Followers

Friso Gold Malaysia: Alhamdulillah menang TOP 10 untuk Say YES To Experiences Campaign

10:25:00 AM


aku tak sangka sebenarnya menang dalam kempen ni sebab seingat aku..
masa tu bulan puasa, PR call untuk aku join tentang YES Experience..
korang tau lah bulan puasa kan mood sangat sendu sendu gitu hahahaha..
tapi yang buat aku rasa nak join sebab dia libatkan anak..so excited sikit..


terus fikir fikir..apa la aku nak buat ni..padahal PR dah bagi idea dah..
tapi tak nak ikut idea PR..kengkonon kreatif lagi dari dia hahahaha adoi..
pastu tengah lepak lepak tengok tv..aku tertengok abg ngah ni mewarna..
dia memang suka mewarna..bukan suka jer..tahap sangat sukaaaaaa!


aku pun amik recycle box dan beli poster colors..pastu lukis dekat box tu..
buat bentuk dan minta abg ngah gunting..dia memang suka bab art art ni..
siap gunting semua baru lah diwarnakan..ooo masa ni dia dah excited dah
dan hasilnyaaaa alhamdulillah..dipilih sebagai pemenang TOP 10..rezeki..


dan hari tu sempat la join media launch Friso di Hotel Le Meridien, KL
seronok abg ngah main main dekat sana..mama tak larangkan hahaha
kena say YES gitu..makanya berlari la dia..mengetuk la dia..amboi sangat
sama juga dengan adik kembar dia..kemain suka dapat lepas dalam tu..



hasil yang abg ngah buat tu nanti aku share next entry ya..tunggu PR update
hari tu berkesempatan juga ditemubual oleh wartawan rancangan Feminin RTM
aku kalau orang sergah nak interview..muka memang confident tapi ayat tu hahaha
adoii..nasib baikla dia tanya soal penyusuan kan..jawab je  la ikut pengalaman..


terima kasih Friso sudi pilih idea kami sebagai pemenang Top 10
rezeki abg ngah alhamdulillah..dapat susu selama sebulan dan cash vouchers



You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!