Followers

Diapers, Susu dan Toys Baby murah murah sekarang mommiessss!

10:33:00 AM

Hello mommies...meh sini kak fink nak share dengan korang dekat mana diapers murah murah sekarang..eh semua kena cari murah murah ya zaman zaman mencabar ni..anak saper yang pakai diapers Huggies..sekarang ni ada potongan diskaun sebanyak 22% dari harga asal..ada size S, M, L & XL..yup semua 22% off..semua size sama..ok tu baru diapers ya..scroll lagi bawah, kak fink nak share barang murah lagi hikhik..


Nak cari botol susu pun murah tengah sales sekarang ni..potongan sebanyak 25% untuk setiap set botol susu yang ada..nak jimat beli lah yang twin pack macam di bawah ni..aku pun memang suka beli yang twin pack..dah memang anak pun twin hekhek..harus la beli yang ada 2 botol dalam 1 set kan..nak botol tinggi ada..nak botol rendah pun ada..


Rocker baby pun ada korang..murahhhhhhhh..yer yang ni memang murahhhhh betul..ada 2 warna yang tengah sales sekarang ni..pink dan biru..kedua duanya jenama Fisher Price..potongan sebanyak 38% untuk setiap rocker yang ditawarkan..dari new born dah boleh guna..tapi yang ni kaki besi tau..tak boleh lipat..korang mesti tertanya tanya berapa harga dia kan? ok sabar kejap..nanti kak fink share sekali arong dekat bawa ok..

Kalau anak jenis memang suka super heroes..boleh hadiahkan lampu superheroes ni dan pasang dalam bilik diaorang..puluh puluh jer korang harga diaaaaa..tak sampai RM40 pun hikhik..sila percaya..ada dua design yang boleh dipilih..sama ada nak spiderman ataupun hulk..cer pasang dekat bilik anak bujang korang..mesti diaorang sukaaa laaa!


Untuk anak anak yang minum susu Nan pun ada offer sekarang ni..ada lagi susu lain..tapi aku share susu ni dekat sini..kalau nak tahu lebih lagi kenalah check it out sendiri ya mommies..yang pasti semua murah murah sekarang ni..yang penting, korang just click click jer dan boleh beli pada harga yang murah..tak perlu berasak asak di shopping mall hihi..
Toys untuk anak pun ada juga..macam ni tak sampai RM100 pun..haihhh ni kalau kembar tengok ni mahu berebut ni..saper yang dah lama nak belikan anak, jangan tunggu lagi..sementara ada sales..grab cepat cepat sebelum kehabisan stok..saper nak tahu beli semua murah murah ni dekat mana terutama stok diapers tu?

laju laju klik BABY-MATERNITY ni..happy shopping mommies ;)
jangan lupa kategori Baby-Maternity tu ok..nak tengok kategori lain pun boleh



You Might Also Like

5 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Nice sharing.

    Jemput join Gold giveaway #1 by Qiya Saad powered by Sayap Infiniti Network

    www.qiyasaad.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Done follow sini.follow me back pls.:)

    www.qiyasaad.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. akak mmg takley tgk barang barang murah ni
    la ni juga pergi tgk
    tq diya

    ReplyDelete
  4. ok foineeee pampers memang nak kene beli!~

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!