Followers

Bawa Hulubalang Picnic di Air Terjun Sungai Kanching..Dekat Jer!

10:26:00 AM

Cuti hari tu..eh tak ingat weekend yang mana ni hahahahaha..biasalah aku kan suka peram peram cerita..tapi masa ni pergi time weekend..kiteorang ke Air Terjun Sungai Kanching..dekat jer..dekat rawang juga hahahaha..dari rumah dalam 20 minit jer rasanya..pergi pagi sebab tengah hari takut panas sangat kan..janji dengan blogger Halim dengan Uncle Zuan dekat sana..rupanya pagi pun dah ramai orang datang..penuh parking!


Kiteorang naik tinggi juga nak sampai atas ni...dah la masa naik tu, beruk tu pandang je aku..hehhh apa pandang pandang ni..nak rampas plastik kita la tuuuu..berpeluh kakak nak sampai atas hahhahahaha..dah lamaaaa oiii tak buat keje manjat manjat camni..dah la bawa budak kembar..adoi serius penat tapi aku tengok encit papa ok jer..boleh senyum..so aku teruskan langkah kaki ni..ngader sangat tengok senyuman laki macam pembakar semangat hahahahahaha...


Sini memang banyak beruk..aku geram betul tau..tak tenang nak amik gambar..nak mandi apatah kan lagi..jangan la sesuka hati tinggal barang tak de orang jaga..kang kena rampas kang..aku memang tak mandi..duduk je tengok barang barang dengan amik gambar bebudak ni jer..tu pun tak lama aku dalam air tu..risau makanan kena curi hahahaha..damn u beruk..kadang tu bukan dia yang takutkan kita..kita pulak yang takutkan dia..menjerit jerit tu wajib bila aku tengok beruk tu nak datang..


Budak kembar ni memang suka la dapat lepas dalam air ni..pandai pulak main percik percik air macam tu..ngader sangat ni...dah menggigil pun tak nak naik ok..nasib ada papa yang rajin nak layan tempat tempat camni..dekat sini tak dalam sangat..air pun tak deras..ok la untuk budak budak nak main..

Abg long memang port dia duduk bawah air terjun kecik tu jer..siap nak riba adik duduk situ juga..eh mama dia yang terjerit jerit..dah abg long dah..tu belum lagi abg ngah nak panjat batu..huwaaaa yang sorang tu memang beraniiii sangattt..aku penat dekat sini bukan penat mandi..tapi penat nak panggil anak..apak dia cool jer..haihhh


Tengok ni..nak bawa naik atas tak nak..papa dia dudukkan jer atas batu tu..sebab masa ni dah sejuk sejuk dah diaorang berendam..dulu kecik kecik abg chik tu takut air..tapi dah besar ni..suka pula..sama naik dengan adik dia..mungkin dah besar kan..dah hilang rasa takut tu..dulu, kalau papa dia bawa mandi swimming pool..dia duduk jer sebelah aku..sikit pun tak heran nak berendam..sekarang sudah tukar laa..


Thanks pa sebab sudi layan anak anak mandi dekat sini..dah la petang tu balik Perak balik huhuhu..macam ni la long distance kan..seboleh boleh dia akan happykan anak dia walaupun dalam jangka masa yang singkat..aku pula yang penat tengok dia..handle anak penat penat dekat sini pastu nak balik Perak..moga anak anak sayang papa sama banyak macam sayang mama juga..walaupun papa tak selalu ada dengan diaorang..sebab papa cari rezeki jauh sikit uhukhuk..

anak tak de kisah pun papa keje jauh..mak yang emo lebih sebenarnya kofkofkof..




You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!