Followers

Meadow Gold: Aiskrim Perisa Mewah dengan Harga Promosi beserta FREEEEE GIFT!

9:58:00 AM

Hi korang..korang dah pernah cuba belum aiskrim Meadow Gold? Seriussss sedap..kak fink dah cuba yer..bukan 1 tab kak fink cuba tapi keempat empat perisa dari Meadow Gold...masa makan aiskrim ni, korang akan rasa bukan aiskrim semata dalam tu..kalau kata korang makan perisa Lush Red Velvet tu, korang akan rasa mashmallow juga dekat dalam..oh maiii nikmat dan mewah betul rasa tu..


Bersesuaian dengan tema Meadow Gold iaitu "Make Pleasure a Habit" bermakna "Jadikan Kenikmatan Ais Krim Sebagai Satu Tabiat".. memang lain dari jenis aiskrim yang ada di pasaran..Meadow Gold ada rasa mewah  yang boleh korang nikmati di mana mana sahaja..1 tab tu 750ml ya korang..


Abg long pun dah cuba setiap aiskrim masa di road show Meadow Gold yang tengah berjalan lagi sekarang ni di The Curve..korang jemput la ke sana..senang jer nak cari Meadow Gold..pergi ke Ground Floor The Curve..betul betul dekat center tu..belakang information counter jer..nanti korang dah boleh beli ais krim Meadow Gold pada harga promosi beserta FREE Gift Ice Bag..


Yang bestnya..untuk sesiapa yang ada alergik makanan ni..korang boleh terus decide nak aiskrim Meadow Gold yang mana sebab di sana diaorang ada sediakan wall ni untuk korang kenal pasti setiap kandungan yang ada dalam setiap perasa Meadow Gold tu sendiri..ok meh kak fink senaraikan ya:

1. Meadow Gold Lush Red Velvet: Marshmallow + Coklat Baldu Merah + Susu
2. Meadow Gold Bold Chocolate Decadence: Fudge Coklat + Ketulan Coklat + Vanila 
3. Meadow Gold Heavenly Macadamia: Kacang Macadamia Panggang + Vanila + Susu
4. Meadow Gold Delectable Caramel Pecan: Karamel + Vanila + Delectable Caramel Pecan


Pergi dekat The Curve dan jumpa adik adik manis ni..untuk melayakkan korang dapat harga promosi Meadow Gold sekarang ni...perghhh berapa banyakkkk jimat tu..bila lagi nak rasa ais krim berperisa mewah dengan harga yang murah kan..yang menariknya bila korang beli 2 tab, automatik korang dapt Ice Bag macam yang tengah tu pegang...


Kak fink dah tak sabar ko nampak takkkkk? 1 kotak besarrrrr kak fink bawa balik..suka abg long bila mama bawa balik stok Meadow Gold yang pelbagai rasa tu..boleh tukar tukar setiap hari..lagi pun tengah murah ni..rugi la kalau tak grab kan? korang tak kan tengok jer..terjah road show Meadow Gold untuk dapatkan harga promosi..di kedai tak dapat yer harga ni..


Meh sini kak fink kongsikan rupa bentuk setiap aiskrim Meadow Gold yang ada tu..cuba korang tengok betul betul..contoh macam Meadow Gold Lush Red Velvet tu..nampak tak mashmallow dia..ada kan..memang sedappp oii..masa makan aiskrim dapat rasa marshmallow tu sekali..kalau yang perisa Meadow Gold Heavenly Macadamia pula memang korang akan rasa kacang kacang bertaburan di sini sana..perasa ni paling kak fink sukaaaa! 


Road show di The Curve tamat sampai ahad ni jer tau..so pergilah grab harga promosi yang hanya boleh didapati di road show sahajaaaa..beli la 2 ke atas..nanti korang dapat free gift Ice Bag tu sekali..dan di sini kak fink sertakan sekali senarai road show yang berdekatan dengan tempat korang untuk korang dapatkan aiskrim Meadow Gold 4 perisa yang terbaru tu..ikut selera tekak masing masing ok..


Masa pergi road show Meadow Gold tu jangan lupa beli dan ambil gambar dengan Meadow Gold Giant Tub dan hashtag #MakePlesureABit di setiap gambar korang tu ya..sebab nanti yang bertuah dan terpilih tu nanti akan memenangi 1 tab aiskrim Meadow Gold..sila post di Facebook Meadow Gold-My tau..mudah jer..ambil gambar dan post..selamat mencuba korang..tengok gambar abg long di atas tu depan Meadow Gold Giant Tub..


Hashtag: #MakePlesureAHabit

selamat menikmati 4 perisa enak dari aiskrim Meadow Gold..rugi tak grab!
harga promosi hanya di roadshow Meadow Gold sahaja yer..



You Might Also Like

18 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. macam sedap je...haruslah mencuba sesuatu yang baru kan

    ReplyDelete
  2. Hamboi sedapnya...ada promotion n contest lagi..boleh la cuba nanti..

    ReplyDelete
  3. Murah tu! Yg macadamia nampak menggida betul

    ReplyDelete
  4. Perghhh red velvet nampak sedapppp! ;)

    ReplyDelete
  5. eh eh menariknya aiskrim baru ni...okey nak beli jap lg aummm

    ReplyDelete
  6. Besnye kak. Nak p the curve la plak ssh. Hmmm

    ReplyDelete
  7. Akak...tq kak share ni...yaya sika aiskrim..hihii

    ReplyDelete
  8. Wah...menarik ni...boleh la terjah the curve...

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat makan ice cream.. nak hilangkan sakit tekak melanda ni..

    ReplyDelete
  10. Sedap nya !! nak cari la nanti hehe

    ReplyDelete
  11. lamanya dah tak makan aiskrim..
    tp meadow gold mmg sedap!

    ReplyDelete
  12. Erkk.. tempting nya nengok.. panas2 ni sedap mamam aiskrim..

    ReplyDelete
  13. kkeemainnn bang long jd model tau!! hahahha #semekom

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!