Ada tengok iklan hari tu kat surat khabar kalau tak silap...nampak cam menarik je.

    ReplyDelete
  11. woiiii biar betik beb
    perubahan yg sgt ketara wanita lam gambar tersebut..aku rs hang buat dulu pakai spa2 ni..pas2 hang wat testimonial..lau hang kembali cun..y not aku x beli produk2 ni kan..hahahaha moral of the story: hang pakai dulu baru weols try hahaha kbai

    ReplyDelete
  12. Macam menarik dan boleh cuba je rasanya ni

    ReplyDelete
  13. sangat setuju dengan idea el itu.. tapi bukan semua orang serasi dengan sesuatu produk tu kan.. ;)

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!