Followers

Creator Hotel: Hotel yang sangat cantik dari segi deco dan interior

4:21:00 PM

Bila dah up gambar di Facebook dan Instagram..ada yang PM minta kak fink tolong bagi details hotel ni..saya pun nak pi sini ahahahaha..wahhhh teruja juga ke? Ok kak fink gigih edit gambar dan cecepat up entry dekat blog untuk readers tersayang..dan ini segala details yang korang perlukan ok...kitaorang check-in dekat Hotel Creator..dari Hello Kitty tu dalam 30-40 minit gitu lah..tak de lah jauh sangat sebab ikut hi-way kan..


Kiteorang dapat bilik di tingkat 4..dan dari lif tu..kami lalu di laluan ni..dari jauh dah nampak ada benda jengah kita hikhik..peek-a-boooo...awak buat apa dekat hujung tu..stalk kita eh awak.. homeynya iyerrrrr tuuuu..jengah jengah kepala pula..nasib baik kita tak terperanjat malam malam buta nampak kepala kuda kahkahkah..korang nampak tak?


Terus pergi dekat dia..oooooo awak lah yang tengok dari jauh tu eh..cool kan hotel ni..serius oiii aku jatuh hati dengan hotel ni..hotel ni kira hotel baru juga ok..dia punya design dan interior memang terbaik..kebersihan pun superb..serius antara hotel yang aku mampu bagi 4 bintang..sebab kebersihan dan keunikan hotel ni..lain dari yang lain..hispter gitu kan..


Dan ini lah di dalam bilik kami..luasssssss..katil kami 2 queen beds..adoi selesa betul la untuk kiteorang 6 beranak..anak anak pun kemain lari sana sini..konsep dia warna putih dan mustard tu buat rasa tenang jer..dah penat seharian di Hello Kitty kan..haruslah masuk bilik nak tenang tenang jer..dan kami dapat tu dari hotel ni..



Ni shower box yang kami dapat..untuk bilik ni..kiteorang dapat 4 boxes shower box..dalam tu ada shaver, berus gigi, shampoo, shower foam dan sabun..kira macam standard hotel hotel lain la tapi yang bestnya dia bagi korang dalam bentuk box..perghh cool habis..style ok..kotak tu boleh bawa balik buat apa apa yang patut hahahaha..kalau ko kreatif la kan..


Mineral water dan nescafe juga disediakan untuk tetamu hotel creator ni..jangan risau kalau tak cukup creamer dan gula tu..call jer front desk..nanti dia akan ding dong dan hantar ke depan pintu korang..aku la tu tak cukup tu ahahahaha..air nescafe dengan 1 gula  dan 1 creamer? ohhh cannot go..memang tak rasa la..harus kena 3,4 bungkus baru rasa..


Selesa jer 4 hulubalang tido atas katil tu..tapi masa tido kiteorang letak 3 orang 1 katil la ahahaha..kalau letak camni mau ada yang jatuh katil tu nanti..semua jenis tido lasak oiii..meh lah 2 tido dengan mama..2 lagi tido dengan papa..baru legaaaaa dan tenang mama nak tido..serius tak sempit..lega jer kiteorang tido malam tu..


Ni di ruangan menunggu dekat tingkat 4..dekat sini korang boleh tengok dia pasang projektor dan tembak dekat dinding putih tu..aku tak tengok la sebab dah nak balik kan..malam tu pun tak tengok sebab lebih rela lepak bilik dengan hulubalang hulubalang ni..boleh dikatakan setiap tempat hotel ni korang memang boleh bergambar..semua pun cool bebeh..


Depan lif tu nanti ada kuda dekat situ ahahahaha..dan juga pintu yang membolehkan korang pergi mall sebelahnya..oo ya hotel creator ni bersebelahan dengan mall..so kalau kata korang malam malam lapar ke..turun bawah jer dan boleh masuk ke mall untuk beli apa apa..strategik sangat lokasi hotel creator ni..



Ni semua di area lobi hotel..sempat la bergambar anak beranak dekat sini..see aku cakap dah kan..memang cantik interior dia..memang banyak kot sekarang ni hotel hotel jenis camni..memang lain dari design hotel yang biasa kita tengok..warna yang dia guna..semua nya nampak kelainan kan..so korang kalau datang johor..boleh cuba stay di hotel creator ni ya..



Depan front desk di lobi hotel pun deco dia unik kan..abg long seboleh boleh nak amik gambar dekat sini ahahahaha..masuk lah nak sangkar tu..mama amikkan jer gambar..bateri kamera penuh tak pe, posing jer la dekat mana pun..pening agaknya staff hotel tengok kakak ni asyik posing jer..tak penat ke apa hahahahaha..




Di lobi hotel ni juga ada sepohon pokok munger yang besauuuuu.. amik gambar lagi bahahahaha..nasib la laki ko mood agak baik hari tu kak fink oii..dia layan jer masa ni..tetiba angin kus kus sampai..mesti dia cakap..dah laaaa maaaa...penattt..kedip kedip mata je la jawabnya hahhahahaha..masyeh suami untuk gambar pokok munger ni..



Kalau korang perasan, dekat bunga bunga tu ada rusa putih..aku tak perasan tau tapi abg ngah nangis nangis nak rusa tuuuu..ko ghaserrrr? abg ngah oiii, ni bukan kedai mainan nak..seboleh boleh dia nak..kiteorang sampai nak minta beli jer rusa tu tapi tak jadi lah kan..pujuk pujuk cakap nak bawa makan terus dia ok jer..kalau tak mesti aku minta beli rusa putih tu ahahahahaha..alahai anak..


Untuk segala tempahan bilik korang boleh refer Agoda atau book secara online pun boleh..ramai tanya harga bilik berapa semalam..tak berani nak cakap tentang harga..apa kata korang survey sendiri ya..sebab aku tengok dia ada banyak jenis bilik..so ni segala details yang korang boleh refer nanti:

Telefon: 07-662 6888
Alamat: Lot 1566, Batu 20, Jalan Besar, Kulai Johor

hotel ni tepi jalan besar..so senang korang nampak bangunan hitam dari jauh





You Might Also Like

7 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. ini l atempat yang masih dalam wishlist lom dapat pergi lagi

    ReplyDelete
  2. murah rezeki kak fink selalu je dpt invitation yg mambahagiakan.. nak juga jejak kaki ke hotel yg awesome tu. review terbaik.

    ReplyDelete
  3. perghhhh mmg cantik!
    bilik pun besar dan selesa..

    ReplyDelete
  4. wahh cantiknya..nnti jelajah johor leh lah sgah hotel ni..

    ReplyDelete
  5. wahh.. menariknya hotel ni.

    ok. masuk dalam list planning

    Moga kesampaian. hehe

    Pinky momma.
    jom singgah blog kita
    http://shoyumilks.blogspot.my/

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!