Followers

Pizza Hut Blogger Party: Pizza Signature Series Big yang besar tapi bayar pada harga murah

7:58:00 AM

Hari tu kak fink dijemput untuk Pizza Hut Signature Series BIG Blogger Party di Pavilion..macam biasa kalau party dari Pizza Hut, kena pergiii sebab tak sabar nak rasa Pizza Signature Series BIG dan banyak games yang menarik untuk bloggers join..eh tersama pulak warna baju kak fink tu dengan Pizza Hut hahahahaha..ikut tema katanya..



Ni antara bloggers yang hadir untuk sama sama memeriahkan Pizza Hut Blogger Part macam biasa..semua dah tak sabar nak rasa 5 pizza Signature Series BIG yang diperkenalkan..sesuai dengan slogannya.."Big in Size, Small in Price"..maksudnya pizza besorrr kemain tapi harga murahhh gituu..haaa tang murah tu mesti semua suka kan..betapa Pizza Hut sayangkan pelanggan pelanggan setia yang sentiasa menyokong Pizza Hut selama ni..muah ciked!


Dimulakan dengan ucapan dari tuan pengurus Pizza Hut, Encik Yusof Ishak..dia pun macam terkejut agaknya tengok bloggers teruja ambil gambar bersama 5 Pizza Signature Series BIG dan sporting untuk join setiap games di party malam tu hahahahaha..kiteorang memang dilahirkan untuk happening Encik Yusof..ekekeke..


Nah kak fink perkenalkan 5 Pizza Signature Series beserta harganya untuk tatapan korang:
1. Veggie n' Salami (Baru) - RM19.90
2. Syok Sambal (Baru) - RM24.90
3. Fisheman's Catch - RM19.90
4. Seriously Sriracha - RM24.90
5. Barbecue Bang - RM24.90

Harga biasa RM36.90..perghhh jimatttt RM17 untuk setiap pizza..ni memang giler betul kan..untuk yang tak tahu lagi, Pizza Hut Signature Series BIG ni adalah sebesar 12 inci..haaa besorrrr ke tidok? haruslah besar kan..yang lagi best..dengan tambahan RM5, korang juga boleh dapatkan hidangan add-ons yang merupakan air berkarbonat dan semangkuk sup cendawan!


Masa ni bloggers tengah dengar penjelasan untuk games yang disediakan..muka kak fink kenapa sedih sangat tu hahahahaha..debor sangat hati kita wak..dah la kita tak hafal nama pizza Signature Series BIG tu lagi masa ni..tu yang dag dig dug sangat sampai terpancar di muka..macam nak jawab exam sangat kak fink..dengan harapan nak menang la tu hahahahaha..


Mata kena tutup gelap gelap dan kiteorang kena rasa dan teka jenis pizza yang diberikan..dah la pakai terbalikkkkk..oh maii kenapa tak de saper tegur mata aku terbalikkk!! cissss...ini sangat memalukan ok...hahahahaha..teka asyik salah jer nama pizza tu..last last kak fink ambil keputusan untuk makan dengan nikmat sambil mata terpejam hahahahaha..eh tapi, kalah pun dapat hadiah ok..baik hati sangat Pizza Hut tu..suka! suka!


Dan marilah kak fink kenalkan kelima lima Pizza Hut Signature Series BIG secara dekat dengan korang..so nanti bila pergi Pizza Hut dah decide dari rumah nak makan yang mana satu..hahahaha beriya tu penting ya adik adik..tak kenal maka tak cinta konsepnya..keraknya nipis dan diuli dengan tangan..inti pulak terdiri daripada bahan berkualiti premium dan dibakar sehingga rangup dan lazat..yang pentingggg...tak loya!

1. Barbecue Bang


2. Veggie N' Salami (Baru)


3. Fisherman's Catch


4. Syok Sambal (Baru)


5. Seriously Sriracha 


Balik tu kak fink pulang dengan penuh kegirangan di hati..masuk 2 games..dua dua dapat hadiah..rejeki sangat malam tu..dapat discount vouchers, gift voucher dan juga pakson vouchers yang bernilai RM100..howaaaaaa..mekasih Pizza Hut..next party jangan lupa jemput lagi ya..kak fink janji datang lagi hahahahaha..



Bloggers yang balik dengan perut yang terik malam tu..dapat rasa kelima lima Pizza Hut Signature Series BIG itu..masing masing pantang nampak camera..automatik terus pose..korang cepat cepat terjah Pizza Hut untuk rasa sendiri Pizza Hut Signature Series Big yang dah ada di semua cawangan Pizza Hut..kak fink punya pilihan adalah Seriously Sriracha..dia macam oh maii seriouslyyyy sedap! tak tipuuu memang sedap..


Website: www.pizzahut.com.my
Facebook: www.facebook.com/pizzahutmalaysia
Instagram: @pizzahutmalaysia
Pizza Hut Delivery: 1300 88 2525


Thanks Pizza Hut for having us..nanti jemput kak fink lagi naaa..
korang boleh dapatkan Signature Series BIG sehingga 2 November 2015 ni yer



You Might Also Like

8 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. sedap nyer adik pink oii..nikmat oii makan pizza!

    ReplyDelete
  2. Pakai penutup mata terbalik pun tetap maintain makan pizza ye...

    ReplyDelete
  3. Memang minat gila ngan pizza hut...yummy

    ReplyDelete
  4. lamanya sy dah tak makan pizza. mengidam pulak >__<
    kan best kalau ada event makan2 mcm nie, ad org jemput =D hahaha

    ReplyDelete
  5. berbaloi laa harga kalau besar camtu! sedapnya barbeque

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!