Followers

Hadiah dari supplier

9:39:00 AM


sementara mood raya cina masih ada katanyer..mercun sana..mercun sini hukhuk
nasib ler kawasan ni majority melayu..kurang sikit letopnyer..kalau tak..meriah juga
oo ya..supplier aku cina..tapi baik hati sangat..senang kerjasama dan tolak ansur..
makin lama..makin banyak dia potong..sebab tu aku mampu bagi korang harga murah

aku selalu cakap..i bisnes bukan nak tolong husband jer..tapi nak tolong orang juga
kalau selama ni..customer terpaksa beli dengan harga mahal tapi aku nak jual murah
sebab kalau aku letakkan diri aku ditempat pembeli..aku pun nak murah juga..kann
budak tadika pun tahu pilih nak yang murah atau mahal..zaman makin mencabar oiiittt


alhamdulillah..Allah permudahkan niat aku nak tolong ramai orang di luar sana..
setiap minggu..submit order dan dia sendiri akan hantarkan ke rumah terus..
kete iols bukan kete besar..memang tak muat nak hangkut..anak 4 dah penuh kete
bila dah dia nak hantarkan..alhamdulillah sangat..jimat minyak kete bahaha..

nak raya cina baru ni..anak anak dapat hadiah..pilih jer apa yang nak..dia bagi!
hadiah tahun baru katanyer..anyoyoyo sweet sangattt niii..anak kalau pilih..pitamm
baik mak anak yang pilih..so mak anak pilih hok ni..amacam..berfaedah giteww kan
dah target nak guna untuk abg ngah..haaa nanti aku review..mudah dan praktikal..


selain angpaw..buah oren yang tak larat dah nak makan..mama pun dapat hadiah
bahahaha..kalau mama tak dapat..memang tak patut okeh..mama yang bisnes..
dia beraya di Taiwan..makanyer dapatlah fridge magnet dari taiwan yang comel itu
dan keychain comel ini untuk mama..jalan jalan pun ingat dekat iols..tacinggg...



satu pesanan dia yang aku akan ingat..dalam bisnes..ada macam macam kawan
ada yang tak suka tengok kita berjaya..ada yang akan doakan untuk kita..
jangan terlalu cepat percayakan orang..sebab? sebab duit manusia boleh berubah
boleh tak bayangkan masa kami bersembang..dia bergenang air mata..sebak sangat

nadia..i tau you punyer hati..i pray for you..soon you akan ada good bisnes..
you help me..i help you..i kenal you dulu..so i tau cara you macam mana..tsskk..
thanx my dear sebab percayakan i..plus untuk kawan kawan yang kenal aku..
korang kenal cara aku macam mana..terima kasih sangat atas doa doa kalian...
 teruskan sokongan korang pada Pinky Momma Toys Murah..
bisnes memang mencabar tapi Allah hadirkan mereka yang baik baik disekelilingku




You Might Also Like

8 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. wahhh bagus akk..bagus tokey akk..hehe all the best kak ;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..
    rezeki lg..

    eh ko ada tpk nk buka nursery tk?
    tiba2 plak ku tnya ko ni kan..
    rasa mcm ko layak plak..hehe..

    ReplyDelete
  3. klo sy ade anak nnti, mesti sy beli toys dekat pinky momma. hikhik ;)

    ReplyDelete
  4. InshaAllah.. momma, kita doa yg baik2 okey... moga sukses dlm bisnes yg diceburi...

    ReplyDelete
  5. rezeki depan mata terima je lah kan kak. wiwiwii

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!