Followers

Dashing MCFC Facial Cleanser: Ada 5 cucian terbaru dari Dashing dan Menangi hadiah 6 Hari 5 Malam ke Manchester UK

8:00:00 AM

Sekarang ni bukan wanita je yang menjaga kebersihan muka tapi lelaki pun dah makin ramai yang menggunakan pencuci muka untuk kebersihan kan..maklumlah kalau seseorang lelaki tu aktif dan terdedah pada cuaca luar yang sentiasa berhabuk dan terik matahari..muka mesti rasa berminyak dan kering..macam suami kak fink la..kerja berdekatan dengan laut..sekali balik berminyak minyak muka dia..bila diperkenalkan dengan produk Dashing ni terus dia cakap suka sebab masa cuci tu, muka rasa sejuk jer..


Ada 5 cucian Dashing dengan Kelab Bola Sepak Manchester United (MCFC) sekarang ni..korang pilih jer nak  yang mana untuk suami tersayang..ada Extra White, Whitening Scrub, Icy Fresh, Acne Free dan Oil Clear..didatangi dengan size 50g yang berharga RM6.90 dan 100g yang berharga RM10.90..semua orang mampu beli kan?


ICY FRESH
mengandungi Ice Glacier Water..sesuai untuk menyegarkan muka dan kulit yang kering..encit papa suka yang ni..sebab masa cuci tu rasa sejuk jer muka..menyegarkan dia cakap..bangun pagi bila cuci dengan Icy Fresh terus rasa segar jer..


WHITENING SCRUB
mengandungi garam laut yang membolehkan suami korang untuk skrub muka supaya kulit yang lebih cerah..sesiapa yang ada masalah bintik bintik hitam di muka boleh la korang gosok perlahan lahan ke muka secara konsisten untuk kesan yang lebih optimum..


ACNE FREE
mengandungi Zinc and Clay yang sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif dan mempunyai masalah jerawat dimuka boleh cuba jenis yang ni..cuci muka ni kita kena rajin, kalau rajin cepat lah nampak kesan kan..


OIL CLEAR
mengandungi Bamboo Charcoal yang mampu membersihkan segala minyak minyak di muka dengan lebih bersih..selalunya lelaki memang ada masalah kulit berminyak ni..macam suami kak fink juga..kerja dia yang sentiasa terdedah dengan matahari di luar tu, buat kulit dia berpeluh dan berminyak minyak...


EXTRA WHITE
mengandungi Swiss Alpine Plants yang mampu mencerahkan dan menjadikan tone kulit menjadi lebih sekata..kadang kadang ada jenis kulit yang jenis berbelak belak kan..jom kita cerahkan balik kulit yang kusam tadi..



Tunggu apa lagi..nak suami nampak lebih bersih dan kemas..hadiahkan la set cucian dari Dashing MCFC ni..siap ada pouch bag lagi..senang nak bawa pergi travel mana mana kan..eh kalau korang nak tahu sekarang ni Dashing ada contest tau..hadiah dia bestttt gilerrrr! seramai 11 pemenang bertuah akan dipilih dan memenangi Paid Trip 6 hari 5 malam ke Manchester UK..huwaaaa nangisss dengar hadiah!


Trip ni juga akan membawa pemenang bertuah ini merasai latihan selama 3 hari di City Football Academy, lawatan ke Stadium Etihad dan yang paling best tiket VIP untuk menyaksikan perlawanan antara Manchester City FC dan Manchester United pada 19 Mac 2016..kaki bola tak kan tengok jer kan..sila lah join contest ni!


Senang jer, korang hanya perlu membeli mana mana produk Dashing atau Elite dan menghantar SMS seperti yang gambar di atas ni..cepat tau korang..ada masa tak lama jer lagi ni sebab tarikh akhir penyertaan adalah pada 31 Disember 2015 ni..mana tahu korang yang bertuah itu..kita tak tahu kan..jangan lupa simpan resit pembelian sebagai bukti ok..

Harga: RM6.90 (50g) & RM10.90 (100g)
 
all the best tau korang..saper nak teringin nak pergi Manchester cepat cepat join ok..




You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. mmg nangis tgk hadiahnya Diya....

    yup harga mmg mampu milik.

    ReplyDelete
  2. Mmg syok hadiah dia...sbb akan lawan pasukan feveret saya tu...manchester united...

    ReplyDelete
  3. Amboi model possing kemain... hahaha... nnti nak try laa...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!