Followers

Scholl Velvet Smooth Express Pedi PINK: Ekslusif dan Edisi Terhad untuk Bulan Kesedaran Kanser Payudara

9:58:00 AM

Korang pernah guna tak Scholl Velvet Smooth Express Pedi ni untuk kehalusan kaki? sebelum ni warna dia biru tapi sempena menyokong bulan kesedaran kanser payudara ni bermula 1 oktober sehingga 15 november ni, korang boleh dapatkan School Velvet Smooth Express Pedi ni dengan warna pink..alohh comel sangattt dia warna pink..macam tahu jer kita suka warna pink tu..


Scholl Velvet Smooth Express Pedi ni boleh didapati di seluruh Guardian dengan harga RM135.20.. tapi yang bestnya kalau korang dapatkan Scholl Velvet Smooth Express Pedi yang warna pink ni..setiap hasil pembelian daripada korang tu..RM10 akan disumbangkan terus kepada Persatuan Kebajikan Kanser Payudara Malaysia (BCWA)..kiranya membeli sambil menderma..


Yang seronoknya kan..untuk sesiapa yang tak tahu lagi..Scholl Velvet Smooth Express Pedi ni guna bateriiiii..so memang tak penat untuk dapatkan kulit kaki yang halus dan licin..tak de la menggosok kaki sampai lenguh lenguh tangan kan..kerja pun mudah sebab boleh buat di rumah sahaja..best ooo..sambil sambil tengok tv dah siap kita bersihkan kulit kaki yang keras dan pecah pecah tu..


Ia berfungsi tanpa bilah yang tajam dan dilengkapi dengan ciri keselamatan tau..contohnya ianya akan berhenti mengikir sebaik sahaja terlalu banyak tekanan dikenakan pada kulit..kepala penggelek Micralumina daripada School Velvet Smooth Express Pedi ni boleh ditanggalkan dengan mudah untuk dicuci atau diganti..


Tengok ni siap ada penutup lepas korang gunakan..so boleh simpan dalam beg tanpa sebarang kekotoran dan boleh di bawa ke mana sahaja..di mana mana pun korang boleh licin dan haluskan kaki tanpa mengira tempat dan waktu..jimat kos sebab tak perlu ke spa kaki dah kan..kak fink sukaaaa sangat ni!!!


So dapatkan sekarang Scholl Velvet Smooth Express Pedi Limited Edition tau..warna PINK uols..comel sangat..sekali lagi harganya cuma RM135.20 untuk 1 set..dapatkan di seluruh kedai Guardian dan RM10 dari hasil pembelian korang tu akan didermakan ke Persatuan Kebajikan Kanser Payudara Malaysia (BCWA)..sehingga 15 November 2015 ni sahaja..


Thanks Scholl..kulit kaki lebih lembut dan halus seperti membuat rawatan spa kaki..



You Might Also Like

13 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Jangan ralit tgk tv sesambil gonyoh kang hilang tumit U !!

    ReplyDelete
  2. makin bnyklah koleksi Pink kat umh tu... kipidap :)

    ReplyDelete
  3. warna fink tu lawa angatttttt....rasa nak pi usya watson lah bagi tumit lawa sikit hehe

    ReplyDelete
  4. Lamanya warna Pink kak fink.... Nak jugak

    ReplyDelete
  5. Haaa... boleh pulak share pasal mende ni time org ade masalah kulit kaki ni... ok nak cari laa...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mas...bestnya.. color pink lagi..;)

    ReplyDelete
  7. kakkk.. nnti nak pinjam! HHAHAHA nk juga kaki lembutttt macam akak.. hehehehe

    ReplyDelete
  8. memang sesuei sgt dgn dik fink.. kaler mesen tu pn fink juga.. hihihi

    ReplyDelete
  9. tumit mummy pun dh keras ni ....

    ReplyDelete
  10. menarik ni. tak yah susah susah pergi spa selalu kan

    ReplyDelete
  11. Menarik nie..nak jugak satu Diya..hahaha..

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!