Followers

Bila kak fink realisasikan IMPIAN NAK KURUS 2016..Caranya? Bagaimana?

11:30:00 PM

sticky post entry until 18 january 2016..scroll down for new entry ya ;)

Dah 14 hari di tahun 2016 kan..setiap tahun azam aku nak kurus tu sentiasa ada..dari zaman anak dara sampai lah dah beranak empat ni..tehtap setia dengan azam nak kurus tu..aku rasa semua wanita pun sama..yang kurus nak gemuk..yang comel nak kurus hahahaha..tak nak sebut gemuk! nak sebut comel..peduli! Tapi asyik sebut nak kurus kalau tak de action pun tak guna ye dak?
Lagi stress bila jumpa orang..orang tanya eh pregnant ke..hohemmmjiii sangat ni..nak marah ayat tu mendoakan kan..tapi ayat tu melambangkan betapa majunyer perut ko ke depan kan sampai orang cakap ko pregnant ke? mak sentap nak..haihh tak boleh jadi ni..ok meh kita mulakan niat murni nak kurus untuk sihat di tahun 2016 ni dengan memakai bengkung modern..strap strap je dah siap!


Aku tak suka pakai bengkung jenis yang nak pakai jer dah susah..belum apa apa dah berpeluh camner? Ok kalau ada camtu, aku memang tolak awal awal..nak kurus pun dah cukup stress..ni kan pulak nak pakai bengkung yang menyusahkan..lagi buat korang stress kan..so aku pilih bengkung modern macam ni..senang pepagi nak berkejar hantar anak sekolah pun, korang dah boleh pakai..rasa sedap jer bila pakai..nak nak kalau korang sapukan cream panas tu..memang tak merimaskan..


Macam mana nak pakai? ok tak per meh kak fink share pemakaian tu meh..untuk ibu ibu yang baru lepas bersalin secara czer pun boleh pakai tanpa rasa takut takut ya..macam aku yang dah bersalin lama ni, pakai untuk kempis kan perut..kalau entry sebelum ni aku tunjuk gambar testimoni berjaya kan..tapi untuk entry ni aku kongsikan gambar bila aku memakai bengkung sebelum dan selepas ya..sekarang ni korang tengok dulu cara cara pemakaian bengkung moden yang mudah ni..


Alhamdulillah keselesaan ketika memakai bengkung ni sangat sangat disyorkan..ada 2 jenis bengkung ya iaitu bengkung modern 4 panel dan bengkung modern 3 panel..pilih jer korang nak camner ya..harga setiap satu memang tak sama..macam bengkung moden yang aku pilih adalah bengkung moden B..pendek sikit daripada A sebab hanya untuk bahagian perut yang maju ke depan tu hikhik..


Kalau kata korang nak beli tapi tak de bajet nak bayar cash segedebuk macam tu..jangan risau..owner Puan Sara ni memang baik hati..siap ada pakej ansuran lagi..serendah minumum deposit RM30 je..tak de caj tambahan ya kalau korang pilih secara ansuran..bila korang dah bayar penuh, bengkung korang akan dipos serta merta..kiranya korang menabung secara displin la kan..kalau nak tunggu one shot bayar takut bajet lari bulan bulan..so tak pe, bayar dulu sikit sikit..sampai cukup amaunnyer..korang dah boleh pakai bengkung moden tadi dan teruskan misi kurus 2016 hikhik..
Sebelum tu meh kak fink kongsikan sekali testimoni yang berjaya dengan Bengkung Moden ni..jangan risau walaupun korang bersalin secara pembedahan..tapi make sure lap bagi kering dekat kesan luka tu..sebab situ kawasan yang berlipat..kalau tak kering nanti akan berbau pula ya..aku pun dulu bersalin secara czer..memang part tu aku jaga sebab takut ada jangkitan kuman..dah kering terus pakai bengkung ni tanpa rasa was was..serius memang selesa korang..ini jujur aku cakap..material tak panas!



Untuk sesiapa yang berminat nak beli bengkung moden ni, boleh refer link di bawah ni:
WhatsApp: +6014-837 1485 [Puan Sara]


come on kak fink boleh! banyak KG yang kena dihapuskan ni..doakan ya!
makan pun bercatu bila pakai bengkung ni..kalau lebih nanti senak hahahaha




You Might Also Like

11 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Wahhh, mcm menarik ni.. Tp tu la, kene menabung dulu jap :P

    ReplyDelete
  2. Good luck Fink..
    Teruskan azam tu..
    KIPIDAP
    DONGIBAB

    ReplyDelete
  3. perghhhhh~ xleh jadi ni. nak jugak!

    ReplyDelete
  4. ida pun nak kurus! jom kak same same. tapi bengkuk takleh kongsi HAHHAHAHHA.

    ReplyDelete
  5. ehh bengkuk? HAHHA bengkung lah !!! ampunn typo! hihihi

    ReplyDelete
  6. doakan sy jgkkkk..nk kurus jgk..hukhukhukk..

    ReplyDelete
  7. Good luck.. saya pakai bengkung mcmtu ms berpantang anak no 2. Tp suka lg bengkung lilit panjang.

    ReplyDelete
  8. Moga berjaya pinky momma..
    Akak Tak pernah cuba bengkung moden, akak guna bengkung lilit panjang tu.. ;)

    ReplyDelete
  9. Lama dah tak pakai bengkung..boleh dipertimbangkan ni!

    ReplyDelete
  10. Gud luck admin...see lokmanamirul.blogspot.com...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!