Followers

Last Minute Booking: Apps yang menyelamatkan korang yang selalu last minute untuk travel!

8:19:00 AM

Saper dekat sini suka last minute plan? Kadang kadang kita bukan suka last minute pun kan tapi kekangan waktu bekerja..kekangan busy dengan kehidupan harian sendiri..tu yang buat kita suka buat last minute betul tak? Tapi sekarang ni tak payah risau dah korang..Untuk yang suka last minute booking macam kak fink ni..boleh terus download apps Last Minute Booking di play store dan iTunes..


Apps ni merupakan One Stop Travel Centre sekiranya korang ada masalah nak book flight ticket, hotel dan pakej percutian di saat saat akhir..Hanya dengan satu klik jer korang dah boleh book semuanya tanpa rasa cemas..Sebab boleh buat semua tu di satu tempat jer..Senang kan? LMB memudahkan kerja korang untuk travel ke mana mana sahaja dan bila bila sahaja..


Ok sekarang ni kak fink nak tunjuk contoh kalau korang nak book flight ticket ya..letak jer tarikh yang korang nak travel tu..nanti akan keluar segala harga dari pelbagai syarikat penerbangan yang available dan masih ada kekosongan mengikut tarikh yang dipilih..Senang kan? Tak payah nak check satu satu syarikat penerbangan mana yang masih available dengan tarikh korang tadi..


Hotel pun macam tu juga..Sama jer..Masukkan destinasi dan tarikh yang ingin dituju..Nanti akan dipaparkan segala hotel hotel mengikut tarikh percutian yang dirancang..Korang boleh pilih hotel ikut bajet sendiri..Senang jer..Klik klik dan siap untuk booking tiket dan hotel walaupun ianya Last Minute Booking hihi..
Ataupun korang juga boleh terus pilih pakej yang ditawarkan oleh LMB ni..Ni antara pakej pakej yang ditawarkan oleh LMB..Walaupun last minute tapi harga tu masih berpatutan kan..Sebab selalunya orang akan fikir, kalau last minute mesti semuanya mahal..Tapi dengan LMB harga tu masih bersesuaian dengan pakej yang ditawarkan..

Bila korang download apps LMB ni..Akan dipaparkan terus berapa lagi seat yang available untuk tarikh tu..Ni untuk mereka yang nak ambil pakej tau..Siap dengan itineary terus dia bagi ok hahahahaha..Senang betul hidup! Memang betul betul percutian idaman kan..Details sangat.. Korang tunggu apa lagi? Sila lah download Last Minute Booking untuk lebih lanjut..



Pada yang tak sempat nak pergi Matta Fair hari tu, jangan risau sebab LMB menawarkan promosi melalui Apps yang disediakan..Hari ni last day untuk korang dapatkan diskaun dengan setiap transaksi yang korang beli..Tunggu apa lagi korang..Ni lah masanya nak bercuti sambil berjimat kan..Details kak fink sediakan di bawah ni ya..


Apps: Last Minute Booking [Play Store & iTunes]

Alamat:  
No.3 Jalan Tapah, Off Jalan Goh Hock Huat, 41400 Klang Selangor
Telefon: 03-3342 1800

selamat bercuti korang..jangan risau kalau last minute ok..
download je apps tu



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!