Followers

Cara mengurangkan KOLESTROL yang TINGGI sebelum serangan sakit jantung!

9:04:00 AM

Sekarang ni macam macam penyakit kan..tak semestinya orang berbadan besar jer berpotensi ada penyakit..kadang tu orang yang berbadan kecil pun ada penyakit juga..contohnya macam kolestrol tinggi..yer la kita ni makan jer apa pun kan..maklum la di Malaysia ni meriah dengan makanan yang sedap sedap..kalau tak jaga, kolestrol yang tinggi ni akan menyebabkan sakit jantung..


Meh sini kak fink nak kongsi kisah Dato Malek Noor yang pernah dikejarkan ke hospital kerana sesak nafas..selepas pemeriksaan, doktor dapati dua saluran arteri jantung beliau tersumbat..dan bermula dari saat itu lah, Dato Malek Noor cuba berubat dan berjumpa dengan produk Pati Herba Madu dan sehinggalah beliau dilantik sebagai duta untuk produk Pati Herba Madu..


Untuk pengetahuan korang juga..mengikut kajian 83% disebabkan kolestrol yang tersumbat di saluran jantung..eh alamak tetiba seram kita wak..ok lah meh kak fink kongsikan kelebihan yang ada pada Pati Herba Madu ni:
  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Membersihakan saluran jantung yang tersumbat
  • Menurunkan berat badan
  • Melancarkan proses pembuangan
  • Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • Membuang angin dalam badan

Mesti korang nak tahu apa bahan bahan yang ada dalam Pati Herba Madu ni kan..bahan bahannya terdiri daripada madu lebah asli, halia, bawang putih, jus lemon, cuka epal dan kurma..yang penting bila sebut herba, kandungan bahan bahan yang ada mestilah 100% asli tanpa pengawet..kebanyakkan bahannya daripada makanan sunnah..produk ni juga mempunyai GMP KKM, Mesti KKM dan Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia..so korang boleh cuba tanpa was was..


Dekat sini kak fink nak kongsikan beberapa testimoni yang berjaya setelah mengamalkan Pati Herba Madu ni..dalam masa sebulan bacaan kolestrol berjaya diturunkan..dan bukan hanya untuk kolestrol jer tau tapi untuk darah tinggi dan gout juga berkurangan..yang paling best dari solat duduk jer, dah boleh untuk solat berdiri..




Yang penting kita usaha kan..makan dengan konsisten insyaAllah hasil tu akan nampak juga..lagipun harga untuk satu botol tak mahal ye korang kalau nak dibandingkan khasiat yang akan kita dapat daripadanya..hanya RM69 sahaja sebotol untuk semenanjung..manakala sabah sarawak RM79..so korang tunggu apa lagi? kalau nak dihadiahkan untuk mak dan ayah kita pun boleh..yang penting bahan bahan dalam Pati Herba Madu ni semua terdiri daripada bahan bahan asli dan sunnah..selamat mencuba ya..

Telefon: 019-253 5796 / 013-362 7775 / 012-515 7396

Harga: RM69 (semenanjung) & RM79 (sabah sarawak)

macam macam jenis penyakit sekarang kan..tak kira umur..haih seramm!
nak makan memang sedap kan tapi bila kolestrol tinggi tu memang menakutkan..



You Might Also Like

12 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. bole hadiahkan utk mak..hihi
    ;))))

    ReplyDelete
  2. Bagus produk ni. Kita makan boleh tapi beringat laaa.. sesambil amik produk supplement yg sedikit sebanyak dpt bantu kesihatan kita. Mencegah lebih baik dari mengubati.. gitu!

    ReplyDelete
  3. nak keep slim dan sihat..ni lah ubatnya hehehe

    ReplyDelete
  4. Bagus produk ni. Banyak khasiatnya. Yang penting 100% asli tanpa bahan pengawet.

    ReplyDelete
  5. menjadikan kita lebih sihat dan bebas kolestrol.. ;)

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni muda-muda pun dah dapat macam-macam penyakit. Haih, takut. Tapi saya makan pun merapu jugak hahahha. Macam nak try jugak pati madu ni buat supplemen tambahan

    ReplyDelete
  7. Slaam Diya, illy datang singgah :) hehe thank you share pasal produk ni. illy pun teringin nak cuba

    ReplyDelete
  8. abah saya ada masalah kolesterol... tgk produk ni, rasa macam nak beli hadiahkan dekat abah..

    ReplyDelete
  9. kita yang muda pun kena ambik supplement mcm ni untuk turunkan kolestrol.. kolestrol tinggi kita xtau, lagi2 kalau kita jarang check.

    ReplyDelete
  10. Kalo rasa kerap skit kepala pun elok cuba ni

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!