Followers

Horlicks Nutriquest: Muat turun permainan Horlicks Nutriquest dan Kumpul Nutricoins bagi menebus hadiah eksklusif Nutriquest!

11:41:00 AM

Baru baru ni Horlicks telah melancarkan kempen Horlicks Nutriquest dan permainan Nutriquest yang boleh dimuat turun di Play Store dan iTunes di seluruh negara..Applikasi mainan ni bersesuaian untuk anak anak bermainan dalam pengembaraan mencabar mereka bagi memburu dan mengalahkan Dr. Greedy yang jahat bersama empat wira wira Nutriquest..


Dr. Greedy ni merupakan seorang saintis jahat  yang telah merampas dan sekaligus mengambil alih kilang Horlicks kerana dia tidak mahu kanak kanak mendapat manfaat dari khasiat Horlicks. Jom korang download apps mainan ni dan ajak anak anak kalahkan Dr Greedy bersama empat wira yang tinggi, kuat dan pintar..Saper wira wira tersebut?


Anak anak korang akan bersama dengan Damien yang peramah, Omair yang bijak, Akin yang lincah dan Ida yang pintar..Untuk pengetahuan korang, dalam permainan Horlicks Nutriquest ni ada pelbagai peringkat mainan. Korang akan bermula di bandar dan diikuti dengan hutan dan akan menuju ke peringkat akhir iaitu di Kilang Horlicks di mana kanak kanak akan bersemuka dan mengalahkan Dr. Greedy yang jahat tu..
Selain tu, semua pengguna Horlicks sekarang ni boleh mengumpul Nutricoins dengan setiap pembelian Horlicks sepanjang kempen ini berlangsung. Dengan Nutricoins ni korang boleh menebus hadiah eksklusif daripada Horlicks antaranya macam abg long dapat ni jam tangan daripada Horlicks Nutriquest..Selain daripada jam, ada juga keychain dan topi Horlicks Nutriquest..


Simpan Nutricoins tadi dan masuk ke dalam website Horlicks..Lengkapkan segala maklumat yang diminta dan korang dah boleh pilih nak redeem hadiah yang mana ok..Nutricoins tu macam gambar bulat di bawah ni ya..Masukkan code yang tertera di belakang tu..Jam dia best sebab abg long dah dapat jam hihi..Sekarang ni dia nak topi pula..Ok tunggu mama beli Horlicks dan redeem ya nak..

Korang tunggu apa lagi, pergi la dapat kan Horlicks dan redeem hadiah yang anak suka..Jangan lupa download sekali games Horlicks Nutriquest..Boleh la anak anak korang tewaskan Dr. Greedy yang jahat tu..Dalam games tu memang menuntut anak untuk melompat dan berfikir untuk mendapatkan coins yang disediakan..Lepas tu, baru boleh lawan dengan Dr. Greedy ok..Ni kak fink belanja sedutan video untuk games Horlicks Nutriquest seperti di bawah ni..

Redeem Hadiah dari Nutricoins: www.horlicks.com.my/nutriquest/prizes.html
Download games: Play Store & iTunes [Horlicks Nutriquest]

selagi stok masih ada ni pergilah redeem cepat tau..
nak redeem jam kena ada 5 coins..topi 3 coins dan keychain 1 coin


You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!