Followers

Karpet Murah Ala Scandinavian Dengan Harga serendah RM69.00

12:30:00 PM

Kak fink dah lama tau survey bab karpet ni. Bab jimat memang dasyat aku punya kira kira ahahahaha..Yer lah wak, kita tak kerja kan. Tak kan lah nak bebankan suami dengan kehendak kita yer dak? Selagi aku boleh usaha sendiri, memang aku usaha sendiri. Daripada aku survey nak beli melalu online website dari China sampai lah ke kedai bangla tepi jalan HAHAHAHAHAHA..

Dasyat kan kakak survey. Aku dah usha dah yang dekat website macam Ez Buy ataupun SG Shop. Memang ada yang berkenan tapi tu lah kena tunggu sampai sebulan. Tu yang tak sanggup nak tunggu. Penantian memang menyeksakan wak..Plus yang aku nak semua atas RM100.00. Itupun bukan untuk ukuran yang besar..


Dan hari tu masa aku pergi Legoland, aku tanya encit papa nak pergi tak Nilai 3. Dia cakap jom lah kalau mama nak pergi..Huwaaa ni jarang jarang terjadi ya. Bukan selalu dia akan kata yes kalau nak pergi tempat yang aku nak hahahahaha..Bila dia bagi green light jer, terus terbayang nak cari karpet murah dekat sana..Nak diletakkan dalam bilik solat wak..

Kiteorang terus singgah dekat kedai Carpet Prima dekat Nilai 3 tu..Masa ni dalam pukul 2.30 camtu. Kedai ni memang tepi jalan tu korang dah boleh nampak dah sebab banyak signboard dia sepanjang jalan. Yang buat lagi senang nak tengok bila memang Carpet Prima ni satu jer bangunan dekat situ..Tak de gabung dengan kedai lain.


Sekarang kan memang trend karpet ala ala Scandinavian ni kan..Masa aku masuk tu berlambak haaa dekat dalam Carpet Prima ni..Ni yang aku cari ni memang untuk saiz bilik solat..Yang tengah promo harga dia RM88.00 tapi kan diaorang ada tunjuk yang lagi murah dekat situ dan sama saiz dengan RM88.00 tu..Yang tu cuma RM69.00 jer hukhuk..Apa murah sangat ni..


Corak karpet yang harga RM69.00 dengan RM88.00 lebih kurang sama jer. Cuma yang membezakannya tahap ketebalan karpet tu.. Yang RM88.00 tu of course lebih tebal sikit dari RM69.00.. Aku berkenan jer yang RM69.00 tu tapi sebabkan aku cari warna turqoise dah tak de stok..So aku terpaksa ambil yang harga RM88.00 tu jer..


Cantik kan warna merah ni? Siapa yang memang mencari tema merah masih ada stok lagi..Yang paling banyak warna adalah hitam putih..Ya Allah kita geram juga wak warna hitam tu..Tapi kalau karpet, aku risau sikit kalau warna hitam ni sebab nanti lagi cepat nampak berhabuk kan..Ingat nak cari satu warna untuk living hall tapi tak jumpa warna yang berkenan...So beli untuk bilik solat je dulu..


Kalau korang masuk sini memang mampu rambang mata ya..Besarrrr sangat tempat ni. Lepas tu banyak sangat pilihan dia. Sebab dekat sini lah kilang dia juga..Ada banyak harga..Langsir siap pun ada dekat sini..Sejadah tebal gebu gebu tu pun murah..Haih banyak benda yang berkenan. Cuma tak sanggup nak duduk lama sebab bahang ahahahahaha..Panas wak..Bawa pula budak budak ni hari tu, memang tak boleh lama lah..Tengok, rasa, cari warna dan terus bayar..


Korang kalau nak cari karpet murah, pergi jer lah Carpet Prima tu jer..Waze Nilai 3 nanti sampai lah dekat sini..Pergi pagi sedap lah sikit..Tak panas kan..Aku nak pergi juga nanti dah hujung hujung puasa nanti..Awal awal puasa ni banyak betul programnya..Lega karpet bilik solat dah dapat pada harga bawah RM90.00 hahahaha..Yayyy Alhamdulillah..Jimat poket hikhik..

Kalau korang nak beli, aku prefer korang pergi walk in kedai terus. Nak beli online pun boleh jer tapi aku baca ramai komplen banyak masalah. Yer la mungkin sebab harga karpet dia murah dan ramai yang nak beli kan..Servis untuk pengeposan lambat lah sikit kot..Kalau kita beli sendiri ni lain kan. Dapat pilih sendiri dan terus bayar..Lebih senang. Kalau reject pun boleh tukar  terus..

Carpet Prima
Alamat: PT24333 Kawasan Perindustrian Nilai 3
Waktu Operasi: 9.00 pagi hingga 9.00 malam

nanti kak fink kongsikan mana yang menjadi pilihan yer..
semestinya turqoise yang dibeli..sama warna dengan kabinet gitew hew hew



You Might Also Like

8 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!