Followers

Tips dan Cara Menghilangkan PARUT di muka ataupun di badan dengan berkesan bersama Azanis Scar Serum!

9:04:00 AM

Pernah tak korang rasa stress dan sakit hati bila ada kesan parut tapi masih jelas kelihatan..Terutamanya kalau parut jatuh motor ke atau parut kebakaran yang kita boleh lihat dengan jelas iaitu di kawasan muka..Mesti rasa rendah diri kan..Kulit dah tak selicin dulu..Jangan risau sangat ok..Sekarang ni kalau korang amalkan Azanis Scar Serum secara konsisten..Parut tadi akan hilang sedikit demi sedikit..


Azanis Scar Serum merupakan pakar parut yang mampu mempercepatkan proses pemulihan kulit secara semulajadi..Kini Azanis Scar Serum diperbaharui dengan Vita-Cocoa Booster Formula..Gabungan antara Vitamin E dan Cocoa Butter mampu memudarkan parut lama dan baru..Sebelum ni hanya Vitamin E je tau..Selain tu, cocoa butter ni dapat melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen..


Azanis Scar Serum ni akan menggantikan sel sel parut tadi dengan sel sel kulit yang normal yang baru..Lepas disapukan dengan Azanis Scar Serum ni korang akan dapati kulit lebih licin dan rata..Yang penting kena rajin tau..Konsisten sapu tu..Yer la nak dapatkan kesan yang diingini kenalah rajin kan..InsyaAllah bila korang rajin sapukan Azanis Scar Serum ni, dah boleh ucapkan selamat tinggal pada parut tu..



Korang bukan jer akan lihat perubahan dari segi kulit yang licin tapi perubahan dari segi warna, bengkak, gatal gatal dan kemerahan pada parut.. Meh kak fink kongsikan antara testimonial yang berjaya menghilangkan parutnya dengan Azanis Scar Serum ni..Licinnnnn nyer muka adik niiiii...3 bulan jer amik masa untuk dapatkan kulit yang bebas dari parut..Eh terkagum sangat ni..


Cara nak guna Azanis Scar Serum ni senang jer..Sapukan di kawasan parut setiap pagi dan malam ataupun sekerap mungkin untuk kesan yang lebih cepat..Sapu rata rata ok..Untuk parut cacar atau terbakar, dinasihatkan korang guna selepas tanda telah kering..Untuk parut pembedahan pula, korang boleh gunakan selepas luka sembuh ataupun tertutup..


So korang tunggu apa lagi..kalau nak kulit licin dan tampil dengan lebih yakin tanpa parut, meh la sapukan Azanis Scar Serum dan nyahkan parut tu..Dengar cerita harga masih dikekalkan iaitu RM60 sahaja walaupun kualiti bahan dalam Azanis Scar Serum dah dipertingkatkan..Grab cepat sementara harga tengah promosi ni..Berbaloiiiii RM60 sebotol untuk hilangkan parut..Kak fink sediakan link facebook Azanis Scar Serum di bawah ni untuk korang dapatkan daripada pengedar pengedar yang berdekatan..


yang nak hilangkan parut jerawat tu..cepat cepat order dan amalkan ok..
moga korang beraya dengan muka yang flawless dan licin gittuuu..



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Tak boleh tahan bila muka macam kawah bulan. mesti nak kena ada something kan.. jom repair guna Azanis serum ni.. murah je

    ReplyDelete
  2. tengok gambar mamat tu, happy for him berjaya hilangkan parut :)

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!