Followers

Sedondon: Segalanya Sama untuk 4 Hulubalang

12:03:00 PM


ada tak mak mak yang perangai sama macam aku..well typical mak mak  bahaha..
kalau boleh suka nak siapkan anak berdondon..sama jer bajunya..kasutnya..ada?
kalau ada korang memang mak yang adil macam aku hahahaha..semua sama
sebab anak aku jenis tak boleh lain..nanti jeles..pastu tercetus pergaduhan..haihh


kalau kata abg long dapat color biru..abg ngah pun kena biru..tak pun ala ala
kalau tak nanti..kenapa abg ngah punya cantik dari abg long..kenapa itu..kenapa ini
machiam machiam persoalan yang akan ditanya dan ko akan jadi macam..
hehhh bersyukur boleh tak hahaha...susah ok jadi mak ni..tu yang selalu jadi tarzan tu


yang kembar dah tentu arah semua sama..kembar kannn..kengkonon kena la sama
tapi yang abang abang pun kena sama..sebab tu kalau baju aku suka beli miki
tak pun PDI kids..sebab dia ada corak sama untuk budak besar dan budak kecik
kalau tak sama corak pun at least color tu kena sama..kalau tak bergaduh ya ampun


aku dekat rumah memang hari hari baca khutbah..tak kira time..bukan jumaat jer
hahahaha kadang kadang penat baca khutbah dekat anak..aku diam jer..malas
bila anak tanya..aku diam jer..dah marah sangat lettew..pastu baru anak anak behave
diaorang tahu aku kalau dah senyap sepi tak kata tu memang marah betul..

tak mudah oii korang jaga 4 hulubalang.. kadang sebut nama penuh
siap binnn aku panggil sorang sorang..saper pernah buat



You Might Also Like

14 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. sama lah kita.. jue pun suka beli sedondon depa 2 ni.. kalo 4 woww terbaik la kak dpt beli sepesen semua.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. hahaha..saya yang dua ni pun tiap hari jadi tarzan..haihla..

    ReplyDelete
  3. hehehe...
    comel je 4 hulubalang akak nie

    ReplyDelete
  4. Comey lahaiiii...masing2 ada size pulak tu...

    ReplyDelete
  5. senang beli sedondon..tak kn ada pergaduhan..Sy pun suka belikn anak2 sedondon.

    ReplyDelete
  6. huhu..jrg sgt la belo sama..kecuali baju tidur je..selalu beli stakat ni diorang ok je...janji kalau sorang dpt bj baru...sorang lg pun dapat jugak..

    ReplyDelete
  7. hahah..mudah nak pilih kalau gitu..pilih siza je..

    ReplyDelete
  8. kasut semua sama. huhu. super mama ni

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum diya...comeiii jer...:)

    ReplyDelete
  10. kita yg 2 beradik nie pun tetap nak sama gak semua barang...dah macam kembar plak

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!