Followers

Lampu Flamingo dan Awan Murah di Kaison

4:49:00 PM

Sebenarnya dah lama dah kak fink survey lampu Flamingo dan Awan ni dekat online website dari China macam EzBuy & SG Shop tu. Memang ada yang berkenan tapi tak check out lagi HAHAHAHAHAHA..Masuk dalam chart je wak. Nak dijadikan cerita, ada hikmah juga lah aku tak check out tu sebab dekat Kaison dah ada jual dah lampu ni..

Dekat Kaison ada jual 3 corak. Flamingo, Kaktus dan juga Awan. Kalau dah dekat Kaison ada, baik je lah aku beli dekat Kaison kan. Beli terus boleh guna. Tak payah tunggu sebulan macam Ezbuy atau pun SG Shop tu hahahaha..Mak legaaaa..Harga pun sama je dengan harga website. Dah kebetulan hari tu, aku pergi Sunway Putra Mall, terus aku singgah Kaison sana..


Masa sampai sana berdoa minta minta lah ada lagi stok lampu ni sebab dengar kata ramai juga yang berkenan. Kalau korang tak nak buat jadi lampu pun boleh jer. Jadikan dia sebagai prop atau sekadar hiasan deko mencantikkan lagi mana mana ruang. Harga pun tak mahal tau. RM9.90 sahajaaaaa..Haaa marilah beli. Kalau ikut kan hati nak beli semua corak tu ahahahaha geramm lah!


Tapi aku pilih Flamingo dan Awan jer..Awan tu harga dia RM11.90..Tapi Kaktus dengan Flamingo RM9.90..Aku dah test dah bila buka lampu tu. Atototo cantik sangat niiii..Dia macam dim light jer..Terutama yang Awan tu memang tak sia sia ambil..Korang kalau berkenan boleh lah pergi mana mana Kaison. Dekat cawangan Sunway Putra Mall banyak lagi hari tu..


Cuma aku tak suka satu sebab dia guna bateri. Kalau boleh guna plug kan best..Bateri ni berapa lama je lah boleh ON kan..Satu keje lagi lah nak beli bateri selalu hahahahaha..Ada yang jadi hiasan jer nanti..Belum apa apa hari tu, abang long dengan abang ngah dah request yang Awan tu untuk bilik diaorang. Alaaa mama baru niat nak mendeko..Korang dah nak punyer kan..Hehh..

berhantu Kaison tu, dah masuk mesti terbeli HAHAHAHAHA..



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. cantiknyaa. ni letak dalam bilik comey bebenau <3

    ReplyDelete
  2. Cantik, nak beli jugalah nanti Diya..

    ReplyDelete
  3. Siyesly klu masuk kaison mmg rambang mata.. byk barang comel

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!