Followers

Tips Kurus untuk Sihat: Cara membuang toksin dan mengawal selera makan dari membuak buak!

10:08:00 AM

Kak fink memang tak sabar nak share benda ni dengan korang..kalau ada yang tahu..azam aku 2016 ni nak ringankan badan sikit..hahahahaha bahasa directnya nak kurus..yer aku tahu, tetiap tahun memang tu lah azamnya tapi tahun ni dia punya berkobar kobar lain machiam sikit..tapi aku tak nak kurus secara drastik..sebab bila ko turun cepat..ko naik pun cepat..give up dan terjadi lah hangat hangat tahi ayam..


Kalau dulu aku nak kurus sebab nak dapatkan body yang cantik..boleh pakai baju fit fit..eh tu duluuuu..ni dah ada anak 4 ni..baju fit tu tak mungkin la kan..kang laki aku hempuk aku kang camner? tapi kurus untuk nak sihat..nak ringankan badan..nak pergi mana mana tak mencungap..kalau kita niat kurus untuk nak sihat, insyaAllah dapat..yer tahap keyakinan aku memang level 10..tengok testimonial lagi kakak teruja..kalau dia boleh..kita pun boleh..yang penting sihat! buang segala toksin dan kerak kerak dalam usus tu dulu..


So hari tu aku diperkenalkan dengan produk Bless Teatox..selalunya air detox yang aku minum sebelum ni..tak sedapppp langsung! nak minum habiskan secawan pun dah terlompat lompat..pastu mesti rasa macam nak muntah balik..boleh dikatakan macam terseksa sangat proses ko nak detoxkan tu..serius ni..tapi bila aku minum Bless Teatox..eh apasal sedap sangat ni..apasalllll..tak cukup satu cawan..rasa macam minum iced lemon tea..minum pula kena dengan air sejuk..perghhh sedappp giler!


Kalau macam ni punya detox memang la aku happy kan..kebiasaannya aku minum Bless Teatox ni  lepas maghrib..dalam 7.30 malam macam tu..dan aku akan rasa nak membuang dalam pukul 5 pagi..yang bestnyer, aku tak rasa memulas macam nak cirit tu..rasa macam ko nak buang air besar jer..dan dalam sehari tu aku akan membuang 3 kali..tak kan lebih..legaaaaa oii pepagi dah buang najis!


Kalau korang nak tahu, kita kena buang najis sehari seberat 1 kilogram ya..kalau korang yang jenis membuang 3 hari sekali tu memang sah ada masalah usus..nak diet ke..nak cantik ke..kena bermula dari usus yang bersih..kita kena buang dulu segala mak nenek kerak dalam usus..barulah segala toksin pun akan keluar dengan lancarnya..baru lah muka akan jadi cantik bersih jer..
Tak guna korang makan supplement itu ini tapi usus korang kotor..lambat la kesannya..kena bersihkan usus dulu apa apa hal ya..kita kasi buang segala toksin, lemak, lendir yang melekat di dinding usus dengan pembuangan air besar yang lancar dulu..kalau korang nak tahu, kandungan toksin yang tinggi dalam badan akan menyebabkan pelbagai jenis penyakit termasuklah kanser..


Bukan nak takutkan korang..tapi itu lah hakikat yang ada dalam usus kita kan..makan macam macam..buangnya tak de..takut sangat kan..mesti korang nak tahu apa bahan bahan yang ada dalam Bless Tea Tox ni kan? jangan risau..semuanya bahan bahan semulajadi seperti Ekstrak Teh Hijau, Ekstrak Limau, Ekstrak Epal, Psyllium Husk dan Germa Gandum..sebab tu aku cakap tadi rasa dia macam korang minum Iced Lemon Tea..memang tak cukup segelas tu..trust me! minum tanpa paksaan..rela hati korang akan minum hari hari..sedar sedar stok nak habis dah..


Cara nak minum senang jer..sila minum dengan air sejuk ya bukan air panas..masukkan 1 1/2 scoop Tea Tox ke dalam shaker dan goncang terus..air tu hanya 150ml jer ya..aku letak ice sikit untuk rasa yang lebih wahhh! lepas tu terus minum sampai habis tau..jangan biar kan baru nak minum sebab nanti dia akan likat kalau korang biarkan lama lama selepas digoncang..tengok stok nak habis dah..aku cuba dulu baru aku berani nak share dengan korang..ini review jujur ya..


Macam mana nak beli? Senang jer..jangan risau FREE Postage termasuk sabah sarawak..semua secara online ya..korang klik link di bawah entry ni nanti dan order dari situ..buat pembayaran online ikut bank bank yang disediakan..boleh dikatakan semua bank ada sistem online sekarang ni kan..so mudah lagi keje korang..pastu tunggu barang sampai dah boleh minum dan rasa Tea Tox yang sedap itu..meh kak fink bagi details di bawah:
Harga 1 botol: RM120
-penggunaan 2 minggu

Harga 2 botol: RM180 sahaja
-Beli 2 ke atas korang akan lebih jimat dan automatik jadi ahli


2 Botol maknanya untuk sebulan..korang hanya perlu minum Bless Tea Tox ni setiap hari untuk 2 minggu yang pertama..lepas 2 minggu tu..tak perlu dah..boleh buat selang selang..lagi jimat kan? setakat ni aku minum memang tak de masalah..korang yang ada masalah nak buang air besar memang kena cuba..serius berbaloi untuk dalaman kita sebab kita sendiri tak tahu macam mana rupa usus kita kan..kena Cuci dan Buang..

Telefon:  03-2386 7773 / 03-4161 8918

pasni tak risau sangat kalau satu hari cheat day..kita detox hari hari!
come on kak fink..u can do it..cantik dan sihat misi 2016..doakannn!



You Might Also Like

5 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Tu lah.. Org kita ni ramai yg x phm. Nk kurus kena detox dulu. Pastu baru berdesup berat turun. Kulit pun lawa pelowles bersinar sbb dh takda toksik dlm bdn

    ReplyDelete
  2. cayok kak fink!

    iols dah turun 0.5kg sebab teatox ni..hahahahaa...


    tak sabar nak repet order!

    -ainie-

    ReplyDelete
  3. Wah menarik ni...akak cuma minum clenx tea je every day..itupun dah buat bertapa dalam toilet lama gile

    ReplyDelete
  4. wah bagusnya. ainul minum energy tea je.utk detox ambil benda lain. good luck

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!