Followers

warna langsir rumah..tempah, jahit dan gantung!

9:45:00 AM


aku rasa untuk setiap rabu sekarang ni bukanlah hari berehat rehat untuk kami lagi..
mesti ada program..ada jer benda nak kena settle sebelum nak masuk umah bulan depan..
kalau kira kira..ada lagi 3 kali rabu jer nak siapkan itu dan ini..serius aku fening sangat..
nak harapkan hari lain..dobi pink itu perlu dibuka..so rabu jer free sebab tutup kedai..

semalam, cepat cepat amik langsir yang dibeli dan hantar tempah..kental kan..last minit!
nasib baik ada kawan yang sudi nak tolong ai jahitkan langsir..oh langsir perlu okeh..
nanti ada orang stalk aku dari luar acaner miahaha..bajet ko shekssii sangat..mata ke atas..
kena la ada langsir..walaupun langsir aku tak segempak mana pun..janji hado dari tak dok


langsir ni sepatutnya langsir yang akan diguna pakai di teratak qaseh kami di tengganu..
haihh tak mo sebutlah pasal teratak qaseh tu..nanti aku rasa nak drama air mata pulak..
so memang tak potong lagi..guna jer langsir ni untuk masuk umah..warna kelabu jugek
langsir ni aku beli di Nilai 3..day and night curtain terus..entry sila klik sini eh uols..

nasib baik aku pilih cat kaler kelabu..langsir kaler kelabu..kalau aku pilih PINK?
kang ada yang datang umah aku bajet barbie kahkahkah..so tak perlu..laki tak restu..
dia kan bajet maskulin..marilah pilih warna selamat..kelabu menjadi pilihan kali ni..
lampu warna hitam..wahhhh sangat gelap umah aku..mendung mendung nak tido jer lagi..


yang tukang jahit tak lain tak bukan..orang belakang umah kiteorang jer nanti hekhekhek..
saper dari group Gojes Blogger Supermom & Baby mesti kenal saper khennn..saper lagi..
blogger merangkap kawan..merangkap jiran..merangkap partner in crime soon huhu..
Aty Aku Bukan Bidadari..tenkiu aty..silap silap kalau aku ketandusan idea nanti..

aku suruh jer lah aty bagi idea..tak yah beli majalah hahaha..jimat banyak di situ..
mak incik tu kan rajin sangat mendeco deco..minta jer lah pendapat orang yang pandai..
banyak lagi macam tak siap..kuali tak beli..periuk tak beli..sudu tak beliiiiii..haihhh
orang masuk umah macam seronok seronok jer..aku masuk umah terstress pulak..

rasa macam baru kawin sebab semua kena start dari mula balik..migrain terus..



You Might Also Like

17 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Hamboi...kemain lagi lawa langsir dia ek..tak sabar nk tgok hasilnya..

    ReplyDelete
  2. Hehehe.. skrg ni mmg trend kelabu kot... umah queen pun dinding kelabu langsir kelabu lampu.hitam.. hehehe... jgn stress yer.momma... nnt yg dlm perut pun stress. kihkihkih syoknya nk masuk umah.baru...

    ReplyDelete
  3. phewittt. cantiknya langsir dia !! hehe. namee pun nak kena rombak bilikni nak letak katil baby. hihi

    ReplyDelete
  4. tema grey ke rumah ko nampak nice la beb

    ReplyDelete
  5. klabu pun santek mcm umah inaachik.
    eehhh sonok hape nak naik umah baru. kepala ligat pikir nak beli tu nak beli nie...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum diya...wah berseri2lah rumah pd hari raya tahun inikan...:)

    ReplyDelete
  7. cantik! meriah langsir raya akak tahun ni.. dgn baby lg tuuu..

    ReplyDelete
  8. x de gambo dah gantung pun ;p hehe :p

    ReplyDelete
  9. wah !!cantik..kelabu tu..suka sngt..best momma sambut bbies dlm suasana bru :)

    ReplyDelete
  10. Dasat ar mama diya nih....langsir raya yer...lawooooooo....lg2 kalu aty yg deco kan lg arrrrrr sure lawo....ehem2...tetiba nk tukar langsir gak lah hahahha

    ReplyDelete
  11. aku agak kan mesti baju raya uols kaler kelabu jugak kan...takan PINK kot wakakakakak larikkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  12. hahaha kelakar lah akk ni.wahhh langsir baru.best nya.

    ReplyDelete
  13. grey adalah sangat cantek..

    tapi sayang..langsir rumah kite warna coklat je..

    ReplyDelete
  14. 3 kali rabu..??!! halamak..kene jahit cecepat ni...uhukkss...luper nak beli benang ar...heheh...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!