Followers

1 mama vs 4 Anak Lelaki..

8:13:00 AM


macam setengah yang dah tahu..suami aku dapat join Sapura Kencana..alhamdulillah
seronok tapi minggu pertama aku sendiri yang handle anak ada agak mencabar
dengan sikembar buat perangai..aku pun tak tahu kenapa..abg ngah asyik merengek
abg long jer la yang kalau ok pun..sebab dah reti bahasa kot kan..legaa sikit bab tu..

tapi nanti buka sekolah tak tahu la huru haranyer camner..semua ko kena buat
kalau tak keje aku dulu jaga anak dan masak jer...basuh, sidai dan lipat baju..
semua tu papa diaorang yang akan buat ekekeke..sebab dia kata aku lebih sabar
so biar aku tenangkan anak kalau anak nangis..dia buat keje yang kena sana sini


sebab tu minggu lepas aku tak berapa nak online di FB..di blog lagi lah muakaka
nak dapat tune anak anak stabil..so far minggu ni nampak macam ok..harap harap ok la
malam je dapatlah nak skype dengan papa..semua berebut rebut nak cakap haha
aku pun pesan dengan papa dia..free free nanti hantarlah gambar kat wassap untuk anak

cehhhh ayat sangat cover line..cakap jer la ko yang nak tengok gambar laki bahaha
eh mama dia cuba cool jer depan anak anak..macam tak de apa apa..padahal dalam hati
sebab kalau aku tersedih ke..kang susah pulak hati dia kat sana..hati anak lagi..
so ko buat ilek jer lah kak fink..dia pergi mencari rejeki di sana..mental la kena kuat

bisnes toys masih akan di laksanakan seperti biasa tapi semua supplier kena post..
aku tak dapat nak post dari rawang dah sekarang ni..tak sempat ahkak okeh..
dengan anak lagi..dengan nak membalut balut lagi..hacaner tu..dulu papa dia ada
memang tugas membalut tu dia yang buat..so aku decide supplier kena tolong hahaha

melainkan barang yang memang ready stok ada di rumah..tu aku kena bungkus la
tapi dalam hati dah plan nak jual borong pada sesiapa yang berminat..COD lah kan
kang korang suruh aku balut kang..memang tak terbalut nanti..serius kurang manpower
husband cakap dah tak payah meniaga dah ma..nanti mama tak terkejar..tapi tak pe la

bangun tido cari papa tak de terus buat perangai..panggil pa..pa..pa.. nak marah terus jd kesian pulak kat ngah ni #RifqyDanish #PinkyMommadotCom so far tengok dulu camner..kalau betul tak terkejar memang kena fokus pada anak dulu
eh saper nak borong nanti..stay tune dekat Facebook aku di Pinky Momma tu eh..
yang invite join event pun minta maaf sebab tak dapat nak join macam dulu lagi..
melainkan event yang memang boleh bawa family sekali..tu aku ok lagi untuk accept

ok bubui..nak masak breakfast sekali bersilat untuk lauk tengah ari..
lepas tu kejap kang..nyusu kan anak kat depan pulak..huhuhu..dasyat..




You Might Also Like

12 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. CHAIYOK mama anak 4! tabik lah akak handle anak-anak..

    ReplyDelete
  2. tak pe tak pe..mama kan super powerrr :)

    ReplyDelete
  3. Hebat mama anak 4 nie..harap anak2 bg kerjasama ye

    ReplyDelete
  4. kagum sgt dg nad handle 4 hero. kalu i tak mampu kot. 2org pun dh mcm nk pitam. mula2 baik pastu gaduh

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum diya...memang seorang mama yg baik ni...moga mama diberikan kesihatan yg baik utk menjaga ke 4 heronya ni yer...:)

    ReplyDelete
  6. kitorg yakin akak boleh... akak fink ni supermommy... insyaAllah boleh.. :D

    ReplyDelete
  7. ishh. hebak tol kak pinky momma handle famili & business ag. papepon, all the best kak!

    ReplyDelete
  8. whoaaaaa tabik spring!! ai yg baru dua ni je pun dah kelam kabut -_-"

    ReplyDelete
  9. Salam. Akk doakan diya kuat mental utk urus ank2.

    ReplyDelete
  10. wahh hebatlah cik fink nie. semua boy pulak tu.

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!