Followers

Philips Air Fryer: Hadiah dari Philips buat Pinkymomma.com

8:47:00 AM


aku mengaku seminggu dua yang lepas..kesibukan agak di luar batasan..makan tak tentu
wahhh ko dah macam ADUN pulak kekdahnyer huhuhu..ok hari ni dah set dalam hati
camner jadi pun kena update blog..biarlah tak de orang baca..eh tak pe ko update juga
sebab kalau aku tinggal lagi lama blog pink ni..kang makin malasss aku nak start..haishh

ok kita mulakan dengan cerita best best dulu..kang aku start citer seram..sedih..dukalara
aku risau nanti semua kena serangan sawan tikus bahaha..so kita kasi citer happy dulu
korang pernah tak biler pos laju datang..ada satu perasaan macam..eh aku beli aper lagi ni
risauuu sebab tetiba kena time husband ada dekat umah..posmen laju laju jerit nama aku


grrrr..pastu mesti suami keding akan cakap..apa lagi ni maa..suara sah lah tak puas hati
tapi bila tengok bungkusan dari luar..terus rasa nak lompat bintang..suka sangat niihhh..
sheronoknyer hati mak incik dapat Air Fryer dari Philips...itu adalah dambaan hati
tapi tak mampu beli sebab semua pun tahu harga Air Fryer setanding dengan kualitinya


tapi bila dapat free..rasa nak buat drama sebabak..terharu haru gittew..peluk kuat kuat
meh kita tengok rupa paras sebenar..aku dapat warna putih..ada juga warna hitam..
dulu masa aku join event bersama Philips..boleh jugak guna untuk baking..canggih ni..
lepas ni boleh masak fries atau segala resepi tanpa minyak..diulangi tanpa minyak yer..



menangisss lemak aku dengar tak de minyak...bahahaha..buku resepi pun dibagi juga..
yer la..orang macam aku ni mana lah pandai masak..nak nak guna Airfryer ni kahkahkah
ada yang aku telek jer benda ni..blur! 3 jam 3 hari berturut turut camner nak masak
ok sebelum ianya terjadi haru..philips dah mudahkan..pilih jer nak masak acaner nanti..


nanti aku review hasil masakan dengan Philips AirFryer ni..biar aku study dulu yer..
thanxx again Philips..thanx again April, Melissa and Elle..you make my day..ecewaahh
kalau dulu dengan Philips Soy Milk Maker aku dah cuba hasilkan air soya sendiri..
sekarang ni kita nantikan hasil tangan dengan satu lagi produk canggih dari Philips..

Philips smart kitchen cooking gittewww..sangat praktikal untuk kehidupan yang sihat




You Might Also Like

22 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. assalamualaikum diya...wah mmg best la dpt free lg...:)

    ReplyDelete
  2. camne kakak kawasan dapat free nii...i is nak jugak (sambil hentak2 kaki) haha!

    ReplyDelete
  3. rezeki kembar ni kak.. untung2...

    ReplyDelete
  4. Owhh tolonglah wat review cepat. Mak dah tak tahan jeles ni hahahaa... Jemput baca! D.A: Menu Lunch/ Dinner 6

    ReplyDelete
  5. waaaa idaman qolbu jgk ni.hukss nanges bwh meja sorg2 tgk mende alah ni.sobss

    ReplyDelete
  6. bestnye kak. lagi2 benda free kan. siapa yang tak suka. hihiii :)


    habislah lemak2 tu kak. merana. hehee

    ReplyDelete
  7. bestnye kita nk jgk ni.. dh lama ngidam.. tp kena la beli.. tk mampu nk dpt dpt free mcm san !

    ReplyDelete
  8. tahniah sekali lg ye momma..

    lps ni mmg masak la sedap2 ye..

    ReplyDelete
  9. jeles gilers nengok...cepat2 masak nanti kasi review kat sini tau

    ReplyDelete
  10. untungnya kak...hr tu company wat promotion pon still x mampu nk beli...mahai kot....wuuuu

    ReplyDelete
  11. cepat2 belajar.. cepat review menda tu.. ;)

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!