Followers

4 Warna Baru Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor Yang Sangat Cantik

9:56:00 AM

Baru baru ni kak fink berkesempatan ke Revlon Dazzling Party yang diadakan di Pusat Membeli Belah SOGO KL. Tak sabar sebenarnya nak cuba sendiri Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolour. Sebenarnya lipcolour ni telah dikeluarkan pada tahun 2016 tapi sekarang ni Revlon tampil lagi dengan 4 warna baru untuk kita cuba..


Ada sesetengah, matte products ianya akan mengeringkan bibir betul tak. Tapi dengan formula baru daripada Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolour ini, ianya mampu memberikan sapuan yang cantik dan dalam masa yang sama bibir kita terasa lembab dan tidak kering. Jangan risau dengan masalah bibir merekah ataupun berdarah ya..Kak fink sendiri dah cuba dan jatuh cinta terus!


Inilah 4 warna baru untuk Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor tu. Lebih kepada warna warna nude dan sesuai untuk semua orang kan. Yang paling kak fink suka kelabu tu. Haaa mesti korang pelik kan. Tapi percaya lah korang kena cuba yang warna kelabu tu sebab warna tu dapat memberi satu warna yang sangat cantik bila korang blend dengan warna yang lain.



Meh kak fink kongsikan keempat empat kod warna baru untuk Revlon Ultra HD Matte Metallic  Lipcolor. Mana tahu lepas ni korang pun nak cuba kan. Boleh la terus ambil warna seperti di bawah ni:
- HD Gleam (Rose Gold)
- HD Shine (Bronze Plum)
- HD Flare (Scorched Red)
- HD Luster (Grey) - My Favourite!



Untuk makluman semua, kandungan di dalam Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor ni adalah 100% wax-free dan ianya adalah gel formula. Tekstur nya ringan, high definition matte mettalic color, melembabkan dan ada sedikit bau seperti vanilla dan mangga. Wangi tapi tak kuat sangat. Just nice. Best je bila pakai tu..


Hari tu juga kiteorang dapat menyaksikan sendiri demo mekap yang dilakukan sendiri oleh Make Up Artist mereka. Menarik sebab di sini kita dapat belajar bukan hanya untuk mendapatkan sapuan yang cantik dengan Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor tapi juga dikongsikan tips tips untuk mendapatkan sapuan yang cantik menggunakan Revlon Colorstay Cream Eye Shadow..


Well party kalau tak de makanan memang tak sah kan. Semuanya ikut tema. Metallic Theme! Yang penting sedap hahaha. Kak fink suka sangat sebab semua hidangan comel comel hari tu. Sayang pula nak makan bila dah cantik sangat macam ni kan hahahaha..


Thanks Revlon for having us. Sebenarnya semua warna untuk Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor tu kak fink suka. Rasa nak ambil semua hahahaaha tapi disebabkan 4 warna baru ni juga sangat sangat menggoda. Ok kita bawa balik yang 4 ni dulu. Korang boleh dapatkan juga Revlon Ultra HD Matte Metallic Lipcolor ni, boleh dapatkan di farmasi dan pasaraya berdekatan ya..


Harga: RM42.90

kak fink suka blend grey tu dengan warna lain..korang cuba lah



You Might Also Like

4 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. revlon jue suka pakai fd colour stay untuk combination/oily.. awat lipcolour dia lawa sgt niiiii yg tepi purple tu cantikk..

    ReplyDelete
  2. Warna shine tu menarik perhatian saya lah

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!