Followers

Advertorial bersama Shell di Harian Metro: Cabaran Ibu Modern

7:50:00 AM


sebenarnya aku nak share benda ni dalam minggu depan camtu lah..ai kan pemaluu..
aku dah tahu yang advertorial bersama Shell tu akan keluar semalam di harian metro..
tapi aku senyap jer hahaha..cool katanyer..tetiba kawan blogger yana yassin tag pulak
lepas tu..ex boss aku tag..tak lama lepas tu kawan sekolah aku pulak tag di FB..halamak

berganda ganda malu ai..but anyway..thanx korang hahaha..tajam betul mata uols kan
oo mungkin tergedang sangat gambar aku dalam paper tu kan..huwaaa sendu dalam hati
ok kita citer sikit..banyak berkisahkan aktiviti harian aku sebagai mama 4 orang anak..
dan jugak sebagai blogger katanyer serta tips penjimatan petrol dari Shell Fuel 95 gituu

advertorial ni dah pun keluar dalam surat khabar harian metro semalam 7 november
akan keluar lagi sekali dalam surat khabar pada 21 november tapi bukan sini punyer..
borneo post kalau tak silap aku..saper nak tolong iols belikan?? jauhh oii nak pergi..
kalau ada aku sayang korang berganda ganda lagi..kedip kedip mata macam syasya..

meh kasi setepek keratan advertorial yang dikeluarkan semalam..nama penuh pun hado
tak pasal jer kan..nama blog pun hado..ok itu mak incik suka hahaha..mata ke atas terus
eh nama group mak mak gojes pun ada..yayyyy tapi macam ada tersalah sikit..oo yer..
cerita adalah dari pihak mereka..iols kena interbiu jer..kalau aku yang karang pening editor
ko bagi aku buat ayat tatabahasa..pitam terus..ayat pasar macam aku tulis dalam blog
haa tu memang aku boleh..merepek memang kepakaran dari kecik lagi kohkohkoh..
cer korang baca dekat tajuk cabaran ibu modern tu kahkahkah..gerun tak? gerun tak?
kesian abg ngah gambar dia tak de hakhakhak..punyer la banyak gambar di ambik hari tu

yang ni jugak yang korang pilih..haperkah? pilih lah gambar yang nampakkan ai selim sikit
hahaha..pastu gambar kat taman tak de..tak pe lah ngah..nanti mama bawak pegi taman
kita foto gedix kat sana nooo..guling lah macam hindustan pun..tak pe mama tak marah
mama hangin skit jer ngah harharhar..alhamdulillah..aku anggap ni rezeki anak anak aku..

terima kasih shell untuk peluang bersama dalam advertorial ini..
terharu mak incik..ketawa kepit kepit...


You Might Also Like

39 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Auw! Auw! Auw! Glamor group gojes wpun tetiba babies pulak yang super. Kita2 aje lah yang tahu. Hahahaha. Btw diya, congrats again tau. Smg murah rezeki sentiasa. ^_^

    ReplyDelete
  2. wahhh..retisss...retis.. nk sainnnn.. abam long kemain lg sengih dia.. hehehe

    ReplyDelete
  3. wiwiwi... tahniah nadia..
    dah panjang langkah tu.

    ReplyDelete
  4. selamat pagi
    singgah pagi jumaat

    ReplyDelete
  5. perrghhh siap mention nama group gojes...kelas ko kak...hehe

    ReplyDelete
  6. Wah terbaiklah awak, tahniah yea dear!

    ReplyDelete
  7. hahahaha terkepit2 ai ketawa membacanya..


    dorang pilih gambo ni sebab sesuai dengan tema minyak. Akak tengah drive la kengkunun.

    Terbaekk.

    Gedang pon takpe, shuben sayang. hahahahh *ketawa kemut2

    ReplyDelete
  8. wuwuwuwuwuw best nya kak~ teringin nya.

    ReplyDelete
  9. wow.. femes u...
    neway congrat kak.... =)

    ReplyDelete
  10. terbaik la mak hencik...saya kagum!!!

    ReplyDelete
  11. memang sesuai la akak terpilih ni. dapat subsidi minyak lebey tak?nak tumpang seposen.ngeheheh..

    ReplyDelete
  12. xoxoxo congrats laling..
    semakin dikenali ala2 artis reality tibi gittue!! hehehe :D

    ReplyDelete
  13. acaner wartawan boleh salah eja nama group glemer kita tu..kihkih, xpelah asal ada bunyi dok. i'm so proud of u nurul nadia binti musa..comel nama hang..:)

    ReplyDelete
  14. Gigih aku komen dr hp kecik ni..miahahahaa..

    Oooo nama ko nurul jugak ehhh...ok give me five!

    Ohhh ahdik otograf skit!dah glemer ko dik heheheee...rezeki anak anak kan :)

    Tahniah tahniah..aku tumpang gembira utk ko :)

    ReplyDelete
  15. Olor sweetnya mama,,, best2 masuk paper..glemer la.. Hahhaha
    ...comel la dia eja gorgeus gitu..hahhaha

    ReplyDelete
  16. wahhhh hebat nyer kwn aku! tahniah!

    ReplyDelete
  17. wah, ade nama geng kitelah
    hehehehe

    ReplyDelete
  18. wah.. best nye dapat masuk surat khabar. hehe

    ReplyDelete
  19. wah...tahniah...
    glemer gitu

    ReplyDelete
  20. Terbaikkkk kakkk. Tahniah lg skali lah

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah...
    sonok tgk uols masuk newspaper..
    tahniah sekali lagi dear..

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum diya....tahniah2 comel nyer...

    ReplyDelete
  23. As salam.
    Tahniah. OK je gambar tu. Comey :)

    ReplyDelete
  24. huyooooo artis ni! mintak sain sikit...hehe

    ReplyDelete
  25. 1 ofis sy kenal akak. hahaha. rezeki anak la tu. alhamdulilah

    ReplyDelete
  26. patutlar masa baca ni mcm kenal jer..sedara ker..classmate ker..rupanya pinkymomma..hahaha..

    ReplyDelete
  27. wahh... harus la gojesss kak nad oii..

    ReplyDelete
  28. Balik jap lagi nak punggah metro semalam baca bagi puas sikit...apapun Tahniah...

    ReplyDelete
  29. phewitt !! glamour akak !! ni yg nak mintak sign ni !!! ekekeke. tahniah kak ! makin murah rezeki akak n anak2!! :D

    ReplyDelete
  30. tetiba rasa aku kawan org pemes hehe

    ReplyDelete
  31. Hakak kawasan!!!!
    untung tau hadik kawasan dpt kenai akak kawasan...suka sgt baca detail surat khabar tuh...sonok tau tgk abg long bg kerjasama...popular lg pas ni hakak kawasan....nak autografhhh plissss :D

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!