Followers

Domino's: Pizza DTop Secret Chicken Confidential akhirnya telah terbongkar..Sedap Oii!

8:28:00 AM

Hari tu saper grab offer potongan 50% untuk setiap pembelian pizza Domino's? Dah banyak kali kak fink share dekat facebook dan instagram untuk korang beli pizza dominos pada harga yang murah tau..dan kak fink juga ada mention Domino's sekarang ni ada pizza baru yang dulu dirahsiakan..ingat tak? TOP SECRET sangat katanya..


Minggu lepas kak fink diberi peluang untuk merasa sendiri pizza Domino's Top Secret..masa sampai di rumah tu..tak sabar nak buka kotak dan rasa..perghhh cheesy sangat pizza Chicken Confidential ni.sedappppp sangat sangat sebab kak fink memang peminat cheese...so bila makan pizza ni memang rasa kena betul dengan tekak..tak loya sebab ada baby tomato di situ..


Kak fink cuba pizza Chicken Confidential yang berlainan iaitu satu daripada Classic Hand Tossed dan satu lagi yang nipis iaitu Crunchy Thin Crust..dan pilihan aku semestinya yang nipis tu..baru terasa cheese tu penuh dekat dalam mulut masa kunyah..haishh masa taip ni pun teringat lagi rasa pizza Chicken Confidential ni..


Diberi peluang juga untuk mencuba Banana Kaya Dessert..anak anak kak fink suka yang ni sebab dia manis manis sikit..bahan bahan yang ada dalam ni adalah sweet pandan kaya, banana slices, topped with cheese dan icing sugar..rasa macam makan roti dengan kaya pun ada..not bad la..selama ni tak pernah cuba pun yang ni..


Suka anak anak dapat rasa pizza terbaru dari Dominos ni..so sesiapa yang belum cuba boleh la cuba pizza ni nanti ok..kalau korang jenis yang suka cheese macam aku, sila pilih thin crust jer sebab bila nipis..korang akan rasa cheese tu lebih sikit..antara bahan bahan yang ada dalam Chicken Confidential ni adalah onion, cherry tomatoes, pineapple, chicken potpourri, roasted and shredded chicken dan semestinya top secret sauce dari Dominos..


Malam ni akan ada movie screening with Dominos..nak tengok cerita James Bond 007 uols..dengar kata ada pizza juga..huwaaa tak sabar nak makan Chicken Confidential ni lagi..serius sedap..tema adalah seperti detektif hukhuk..acahner ni..tak de idea nak pakai apa..kena bawa kanta pembesar ke apa ni hahahahaha..saper yang pergi kita jumpa malam ni eh..


Pizza Delivery: 1 300 888 333

nanti boleh belanja anak anak makan Chicken Confidential ya..
selamat mencuba!


You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!