Followers

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum: Hilangkan kulit jerawat, kusam dan lebam bawah mata dengan harga promosi RM68 sahaja!

10:16:00 AM

Pssttt...Ni nak tanya korang ni..Korang ada tak masalah pada kulit muka? Macam kak fink tak de lah besar sangat masalah di muka tapi sesejak tak cukup tidur ni..Aku perasan muka aku ada jerawat halus halus plus cuaca panas sekarang ni kan..Macam tak bersalah jer jerawat halus dekat muka tu naik dan merebak dengan jayanya di pipi..Kalau tengok dari jarak jauh memang tak nampak..tapi cuba kau datang tepat muka..Perghhhh jelassss bintik bintik tu..Geram betul!


Tak kan nak biarkan jer kan..Tengok kawan kawan duk pakai Ephyra Skin Nano Adavanced Repair Serum ni ramai yang serasi..Dalam hati teringin juga nak pakai hilangkan jerawat jerawat halus tu..Ok la mari cuba..Moga moga jerawat halus mampu di hapuskan dengan jayanya..Masa sampai Ephyra Skin Nano ni dekat tangan, paling aku suka sebab dia tak berminyak..Diulangi tak berminyak!

Kalau serum jenis yang berminyak, aku risau juga..Takut menggalakkan lagi penumbuhan jerawat jerawat tu memekar dekat seluruh pipi kan..Terus picit dan letak dekat tapak tangan..Titik titik dan sapu hingga rata ke seluruh muka..Lepas tu korang dah boleh ke mana mana dengan senang hati..Kebiasaannya kak fink pakai lepas solat subuh tu..Pagi kan waktu paling sibuk dalam hidup..Semua nak kena cepat..Dengan Ephyra Skin Nano ni senang..


Teksturnya ringan dan mudah meresap..Lepas pakai tu korang tak kan rasa melekit..Memang tak rasa..Yang korang akan rasa sejuk jer masa sapu tu..Lepas tu macam tak percaya dah pakai serum sebab ringan sangat dan resapan ke kulit tu memang cepat..Apa yang kak fink boleh cakap, serum ni mudah..Korang boleh bawa letak dalam bag..Bila lepas solat atau cuci muka, terus boleh sapu ke seluruh wajah..


Mudah sangat nak cantik kan..Nak tengok keberkesanan Advanced Repair Serum dari Ephyra ni, sila pakai selama 14 hari dan rasakan perubahan pada kulit..Sapu dengan konsisten 2 kali setiap hari tanpa malas ok..Diulangi tanpa malas..Kalau skip skip..Tak dapat nak tolong dik! Nak cantik kan? Sila jangan malas hahahaha..



Ok itu dari segi pengalaman kak fink sendiri..Ni kak fink nak kongsikan segala info tentang Ephyra Skin Nano..Serum ni menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan dari Switzerland dan telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri..


Sila maklum Ephyra Skin Nano ni BEBAS dari sebarang bahan kimia..diulangi..BEBAS dari bahan kimia, merkuri dan hydroquinone..Gabungan formulasi daripada bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah..Antara manfaat lain yang ada pada Ephyra Skin Nano Advance Repair Serum ni adalah untuk:

MEMULIHKAN : Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda.

MEMPERBAHARUI : Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

MELINDUNGI : Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit. 


Korang nak tahu tak 10 kesan NYATA Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum:

1. Mengecutkan jerawat
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & Menegangkan kulit wajah yang kendur
4. Menghilangkan bintik bintik hitam
5. Mencerahkan kulit kusan
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah
8. Menghilangkan lebam bawah mata
9. Merawat kulit terbakar
10. Memberikan efek kilauan pada wajah


So korang tunggu apa lagi? Tak teringin ke nak hilangkan masalah masalah yang biasa ada pada kulit muka tu...Serius jujur dari hati kak fink, korang kena cuba tau! Sebab memang tak berminyak! Tak de bahan kimia yang mampu merosakkan lagi muka korang nanti..Yang ada masalah jerawat tu tak nak cuba ke? Kak fink puas hati! Sekarang tengah harga promosi..Cepat cepat beli ok..



Harga Asal Ephyra Skin Nano 15ml: 
RM88.00 [Semenanjung Malaysia]
RM92.00 [Sabah Sarawak]

Harga Promosi Ephyra Skin Nano 15ml: 
RM68.00 [Semenanjung Malaysia]
RM72.00 [Sabah Sarawak] 

Instagram: @ephyra2u
WhatsApp Hotline: 019-7373 770 / 019-3800 779

sesuai untuk semua kulit ya korang..selamat mencuba!
sapu 2x sehari tau..ingat pesan kak fink..jangan malas untuk cantik ok




You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!