Followers

Jakel Textile: Terpergi time Happy Hour!

10:06:00 AM


stop kejap cerita bandung..gambar banyak sangat hukhuk..pitam nak pilih &  resize..
tahun ni aku bakal dapat adik ipar baru..makanya banyaklah warna tema yang keluar
tunang..nikah..resepsi..eh peningnyer..hari tu masa dekat bandung tak teringat nak beli
untuk yang resepsi belah kiteorang..banyak sangat nak fikir sampai lupa belah sendiri


walid cakap belah kiteorang nak warna emerald green..ok lah mari cari di Jakel Mall
hari tu ada sales sempena hari buruh..aku pergi last day berdua dengan abg long..
1st time jejak kaki ke Jakel Mall tu..orang cakap besar sangat..ok marilah terjah..
dah lama tak cari kain katanyer hahahaha..tak keje kan..i pakai kain batik jer hikhik


pergi awal pagi..parking pun senang..rupanye depan jakel lama tu jer..tapi selesalah
sebab bawah tu jer parking..naik atas terus nampak butik ariani dulu..sebelah sebelah
kalau kata tak nak parking dekat bawah, nak senang park depan jakel mall terus
valet service tu kena charge RM10..aku parking bawah jer..,murah sikit bahahaha..


masa sampai tu tengah happy hour..wah kemain akak akak tu membeli kain..
aku tuju dekat cotton songket..kain sejuk dan tak mudah renyuk..penting gituu
asal terpegang jer mesti berkenan warna pink..tapi adik nak hijau..haishhh
terus jadi tak pandai nak pilih kalau warna lain tu..tanya abg long mana yang ok


dia macam apak dia lah..jawapan standard ikut mama la..haish kompius mak incik
dah siap  pilih  yang ni..aku pasangkan dengan kain thai silk..amik murah murah jer
best kalau korang pergi time happy hour..meriah..pastu harga tu memang murah
kadang kadang kain mahal boleh jadi harga yang korang tak boleh jangka..serius


Jakel Mall (Seberang Jalan Jakel Lama Jalan Tar)
Capsqure Jalan Munshi Abdullah
Waktu urusniaga: 10.15 am - 8.30 pm
Instagram: Jakel Textile
try lah pergi pagi...sebab aku pergi tu dalam pukul 10 lebih happy hour nya
shantekkkk tak kain kak fink pilih bahahahaha..flip shawl



You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. cantiknya cotton songket tu...nakkkkkkkk beli la..

    ReplyDelete
  2. skang ni memang trend cotton songket kan?

    ReplyDelete
  3. Jakel mall pernah lalu je haha...kalau yang kat JB, nak tggu happy hour, pergi wekend..petang2 dalam kol2...memang die ade diskaun...tapi, saya ni jenis pakai baju kurung setahun sekali..memang tak berapa excited la...hihi..

    Jemput singgah ke blog saya:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. agaknya memang musim songket ke sekarang.????

    Adik saya baju raya pun tema songket.. 3 beranak termasuk mak dan adik2...

    G jakel time beli kain untuk baju kawen je...hehehe

    ReplyDelete
  5. huuu tak berkesempatan lagi nak pergi.. :(

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!