Followers

Petua Cantik Tanpa Jerawat dengan SAHI Sarang Burung

10:16:00 AM

Korang mesti dah biasa dengar tentang kebaikan sarang burung kan? Tapi pernah tak korang dengar sarang burung dalam bentuk tablet. Kebanyakan sarang burung yang ada di pasaran sekarang ni dalam bentuk air untuk kita minum kan? Haaa yang ni lain sikit. Korang hanya perlu kunyah kunyah jer. Yang bestnya lagi, tablet ni ada campuran aloe vera dan berperisa laici yang pertama di Malaysia

Kak fink sendiri dijemput dalam satu majlis perlancaran produk SAHI Sarang Burung yang diadakan di Wondermama Bangsar Village baru baru ni..Majlis diserikan lagi dengan kehadiran pelakon terkenal Elfira Loy dan juga pengasas produk SAHI, Norelissa Idayu Zainal Abidin dan Noor Aimi Mohd Yusoff.


Sebenarnya produk SAHI dah berada di pasaran dari April 2016 lagi dan lebih 50,000 botol terjual..Menurut pengasas produk SAHI Norelissa Idayu, mereka mempunyai 35 agen dan stokis di seluruh negara dan akan menambah 100 lagi agen baru dalam dan luar negara yang tertumpu kepada jualan jualan di kedai secara offline..


Kalau korang berminat nak cuba produk SAHI Sarang Burung ni, sekarang ni ada promosi sempena perlancaran produk SAHI ni tau..Hanya dengan belian 2 botol SAHI, harga yang ditawarkan adalah RM100.00 termasuk postage untuk Semenanjung Malaysia dan RM115.00 termasuk postage untuk Sabah Sarawak. Manakala untuk 3 botol SAHI hanya RM140.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM160.00 untuk Sabah Sarawak..Perghhh jimattt!

Bagi mereka yang berminat nak berniaga tapi tak tahu nak jual apa? Inilah peluang untuk korang mula berniaga dengan modal yang murah. Untuk agen, harga yang ditawarkan hanya RM35.00 sahaja. Minumum pembelian untuk agen adalah 10 botol SAHI..Tapi untuk sesiapa yang ada modal lebih, boleh lah jadi stokis sebab harga yang ditawarkan adalah RM25.00 sebotol sahaja..Minumum pembelian untuk stokis adalah 150 botol..


Untuk korang yang memang ada alahan pada kolagen, produk ni memang sesuai untuk korang sebab SAHI TIDAK MENGANDUNGI KOLAGEN..Ianya mengandungi makanan sunnah seperti Buah Tin, Kismis, Madu dan Kurma yang mampu memberi tenaga tambahan dari dalam terutamanya untuk golongan wanita..


Selain tu, SAHI juga mempunyai bahan bahan yang mampu merangsang sel kulit baru yang lebih anjal, lembut dan licin dan halus seperti Vitamin C (450mg setiap botol), Roseship, Sakura, Maqui Berry dan Rice Bran..Kalau korang nak tahu, Rice bran tu berperanan sebagai pengganti kolangen kerana ianya menghasilkan kolagen secara semula jadi. 10 kali lebih baik daripada kolagen tambahan!


Yang ada masalah susah nak buang air besar tu pun elok amalkan SAHI kerana ianya mempunyai Probiotic yang dapat membantu masalah pencernaan dan sistem imunisasi badan kita..Yang ada masalah kulit seperti jerawat batu, kulit kusam, warna kulit tidak sekata dan gatal gatal seperti resdung juga boleh amalkan SAHI..

Ibu mengandung juga boleh amalkan SAHI ni tapi dicadangkan untuk mengambilnya pada kandungan 4 bulan ke atas ya..SAHI juga membantu dalam melancarkan sistem haid yang tidak teratur dan senggugut, rekahan tapak kaki dan ruam di badan..Sesuai untuk golangan wanita dan lelaki asalkan mereka berumur 13 tahun ke atas.


Cara Pengambilan:
  • Ambil 2 biji sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur pada awalnya
  • Bila tiada lagi masalah kulit, boleh ambil 1 biji sahaja.
  • Untuk pengambilan yang berkesan, elakkan pengambilan kafein dan minum air masak yang banyak
  • Sekurang kurangnya 2 liter sehari. Lebih lagi bagus ya.
  • Boleh diambil dengan supplement yang lain tapi harus dijarakkan pemgambilan selama 1 jam

Facebook: www.facebook.com/sahibirdnest (Petua Cantik Tanpa Jerawat)

Email: sahisarangburung@gmail.com
Hotline: 011-3173 8548 / 017-708 9376

No. KKM: 200416/04/009 (Makanan)

kak fink rasa harga yang ditawarkan SAHI memang berpatutan sangat..
golongan pelajar pun jual ni untuk dapatkan side income tau..



You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. sis makan supplement nie ada apa-apa perubahan tak dekat skin ?

    ReplyDelete
  2. Pika pun suka Sahi ni. Rasa macam makan gula-gula but at the same time boleh rawat kulit. Weee~

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!