Followers

Baju Sekolah Anti Kedut [Wrinkle FREE] untuk ibu yang busy macam kak fink!

12:19:00 PM

Korang dah start buat persiapan sekolah anak ke belum..kak fink dah buat awal awal lagi walaupun cuti sekolah baru je bermula tapi aku dah plan duit keluar masuk untuk hujung tahun ni..kalau tak, boleh pengsan kan nak bayar itu ini..dan semestinya untuk uniform sekolah, kak fink pilih yang senang nak gosok..sebab kalau material fabrik jenis yang susah untuk gosok..nanti korang stressss!
 Meh sini kak fink nak share uniform sekolah yang mana kak fink pilih untuk abg long ke sekolah tahun depan? kali ni kak fink pilih dari jenama MATARI..sebab utama kenapa kak fink pilih uniform sekolah ni, senang nak gosok dan anti keduttttt..jatuh hati la la tengok material kain untuk baju sekolah dan seluar sekolah dari Matari ni..


Matari ada menyediakan baju sekolah dan seluar sekolah untuk sekolah kebangsaan dan juga sekolah menengah ya..seluar pun ada pilihan sama ada nak seluar pendek atau seluar panjang..macam untuk abg long kak fink pilihkan kemeja lengan pendek dan juga seluar panjang..serius suka sebab senang gosok hahahaha..aku kalau menggosok mesti di waktu pagi..so kena lah cepat cepat..kalau tak nanti terlambat pulak kan..plus aku memang tak suka berdiri lama lama dekat iron board tu..panas ok hahaha..

Sekarang ni senang jer..korang boleh terus order via online di website Matari..yang buat lagi best, bila korang masukkan kod promo dari kak fink iaitu "PINKYMOMMA" korang automatik dapat 15% off dari harga sebenar...amacammmm? jimat kannnn..harga dia pun dah berpatutan..tolak lagi diskaun..memang berbaloi baloi..ukuran size korang boleh ukur sendiri badan anak dan ikut ukuran yang ada di website seperti gambar bawah ni ya..

Seluar panjang ni..aku order via online juga..macam abg long jenis badan berisi sikit..tapi tak jadi masalah..aku ukur jer dan amik size seperti yang diberi..cuma aku kena alter sebab kepanjangan seluar tak sama dengan ketinggian abg long hekhekhek..abg long kan rendah comel comel jer..so kenalah potong sikit..

Sama macam baju tadi, korang boleh masukkan kod promo "PINKYMOMMA" untuk dapatkan 15% off dari harga sebenar seluar tadi..dan yang buat lagi best..pembelian sebanyak RM150 akan dapat FREE DELIVERY..sekiranya korang beli bawah dari harga RM150 tu..korang hanya akan dicaj RM10 untuk postage..still berbaloi kan..jimat minyak tak payah keluar rumah..order je nanti sampai depan rumah..dapat diskaun lagi..


Macam mana nak order? senang jer mommies..pergi ke website Matari dan register dulu account korang..lepas tu dah boleh order nak size apa..baju atau seluar yang korang nak beli..masukkan je alamat korang dan details yang diperlukan..siap semua tu korang dah boleh terus check out dan bayar macam biasa..mudah sangat..

Untuk pengetahuan korang juga..sesiapa yang membeli dengan Matari, 10% dari hasil belian korang tu, korang akan dapat menyumbang untuk kebajikan juga..pihak Matari akan memberikan uniform sekolah kepada golongan yang tak mampu untuk membeli uniform sekolah untuk anak anak mereka..alaaa ni sangat sweet kan..sambil sambil korang buat persiapan sekolah tu, sebenarnya korang pun dah tolong orang lain untuk merasa baju sekolah yang baru..


Jangan risau post di buat setiap hari..dan pihak Matari menggunakan courier Pos Laju dan juga City-Link Ekspress..so tak de masalah..semua tempat pun boleh pos ya..macam hari tu aku order hari ni..esok dah dapat huhuhu..cepat sangat kan..so tunggu apa lagi..ukur badan anak anak sekarang dan tegok size yang ada di website Matari..jangan lupa guna kod promo "PINKYMOMMA" untuk dapatkan potongan sebanyak 15%

Lagi satu berita gembira nak share dengan korang..sekarang ni pihak Matari berbesar hati nak buat contest..perghhhh hadiah lumayan giler oiii..senang jer caranya..korang just upload di Facebook gambar anak korang pakai uniform Matari dan jangan lupa guna hashtag #Matari ..make sure korang simpan resit pembelian sebagai bukti korang dah beli uniform Matari ni..baru lah korang boleh join contest..itu jerrrr..sila upload gambar sekreatif dan seceria mungkin untuk melayakkan korang menang hadiah hadiah lumayan di bawah ni:

Pemenang Pertama:  
RM1000 x 1

Pemenang Kedua:
RM500 x 3 

Pemenang Ketiga:  
Bluetooth Handset + Selfie Control + Emergency Torchlight + Range Detection x 5

Saguhati:  
Hadiah istimewa bernilai lebih kurang RM100 x 10


Website: www.matarishop.com
Telefon: 016-520 6725

Alamat: 
Matari Uniform Centre Sdn Bhd
2795, 2796, 2797 Jalan Rozhan,
Taman Industri Cherok Tokun,
14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang. 

Kod Promo: PINKYMOMMA [15% Off]

tunggu next week kak fink tunjukkan video masa menggosok Matari Uniform
serius wrinkle-free ok..




You Might Also Like

15 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Terima kasih kongsi info fink..
    Boleh akak terjah kesana pulak..
    Nak buat persediaan awal juga buat mereka..
    Selalu akak beli kat Canggih jer..

    ReplyDelete
  2. menarik ni..boleh la usha baju brand ni pulak..bsanya beli kat UG je..

    ReplyDelete
  3. bgs sgt info ni..xyah pening2 nak angkut ank2 g shopping mall beli baju. dah ade on9 keje jadi lebih mudah. tinggal ukur, order dan bayar je. thanks for the info fink.

    ReplyDelete
  4. dekat mana nak letak promo kod tu fink?

    ReplyDelete
  5. nak belikan baju adik pakai brand ni laaaaaaa

    ReplyDelete
  6. Makin mudah dah sekarang ni kan kak..

    ReplyDelete
  7. memang sesuai sangat dah ni nak beli baju sekolah budak hehe

    ReplyDelete
  8. wahhhh..senangnyeeee..tq kak fink..

    ReplyDelete
  9. sib baik xde anak. hehe. untung laa abg long, bangah hehehhehe

    ReplyDelete
  10. Wah..oklah macam nie..senang nak gosok

    ReplyDelete
  11. Warna putih je ke? Syahmi kene pakai baju hijau

    ReplyDelete
  12. menarik....nanti nak cari baju Dania..tp dia uniform biru...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!