Followers

Jubah Cantik dari size Petite sehingga Plussize pada harga murah!

9:14:00 AM

Seriously nak share dengan korang..ni first time kak fink pakai jubah elokkk jer kelabuhan dan kelebaran dia..kalau tak sebelum ni, lebar dah ok..tetiba labuh berjela jela..malasnya nak potong kan..pastu pakai lah jubah meleret leret..at last, cepat rosak hujung kain jubah tu..ada jer yang tak semenggah di mata..


Tapi kali ni, kak fink beli jubah tapi ngammm jer lebar dan labuh..perfecttt!!! sebab jubah ni custom made..dari sekecik kecik size sampai lah sebesar besar lautan..sebab tu ukuran tu sangat perfect..tak perlu nak pergi cari tailor alter balik itu dan ini..keluar duit lagi..haishh merugikan nanti kan? bukan ukuran jer tepat tapi warna untuk jubah tu nanti..korang boleh pilih nak warna apa..

Macam kak fink ni peminat pink harussslah ada warna pink katanya..campur sikit sikit dengan purple dan hijau untuk sentuhan segar hahahahaha..eh rasa muda dari umur bila pakai warna ni..yang penting tak jarang..memang selesa bila pakai tu..tak perlu inner berlapis lapis lagi..jubah ni bentuk A Shape..selesa sangat untuk orang orang  yang badan gegebus macam kita ni..


Ok untuk yang masih tertanya tanya..bermula size apa yang sekecik keciknya tu? dengan Abaya Sifu by Naanii ni..bermula dari size XS sampai la 10XL...perghhhhh tak de alasan untuk korang tak beli ok..tengok jer ukuran yang diberi..terus dah boleh ukur badan sendiri dan tempah..jangan lupa bagi sekali warna kesukaan korang..

Untuk yang badan plussize tu, kalau lengan jenis besar..ukur lilit lengan tu boleh request untuk besarkan ikut keselesaan korang..potong atau tambah labuh jubah FREE..tak de tambahan kos di situ ok..yang penting korang selesa masa pakai..itu keutamaannya..memang selesa kak fink pakai seharian..kain pun tak panas..


Yang paling penting, kain jubah ni tak mudah renyuk..time gosok tu memang cepat..biasanya kalau jubah nak gosok tu terpusing pusing untuk bagi licin semua bahagian kan..tapi dengan Abaya Sifu by Naanii ni, gosok ala kadar jer..macam kak fink memang tak suka berdiri lama untuk gosok baju hahahaha..panas berpeluh peluh kan..so bila dapat material yang best camni..harus beliiii!

Sebenarnya banyak design lagi..bukan design ni jer..ni kak fink tunjuk yang kak fink berkenan..korang boleh stalk instagram yang kak fink bagi di bawah ni..cecepat order..harga tersangatlah murah..nak nak time dia buat sale..alamak boleh pitam..mesti sawan nak beli 2,3 helai terus..


Owner ni sangat baik tau..senang dibawa berbincang..eh susah kak fink nak puji orang tapi Aini ni memang baik sangat..korang mesti suka beli dengan dia..jangan risau..peniaga yang jujur! reccomendation by kak fink dan kawan kawan yang pernah beli dengan dia..so korang pun boleh beli tanpa rasa was was..jangan risau  ok..

Boleh terus order Abaya ikut size dan warna pilihan hati di:
WhatsApp: 011-1096 5427
Blog: our-sharing-moments.blogpsot.my

ni pun ada rasa macam nak tambah koleksi jer kak fink rasa...
yayyyy dah jumpa tempat shopping yang selesa dari segi harga, layanan & design!




You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!