Followers

Arayyan Kids dengan Susu Kambing dan Kiddy Kit Edu Play Untuk Anak Anak Kekal Cerdas

8:19:00 AM

Anak anak korang suka buat apa time cuti sekolah macam ni? Anak anak aku selain main basikal, main bola dan main segala mainan yang mengeluarkan peluh di waktu petang, diaorang juga suka sangat aktiviti mewarna. Terutamanya kembar dan abang ngah tu. Rumah ni memang kena stand by pensil warna banyak sikit. Dia ralit sangat kalau dah boleh mewarna ni..


Baru baru ni tengok ramai sangat review tentang Kiddy Kit Edu Play. Dalam ni ada macam macam. Masa dapat parcel ni anak anak rasa macam dapat hadiah. Mana tak nya, ada semua kelengkapan dan barang barang yang diaorang suka. Antaranya ada buku membaca, menulis dan yang paling diaorang suka semestinya buku mewarna tu.


Selain daripada buku buku ni, set ni juga dilengkapi dengan alat tulis, pensil warna, cakera padat (CD), crayon, mini puzzle dan banyak lagi..Cuti cuti sekolah macam ni kalau dipasangkan CD tu, amboi kemain suka masing masing berjoget..Kadang kadang mak pun dah terhafal kan dengan lagu lagu tu sebab anak anak kalau dah dapat tengok, bukan nya puas sekali. Nak tengok mesti nak berkali kali ahaha..Budak budak yer tak? Diaorang mudah belajar dengan muzik ni



Disebabkan kembar ni tahun depan dah nak masuk tadika, maka nya aktiviti buku buku basic seperti ABC, nombor seperti ini memang mampu membantu mereka belajar benda benda asas sebelum mereka masuk ke alam persekolahan betul tak? Bosan bosan mewarna, main pula mini puzzle yang ada dalam set tu..Harga untuk Kiddy Kit Edu Play ni untuk satu set berharga RM169.00


Disamping Kiddy Kit Edu Play ni juga, kak fink nak kongsikan dengan korang tentang Arayan Kids yang dihasilkan daripada susu kambing. Macam yang kita sedia maklum, banyak kan manfaat dan kebaikan daripada makanan sunnah seperti susu kambing ni..Macam Arayyan Kids ni, ianya Susu Kambing mengandungi Buah Delima, Susu Kambing, Kurma, Kismis, Berries, Apricot, Gingko Biloba, DHA, Pennywort, Zaitun yang sesuai bagi perkembangan minda kanak kanak dan imun badan untuk bertahan daripada penyakit..


Supplemen ini mengandungi perisa 100% buah delima (pomegranate) dan adunan susu kambing yang mampu memberi rasa sedap untuk tekak anak anak. Dah semua ingat gula gula susu. Kalau bagi sebotol pun mampu habis ya..Haisshh..Memang aku kena letak di bahagian yang tinggi sikit supaya diaorang tak minta lagi dan lagi ahahaha..


Cara pemakan Arayyan Kids ni hanya 1 ke 2 biji dan dimakan disebelah pagi dan juga malam. Tapi biasanya mesti terlajak lebih makan Arayyan Kids ni. Sebab tu kena sorok. Boleh makan paling banyak pun 2 biji je hahaha..Bukan kedekut, tapi faham je la anak anak. Asal sedap jer, mesti nak makan banyak banyak kan..

Ini sekadar ikhtiar aku sebagai ibu. Siapa tak nak anak dia sentiasa sihat. Sentiasa mudah dalam menerima ilmu yang diajar tu. Moga dengan izin tuhan, berkat manfaat daripada makanan sunnah ni, anak anak mampu jadi cerdas di sekolah dan senang urusan mereka dalam menimba ilmu kan. Yang penting kekal sihat. Baru lah boleh fokus apa yang cikgu ajar nanti..


Arayyan Kids Dengan Susu Kambing didatangkan dengan 30 biji tablet 1200mg setiap satu menjadikan Arayyan Kids Dengan Susu Kambing makanan yang lengkap untuk kanak-kanak dan boleh didapati dengan harga RM79.00 untuk Semenanjung dan juga RM89.90 untuk Sabah dan Sarawak..

Untuk pengetahuan korang kan..Arayyan Kids Global Holdings Sdn Bhd diasaskan oleh pasangan suami isteri Abdul Ahmadil Razman dan Surita Abdullah pada tahun 2010 lagi. Abdul Ahmadil selaku CEO manakala Surita sebagai Pengarah Urusan syarikat.



Mengambil masa selama 3 tahun setengah sehinggalah pada pertengahan tahun 2013, 25 buah buku asas siap sepenuhnya khusus untuk kanak-kanak bermula daripada usia dua tahun. Pada pertengahan tahun 2015 pula, kami mendapat idea untuk mengabungkan supplement minda di dalam pakej pembelajaran awal, maka kajian dibuat di makmal menggunakan ekstrak buah-buahan.


Sekarang ni tengah ada promosi kaw kaw tau..Kalau korang berminat nak rasa belikan anak Arayyan Kids tu untuk anak anak. 3 botol hanya RM100.00 sahaja sehingga 31 Disember 2017 ni. Huwaaa jimatttnyaaa..Korang grab lah harga ni..Serius anak akan suka..Anak aku makan tak boleh nak stop. Eh geram pula. Sampai kena sorokkan hahaha.Yang berminat nak beli Arayyan Kids ataupun Kiddy Edu Play ni boleh check links di bawah ni ya:
Website: www.arayyankids.biz
Facebook : @KidsArayyan
Instagram : @arayyankids

selamat mencuba..sedappp tau..mak pun suka Arayyan Kids ni



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. produk diasaskan susu kambing memang bagus, nampak macam best tengok anak2 duk makan arrayan kids tu...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!