Followers

Cara untuk mencegah KANSER dan bersihkan USUS..Kena Ambil Tahu!

9:18:00 AM

Dulu masa umur di peringkat 2 series tenaga kita lain kan..Tapi sekarang macam aku dah masuk 3 series, tenaga pun dah semput semput juga hahaha..Eh tak sama ok..Dulu pakai kasut tinggi steady jer tapi sekarang ni ko rasa nak pakai selipar jer..Kasut tinggi tu memang dah tak de dalam senarai..Utamakan lutut lebih baik hahaha..


Makin meningkat umur kita, makin cepat rasa penat kan..Kena ada makanan tambahan untuk kita tambah balik tenaga yang berkurangan tadi..Kak fink paling suka untuk cuba sesuatu yang tak de kesan sampingan..Kalau korang yang keluar rumah dari pagi gelap subuh tu..Malam pulak baru balik..Meh la cuba produk yang terdiri daripada bahan bahan yang kaya dengan vitamin dan antioksidan..

NIA ULTIMATE JUICE
Nia Ultimate Juice sesuai dijadikan sebagai jus tambahan untuk kita mencegah kanser terutamanya bahan bahan yang terkandung di dalam nya memang bahan bahan yang anti kanser seperti daun belalai gajah, durian belanda dan epal hijau..Tapi bukan 3 bahan ni jer yang ada dalam Nia Ultimate Juice tapi sebanyak 13 bahan bahan yang mampu menjadikan badan kita untuk lebih cergas dan sihat..


1. Manggis
Membantu menyeimbangkan sistem kelenjar endokrin disamping menyembuhkan peradangan.

2. Durian Belanda
Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi disamping melindungi sistem kekebalan tubuh.

3. Ekstrak Buah Naga
Diperkaya dengan serat yang membantu melancarkan sistem pencernaan manusia. Secara tidak langsung dapat menghindaar daripada risiko kanser usus.

4.Ekstrak Anggur
Mempunyai kandungan antioksida yang tinggi dan dapat bertindak menghalang racun radikal daripada terbebas dalam sel badan.

5. Ekstrak Kranberi
Merupakan sumber yang bagus dengan serat, vitamin C dan vitamin E serta dapat mengurangkan risiko mendapat penyakit jantung, darah tinggi, strok, kencing manis dan obesiti.

6. Habbatussauda
Mempunyai bahan komponen aktif seperti thymoquinone dab alpha-hederin yang dikenalpasti dapat bertindak sebagai anti kanser. Beberapa bahan akrif dalam esktrak ini juga dikenalpasti dapat bertindak juga sebagai antiradang, anti mikrob dan juga antiparasitik.

7. Ektrak Stevia
Merupakan pemanis semulajadi yang sangat sesuai untuk digunakan secara efektif untuk penghidap diabetes dan golongan pengguna yang mementingkan kesihatan dan penjagaan diri.

8. Ekstrak Biji Aprikot
Sangat kaya dengan B17 atau amigdalin  untuk tujuan kesihatan umum terutama mencegah dan merawat penyakit kanser.

9. Kiwi
Mengawal kolestrok dan darah tinggi

10. Delima
Mengandungi antioksida yang bersifat anti kanser dan melambatkan proses penuaan.

11. Ekstrak Kurma
Kaya dengan vitamin, karbohidrat dan fiber..Ianya juga membantu mengurangkan kolestrol dalam badan.

12. Ekstrak Belalai Gajah
Bertindak sebagai antikanser, antidiabetik, antioksidan dan juga anti radang.

13. Epal Hijau
Mengandungi antioksida yang bersifat antikanser dan membantu sistem pencernaan.

Cara Penggunaan:
Ambil 2 sudu sehari, 2 kali sehari sebelum makan dan jangan lupa untuk goncangkan botol sebelum digunakan..Korang boleh minum terus ataupun campur dengan jus buah buahan.


Sebab tu kak fink cakap Nia Ultimate Juice ni sesuai untuk kita kita yang ingin mencegah penyakit kanser ni..Mana tahu ikhtiar kita hari ini mampu memberikan badan kita sentiasa sihat..Aku selalu niat nak sihat untuk anak anak..So kalau korang rasa badan selalu letih selama ni, boleh lah cuba Nia Ultimate Juice ya..

Harga: RM120.00

NIA VERA
Yang Nia Vera ni pula untuk korang yang ada masalah penghadaman..Kalau rasa nak legaaaaa pagi pagi dah membuang dengan jayanya..Marilah cuba Nia Vera..InsyaAllah segala najis najis dan toksin tak kan lagi tersumbat dalam usus tu..Bila toksin keluar, badan pun rasa ringan kan..Saper yang ada masalah seminggu sekali baru nak membuang tu boleh cuba ok..


Ianya dirumus daripada Aloe Vera dan Pati Kurma Ajwa (Kurma Nabi)..Gabungan aloe vera dan pati kurma ajwa boleh membantu proses penyerapan nutrient ke dalam usus dan memudahkan proses penghadaman..Yang nak mencegah masalah sembelit dan ingin meningkatkan keupayaan sistem imun, boleh cuba ya..Yang penting sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur..

Cara Penggunaan:
3 sudu, 2 kali sehari sebelum makan..Goncang dulu sebelum digunakan..Boleh terus diminum ataupun dicampur dengan jus buah buahan..

Harga: RM110.00

Yang nak turunkan berat badan tu, kak fink cadangkan korang ambil Nia Vera sebab sebelum nak kuruskan badan kena pastikan usus korang bersih..Buang dulu segala yang tersumbat dalam usus tu dan korang akan rasa lega..Sebab kak fink percaya, ada yang sangat susah membuang kan..Kadang tu ambil masa berminggu korang simpan dalam badan hukhuk..Memang tak selesa kan..Korang cuba la..


Instagram: @niaamirajuice
Telefon: 019-370 9002, 010-402 9002 atau 010-401 9002

boleh amalkan kedua duanya sekali gus..yang penting sebelum makan tau..
selamat mencuba korang!



You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!