Followers

Baby Expo dan Clearance Sales sepanjang April 2013

8:24:00 AM


tak pernah pernah ada entry di hujung minggu..tiba tiba ada katanyer..rajinkah?
oh bukan..ni sebab kes aku tak boleh tido dari 2 pagi sampai 5 pagi pun tak lelap..
setelah tergolek sana sini..jalan sana sini..buat itu ini..apa lagi nak buat?
nasib baik aku tak rajin bangun mop atau mencuci langsir muehehe..katakan tidak!

terus buka laptop..godek godek encik google..pasal sales sales ni..sesuatu sangat..
yes! pakcik google kalau bagi info memang tak kan mengecewakan miahaha..
cadangnyer hari ni nak tutup kedai separuh hari..ada banyak perkara nak settle..
tiba tiba dapat idea..alangkah best kalau dapat selitkan agenda cuci mata kann

sampai 14 April 2013 ni..akan berlangsung Ekspo Ibu, Bayi dan Kanak Kanak
bertempat di Stadium Malawati Shah Alam dari jam 11 pagi - 9 malam..
siap dengan tag line..JIMAT HEBAT muahahaha..gigil tak? sila sawan sesaat..
saper saper nak pergi..meh lah dating jemaah di sana ramai ramai..


kalau ko rasa belum gaji lagi..ok tak per, jangan risau ada lagi yang hujung bulan
Mom's Care Baby Product Clearance Sales bermula 2 April - 31 May 2013
bertempat di Tingkat 2, IPC Shopping Centre Mutiara Damansara, Petaling Jaya
tapi aku rasa yang dekat stadium tu macam lagi best jer nanti harganya mihmihmih


dan untuk yang biasa dan suka dengan Pureen Ware House Sale..sila la pergi..
bermula dari 20 - 21 April 2013 hari Sabtu dan Ahad seawal 10 pagi kat sana yer..
sebab korang memang kena berasak..aku dah rasa so kali ni tak nak pergi..
penat weii nak cover perut.. tak pasal aku semput kat sana...acaner tu? ok lupakan..


sesaper yang rasa dekat dengan Ampang..Mom's Care Baby Carnival ada di sana
bertempat di Ampang Point..hari ni last day..sampai 13 April 2013 jer ya..
sekali lagi..macam di Stadium Malawati macam menarik minat aku jer..
kat dalam shopping mall ni, hari lain pun aku rasa boleh pergi kalau rajin..


last sekali untuk April 2013 yang aku tahu..adalah di Sogo..untuk kids gituu..
kalau tak tahu Sogo di mana..itu memang pelik sangat..orang luar KL pun tahu
dekat Ground Floor dia jer..sampai 18 April..lepas ronda diPasar Malam Jalan Tar..
boleh la kiranyer, sejukkan badan di Sogo..aku tak heran sangat dengan Sogo ni..


sebab semendang pun sales hahaha..tunggu sebelum bulan puasa ni ada lagi..
haaa..yang tu best untuk korang pergi yer..memang murah yang amat..berbaloi..
yang tu kalau korang nak pergi..sila keluar macam nak pergi kerja..sebab Q dia..phew
tapi seronok la..memang murah..aku dah rasa..nanti aku update kalau ada info okeh..

pilihan utama adalah Stadium Malawati..bukan nak shopping..sajer penatkan kaki ;)
orang kata rajin berjalan nanti senang beranak..alasan sangat relevan di situ hahaha



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. semua mcm xblh nk gi..pyh nk bwk ank tecit..hadehhh..bln.ni pulak sengkek..lupakan...hadoiiiii

    ReplyDelete
  2. wah semua menarik..
    tapi camnelah nak pi dgn bwk si kenit ni..

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!