Followers

Scan 3D/4D baby dengan harga yang murah!

8:05:00 AM


hari ni..aku ada appointment untuk scan baby dalam poyot..papa tak sabar..
mama? mama teruja jer..masih mampu bersabar..hakhakhak ayat seakan menipu
mama pun tak sabar nak tengok budak kecik yang suka nendang nendang ni..
tapi yang lebih mengader adalah apaknyer..seboleh boleh nak scan awal..

pertama kali scan di KK jer..masa tu kandungan baru 3 bulan..kecik lagi..
tak rasa dia menendang cuma kemabukan melampau jer yang dapat aku rasa
tapi bila nak masuk 5 months ni..orang cakap dah boleh nampak gendernya..ammak!
cepat cepat book date untuk melihat..harap baby tak lah malu macam papa..
 bukan malu..tapi berat mulut hahaha..nasib aku banyak mulut..saling melengkapi ;p

aku book di bayi-ibu.com..memang kena online booking..pilih klinik dulu..
3D/4D scan ni ada dibuat di 3 klinik iaitu di Ampang, Seri Kembangan & Shah Alam
macam aku, aku pilih di ampang jer sebab dekat dengan kedai..ikut bukit ampang jer
kalau ampang ni, dia buat scan seperti alamat di bawah yer kawan kawan..
 Klinik Fauziah, Persiaran Desa Ampang, Taman Sri Ampang..sila google sendiri..

memula, klik tempat mana korang nak buat scan..kalau kata Ampang, klik la Ampang
then pilih tarikh mana yang korang rasa free nak pergi..macam aku book awal seminggu
bersemangat kekdahnyer..pilih 17 April 2013 dan time pada pukul 1.00 petang..
haruslah hari rabu kan..dah itu jer hari aku tutup kedai pun..hari lain tak sempat..


sekiranyer korang 1st time user..sign up dulu..isi details yang dia minta..mudah jer
lepas dah settle bahagian ni..sila sign in dengan I.D korang untuk confirmation
tunggu je email dari pihak dioarang..nanti dia akan keluar status..pending atau confirm!
mudah kan? bila dah confirm..so maknanyer available la date and time tu..
selalunyer memang available la korang book awal awal lagi..harga?



macam aku di Ampang, Jezzlyn (sonographer) kata dalam RM120..aku pun tak pasti
sebab ada kawan cakap kalau dengan Jezz hanya RM100 jer..lagi muraaahhh khenn..
nanti aku dah pergi check hari ni..aku tanya dia details eh..consider murah lah
sebab aku dah tanya di klinik klinik yang ada 'nama' harga untuk 3D/4D scan..
dalam RM250 - RM 300..oohhh fitaaam laki aku nak bayar nanti hahaha..mahal okeh

masa abg long dan abg ngah dulu, aku tak buat pun 3D/4D scan ni sebab..
diorang baby lelaki..so walau kandungan aku masih kecik..scan biasa jer dah nampak
asal scan jer..semendang nunjuk burung punai itu muehehe..gelak malu tutup mulut..
so yang ni..tak de lah kata anak perempuan..cuma ada rezeki nak buat 3D/4D scan
tak baik speku ahkak okeh..kalau dah tau anak aper,boleh beransur sikit sikit..mihmih

kalau ada pesbuk,korang semua boleh layari Facebook 3D/4D scan di SINI
ataupun klik website diaorang di SINI untuk lebih lanjut okeh bebeh..
moga bermanfaat perkongsian ini pada mereka yang teringin nak buat 3D/4D scan
psstt..depa kata Jezz pandai pujuk baby untuk bagi tunjuk tett hahaha..will see ;)

Ya Allah berilah rezeki kami untuk melihat khalifah kecil di dalam ini..



You Might Also Like

20 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. ekeke good luck ler kalau macam tu :)

    ReplyDelete
  2. akak nanti bagitahu gender ye harap2 gugurl la nanti boleh kawan dengan mama dia....

    ReplyDelete
  3. blom kawin agi, lom ade baby ag.. but tech skang dah leh scan baby 4D tuh.. kompom real jek nnti..hihi

    ReplyDelete
  4. YE YE AKU TAU JEZZ NI....MMG HARGA DIA MURAH NOK...TAPI AKU DAPAT SPECIAL CASE SO 3D 4D FREE AR...REZEKI FAYEL

    ReplyDelete
  5. harap2 yg ditunjukkan adalah tettt!!! kot kepit tu dear selalunya pompuan

    ReplyDelete
  6. harap nmpk la petang nie..yeahhhh gegrul!!!ehhh :D

    ReplyDelete
  7. wah... semangat nie... dulu masa rayyan buat gak 3d/4d ni... kali ni nengok la kalau mama rajen hahahhaha goodluck yong.. moga dapat gegurl kali ni.. boleh pinky pinky

    ReplyDelete
  8. hahahahaha gelak tutup mulut...

    anti share sini tau.
    eka suka nak tengok org scan baby. hehe

    ReplyDelete
  9. gud luck akk, saya masih seriau..4 dah lelaki..hik3!!. nak preggy balik tuh kn pk panjang..agaga!!

    ReplyDelete
  10. Jez peramah.. dia best.. pandai dia godek2 perut suruh baby tunjuk muka.. Hehe. Dulu buat rm100 je.. kat shah alam..

    ReplyDelete
  11. mesti harapan tinggi menggunung nak gegurl kan....dulu pun p sini gak...bagus org yg scan tu...kalau sama la....well....menanti PM revealkan pulak gendernya x lama lagi...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum diya...semoga semuanya berjalan dgn lancar yer diya...:)

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah girl momma....
    nnt bgtau yer

    ReplyDelete
  14. loh kau peknen ke
    baru ku tahu
    tahniahhhhhhh heheheh
    take care ok

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah...mahal gk eh scan 3d/4d kt KL. sm vm Penang..but me f/up kt kedah tu kn cuma 85 ja..:)

    ReplyDelete
  16. boleh taw shah alam kat mana n sec bape?klinik apa?

    ReplyDelete
  17. kt setiawangsa de gak murah cuma kna buat appoinmet

    ReplyDelete
  18. terima kasih banyak atas testimonial ye , boleh refer www.3d-4d-scan-malaysia.com atau www.bayi-ibu.com/3d-4d-scan-malaysia untuk latest package ye ... kalau tidak jumpa muka baby FREE , jantina tak nampak free untuk 22minggu keatas , REFUND kalau jantina salah .. guarantee services ye ... 5d scan>> HDlive juga available di ampang , boleh refer kat facebook untuk latest update sonographer bertugas termasuk miss jezzlyn, miss celynn, miss shanice , miss ada , miss irene di facebook >> https://goo.gl/53vyFG ... cuba klik link ni ye.. sebarang masalah semasa booking online sila sms 0176202933/0164383366 (SMS sahaja) , book sahaja bayar semua lepas scan.

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!