Followers

Tips Cantik Cara Mudah dengan Pinky Jeliyta dan Putri Jeliyta!

6:08:00 PM

Masa kak fink mula mula cuba lipstik daripada Pinky Jeliyta ni terus kak fink jatuh hati dengan warna dia..Maklum lah warna dia warna favourite kita wak..Tapi yang menariknya, satu tu warna pink yang lembut..More natural dan satu lagi warna yang lebih terang..Dua dua kak fink suka! Sebab bukan hanya warna dia yang mampu nampak cantik dibibir tapi juga lipstik ni tak berminyak dan mengeringkan bibir..

Bahan bahan yang terkandung dalam lipstik Pinky Jeliyta ni adalah Lemon, Madu, Aloe Vera dan kolagen daripada buah epal..Ianya menggunakan madu sebagai bahan pelembab dan semuanya bahan bahan semulajadi yang tidak mempunyai kesan sampingan bila korang memakainya..Yang penting bila pakai lipstik ni, kulit bibir tak merekah..


Kalau korang tengok packaging dia pun dah nampak eksklusif tau..Atototo kita suka sangat..Memang nampak eksklusif dengan warna hitam tu..Nampak setanding dengan produk antarabangsa kan..Yang penting tahan lama dan mampu menyerlah seri wajah walaupun seharian memakainya..Korang cuba lah nanti ok..

kod pink

Mempunyai 2 warna iaitu Matte dan Pink, korang boleh pilih nak nampak lebih natural ataupun lebih sexy dengan 2 pilihan warna ni..Meh kak fink kongsikan warna warna ni secara lebih lebih dekat seperti di bawah ni..Jujur dua dua tu kak fink suka..Bila mood rasa nak lebih relax, kak fink akan pilih yang Matte tu..Dan bila mood macam ceria ceria, kak fink akan pilih kod Pink untuk hari tersebut..

kod matte

Lagi satu yang bestnya lipstik ni, ianya tak berminyak! Kak fink paling tak suka kalau lipstik yang berminyak sebab nanti buat make up dekat muka pun rasa tak best kan..Dia creamy tapi jenis matte tau..Ni jujur..Kak fink suka sangat..Favourite lipstik yang kena ada dalam handbag dah sekarang ni..Dua dua kita bawa wak..

kod pink

Harga jualan untuk lipstik Pinky Jeliyta ni adalah RM60.00..Tapi sekarang ada promo, 1 lipstik hanya RM55.00 dan kalau korang beli 2, harganya cuma RM100.00..Nak jimat, pakat beli ramai ramai dengan adik beradik ataupun kawan kawan opis tu..Pilih jer warna Matte ataupun Pink..Terutama yang ada masalah bibir gelap tu boleh lah cuba lipstik Pinky Jeliyta ni..

kod matte

Lagi satu produk Jeliyta yang kak fink nak kongsikan dengan korang ialah produk skincarenya yang diberi nama Putri Jeliyta..Ada 3 barang je dalam Set Skincare Putri Jeliyta ni:
Putri Jeliyta Soap
Putri Jeliyta Serum
Putri Jeliyta Foundation


Putri Jeliyta Soap
Mengandungi bahan bahan seperti Aqua, Glycerin, Sodium, Laureth Sulfate, Acid Allantoin, Alcohol, Honey, Aloe Vera, Green Tea dan juga Perfume.


Cara penggunaan:
Korang basahkan Putri Jeliyta Soap tadi dengan air sehingga berbuih dan cuci seluruh wajah selama 3 minit dan bilas dengan air bersih..Wangi tau bau sabun ni..Rasa segarrrr jer dengan bau lemon tu..Selain membersihkan wajah, sabun ni juga dapat mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat..Mampu juga menghaluskan dan mencerahkan kulit..


Putri Jeliyta Serum
Mengandungi Air, Glycerin, Propylene Glycol, Saccharide Isomerate, Ascorbyl Glucoside, Methylisothiazoline dan Chlorpenesin.

Cara Penggunaan:
Titiskan sedikit Putri Jeliyta Serum ni tadi ke seluruh muka dan urut perlahan lahan sehingga rata selepas membersihkan muka..Antara 3 produk skincare yang ada dalam Putri Jeliyta ni, kak fink paling suka Putri Jeliyta Serum ni sebab kulit rasa lembab lembab dan tak berminyak..Ianya juga mempunya campuran Vitamin C yang tinggi untuk menganjalkan kulit wajah korang..Yang ada masalah sunburn ataupun eyebag, elok amalkan serum ni..


Putri Jeliyta Foundation
Mengandungi Polyglyceryl, Diisostearyl Malate, Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Candelilla Wax, Cholesteryl Hydrixystearate, Dextrin Palmitate, Iron Oxides, Methyl Crosspolymer, Tocopherol, Phenoxyethanol dan Ethylhexylglycerine.


Cara Penggunaan:
Calitkan sedikit di wajah dan sapu sehingga rata. Siap! Ianya juga mampu untuk menutup pori pori pada wajah dan bertindak sebagai pelindung daripada sinaran UV..Wangi tau sebab ada bau lemon tu..Warna sangat natural dan mampu sekata kan kulit wajah bila kita amalkannya..Dan semestinya kulit akan kelihatan lebih cerah daripada sebelumnya..Tapi untuk kak fink, ia sedikit berminyak..Pakai sikit jer pun dah cukup, kalau pakai banyak nanti rasa macam berlemuih..


Dah siap ni, sapukan lipstik Pinky Jeliyta tadi dan korang dah boleh keluar rumah dengan wajah yang manis..Yang kak fink paling suka antara banyak banyak ni, semestinya Putri Jeliyta Serum dan juga kedua dua warna Pinky Jeliyta tadi..Kena bawa dalam handbag setiap kali keluar berjalan..Kalau kata lepas solat, sapukan jer serum tadi pun dah cukup..8 kali lebih berkesan sebab kebanyakan bahan yang ada adalah daripada lemon..


Harga jualan Putri Jeliyta ni adalah RM130.00 tapi sekarang ada promo hanya RM120.00..Beli 2 sets skincare Putri Jeliyta hanya RM200.00 sahaja dan korang akan dapat FREE Postage..Amboi best sangat promo ni kan..Kalau beli 5 sets lagi murah, hanya RM480.00 sahaja..Lagi jimatkan..So kalau korang nak kulit lebih bersih, lebih cerah dan lebih anjal, boleh lah terus dapatkan sementara ada harga promo tu yer..

Harga promo hujung tahun: 
Beli 1 set Skincare Putri Jeliyta dan 1 Lipstik Pinky Jeliyta hanya pada harga RM150.00 with FREE Postage..Jimat betul ni..Yang ada masalah jerawat tu boleh lah cuba skincare ni sekarang sementara ada promo!

Kalau korang nak beli juga, boleh dapatkan produk Pinky Jeliyta dan Putri Jeliyta ni tadi seperti dengan menghubungi nombor telefon dan facebook di bawah ni ya:

Instagram: @putrijeliyta
Telefon: 012-310 0571

kak fink syak founder Putri dan Pinky Jeliyta ni suka pink macam kak fink ni
sebab warna dia dari packaging semua pink wak..comel sangat ni..



You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!