Followers

Gula Gula Magic: Sedap dan berkhasiat dalam MENGANJALKAN dan MENCERAHKAN KULIT!

4:05:00 PM

Kak fink kan pertama kali tau cuba produk kecantikan yang sedappppp camni..Memang sesuai la dengan namanya sebagai Gula Gula Magic..Korang hanya perlu kunyah kunyah 1 ke 2 biji sebelum sarapan pagi ataupun sebelum tidur..Ada 3 perisa dalam satu bekas tu tau..Antara perisanya:
  • Apple + Honey (Hijau)
  • Chocolate + Pomegranate (Coklat)
  • Goat Milk + Apricot + Dates (Putih)

Ianya merupakan produk kecantikan untuk semua lapisan umur..Boleh dimakan seawal umur 10 tahun ya..Gula Gula Magic ni sangat sesuai untuk Anti Stress, Anti Cancer, Kecerdasan Minda, Lebih Bertenaga, Menurunkan Berat Badan dan Memiliki kulit yang cerah..Zaman zaman sekarang ni memang perlukan sesuatu untuk menghilangkan rasa stress tu kan..Korang simpan jer dalam beg, tengah tengah jalan sesak tu, boleh lah kunyah Gula Gula Magic ni..


Kandungan yang terdapat dalam Gula Gula Magic ni adalah seperti serbuk koko, serbuk delima, serbuk epal, madu, susu kambing, kurma, serbuk apricot, kolagen, trimella, L-cysteine, isomalt, vitamin C, vitamin dan mineral..Selain tu Gula Gula Magic ni mempunyai warna dan perisa yang dibenarkan..Ianya juga mengandungi bahan penstabil, pengemulsi dan agen anti pengerakan sebagai kondisioner makanan yang dibenarkan..


Kalau korang tanya kak fink perisa apa yang paling sedap haruslah chocolate tu sebab memang macam makan gula gula susu perisa coklat..Yang apple tu rasa masam sikit..Yang susu kambing tu rasa biasa jer macam kita makan gula gula bersusu..Tapi memang sedap oii..Silap silap boleh terkunyah lebih dari 2 biji hahahahaha..


Untuk pengetahuan korang dalam bekas ni ada 30 biji Gula Gula Magic..Harga? Sangatttt mampu poket ok..RM49.90 (Semenanjung) dan RM53.00 (Sabah Sarawak)..Murah ke tidok? Murah kan untuk khasiat dan kelebihan yang akan kita dapat daripada Gula Gula Magic ni..Mawar rashid pun makan Gula Gula Magic ni tau..Ohh ya, lelaki dan wanita boleh makan ya..Korang tak nak cuba ke?


Segala details kak fink senaraikan di bawah ni ya:
Instagram: @gulagulamagic
Telefon: 03-4288 6529

RM49.00 (Semenanjung)
RM53.00 (Sabah Sarawak)

dah rasa sebiji, mesti nak rasa lagi dan lagi..memang sedap!



You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. wahhh..terbaik lah!
    ms baca tajuk tu ingatkan gula2 utk budak2..hihi..testimoni pun bole tahan :)

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!