Followers

Belakang tabir photoshoot untuk Shell Fuel 95..maluuu!

1:22:00 PM


alhamdulillah diberi peluang untuk bekerjasama dengan Shell dalam 1 projek sebelum ni
aku percaya ni rezeki anak anak..konsep dia aku suka sebab cirinya mak yang tak keje
hahaha aku ler tu..mak yang suka berjalan..pun aku ler tu..ada anak ramai nak kena handle
pun macam aku jer bahaha..adeh lah..ala ala macam super mak kata diaorang..katanyer lah


bila aku baca agreement..ok aku tertawan tapi belum tersawan..sawan bila ada sales jer..
sebab dia melibatkan anak anak aku dalam projek ni..cerita dengan encit papa..dia izinkan
restu laki penting yer..sign agreement..ada task yang perlu aku siapkan..ok settle satu bab
then diaorang call untuk photoshoot..ewahh..walau aku suka bergambar..tapi suka suka jer

bila depan orang yang aku tak kenal..aku malu okeh..nak senyum pun terkepit kepit gituu
konsepnyer nak buat ala ala bonding time with kids..so kenalah beroutdoor bagai iols..
abg long macam biasa..memberikan kerjasama..orang tak suruh senyum..dia dah senyum
hover tu penting yer bahaha..abg ngah pulak..orang suruh senyum..dia lari lari..aiseyyy


mood tak berapa good hari tu..mata pandang tempat lain..sabar je la..last last dia main
puas lah kiteorang panggil dia..dia buat derk jer..abg ngah kan unik..kalau dia tak nak
ko tak payahlah paksa dia beriya iya..dia buat tak paham jer nanti..ko yang stress nanti..
dalam pada mengejar abg ngah ke sana sini..dah tudung aku pun macam tak semenggah


gerammnyerr...tapi tak per..buat buat macam semenggah jer hahahaha..senyum kak fink
nak amik gambar dengan kembar tapi petang tu rintik rintik..so encit papa jaga kembar
dah last last tu..aku jer dengan abg long..tapi ada lah jugak dengan abg ngah sikit sikit..
puas lah budak budak ni panggil dia..adik..adik..ko ingat bang ngah nak dengar ke hahaha


hasilnyer nanti kita tengoklah depa pilih yang mana ok gituuu..ai is malu laahhhh..miuhuhu
thanx untuk encit papa yang gigih mengamik gambar candid isteri dan anak anak kiut dia
kesian laki keding ai tau..tak de sekeping pun gambar dia hahaha..bertabah lah pa yer..
ni pengalaman pertama..haruslah nerbes tu ada..tu yang tersenget senget shawl tu..haishh


camera diaorang lagi banyak gambar..camera aku ni jer la yang hado buat kenangan..
tenkiu shell..gelak tutup mulut..



You Might Also Like

25 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Rezeki ni kak. hehehe

    Tahniah..

    Nape takde gambo gelak totop molot satu hahahaa

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis..
    Semoga trs murah rezki...
    Kemahen mak ngan ank melawa sakan...hehe

    ReplyDelete
  3. wahhhhhh! pemes uolssss!
    tahniah uuu....
    semoga terus sukses ye!

    ^_____^

    ReplyDelete
  4. bkn main kacak lg dak berdua tu.. akak lak makin berseri..

    ReplyDelete
  5. comel bang ngah..muka penuh muslihat..hahaha syok aa ada gak pengalaman photo shoot bagai...ai shoot gbr sendiri guna kamera sendiri and skill sendiri je la haa..sobssss~

    ReplyDelete
  6. ahaaa gud job uolls.. semoga bertambah rejeki yer nanti darling :)

    ReplyDelete
  7. tahniah keluarga pink.. semoga rezekimu berterusan murah...

    psssttt pass sikit kat org yg x bape nak pink ni boleh?

    ReplyDelete
  8. Bestnye kakkkk.. Rezeki anak2 la tukan.

    ReplyDelete
  9. alolo..comelnya....pasni kalau ada offer lagi bolehla posing kaw2...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah rezeki uols sefamily..

    sweet lah abg long senyum...
    pandai dia posing...
    abg ngah mmg unik..hehe...
    gmbr twin tk de candid ke?

    ReplyDelete
  11. wah,photoshoot saja ye kak..heee....semoga murah selalu rezeki akak sekeluarga..amin:)

    ReplyDelete
  12. nti gambar uols ada lam signboard shell ke pamplet shell eh..untung uols...:)

    ReplyDelete
  13. best nya kak.alhamdulillah.rezki kan kak.

    ReplyDelete
  14. Tudung cantik je kak..mana ade semenggahnpun.. Rezeki2 :)

    ReplyDelete
  15. Rezeki ko anak beranak ni :) syukur alhamdulillah!

    ReplyDelete
  16. Hakak kawasan murah rezeki la sonok tgk photoshoot abg long ngan abg ngah encemmm tuh rambut pacak hahahaha abg ngah lari2 ye kikikiki...tudung akak lawo la....x sabor tggu gambar real yeyyyyy tq shell :)

    ReplyDelete
  17. Hakak kawasan murah rezeki la sonok tgk photoshoot abg long ngan abg ngah encemmm tuh rambut pacak hahahaha abg ngah lari2 ye kikikiki...tudung akak lawo la....x sabor tggu gambar real yeyyyyy tq shell :)

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah...rezeki tu beb....ai nk jugakkk....:p

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum diya...tahniah2 mesti seronok anak beranak ni berposing sakan kan...:)

    ReplyDelete
  20. modellung skrg ko nampaknya...kagum mak nok..nk jugeakkk

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!