Followers

Projek Travel: Sambutan ulang tahun ke 2 Projek Travel di Restoran D'Saji KL yang tak boleh move on!

9:56:00 AM

Alhamdulillah hari tu kak fink berpeluang memeriahkan sekali event anjuran Projek Travel untuk anniversary mereka yang kedua tahun..Bertemakan black and gold..Gigih aku ke Restoran Felda D'Saji KL yang terletak di Taman Tasik Titiwangsa..First time sebenarnya ke sini..Tasik titiwangsa tu pun dah lama tak jejak..Last pergi masa zaman budak budak..Meriah rupanya petang petang area situ..ghamai betul orang..


Masa masuk tu parking tu, penuhhh weiii..Tapi nasib baik ada adik kehpam Pojie offer tempat parking dekat depan pintu masuk..atotototo sweet sangat adik kehpam tu..tenkiu Pojie..Maklum kak fink datang sorang sorang..Time balik malam malam tu terghaser takut pulak hati ni nak jalan dengan kasut yang tinggi ituuu hahhahahahahahahaha..lebih tepat tersemput pula dengan kasut yang tinggi itu bahahahahaha...

Aku tak sangka Felda D'saji ni cantik oiii...Patutlah ramai yang buat wedding dekat sini..Dekorasi restoran terapung tu memang ada unsur unsur romantik..Lepas jer register, tak duduk terus jadi patung cendana di meja ya..Marilah kita bergambar dengan blogger blogger yang giler camera juga tu..Kemain masing masing tak boleh nampak camera, terus pose!


Disebabkan kiteorang diantara yang terawal..sempat lah chop meja yang tengah tengah di bawah lampu..Dekat dengan photo booth..Dekat dengan tempat makan..Bahagia betul ghaser..Majlis dimulakan dengan memperkenalkan para admin Projek Travel yang kesemuanya ada 8 orang..6 jejaka kacak dan 2 gegadis manis..Eh terjilat pulak hahahhaha..

Dah nama pun celebrate anniversary..Haruslah ada kek yang nak dipotong..Tapi aku tak paham Potia tu kenapa? Nak pegang apa tu hahahahaha..Dia macam konsep "Nak pegang hatimu jauh tak kesampaian ke apa tu" Chia Chia Chia...hahahahahaha adoii taip sambil lap air mata berderaian dipipi..


Rasanya kalau korang tak pernah rasa lagi masakan dari Felda D'Saji.korang kena cuba! Sebab tak menghampakan..Sedap sangat menu yang disajikan hari tu..Puas hati makan..Paling suka sotong itu..ya Allah lembut! Biasa makan sotong liat liat kan..Yang ni tak..Memang cukup sifat..Aku memang tak amik nasi..Amik lauk sesajer..Pastu terpengaruh dengan rara cakap Mee goreng dia sedap! Banyak lagi gambar makanan tak dapat nak ambil sebab ramai orang beratur..segan pulek..




Sambil sambil makan, kami disajikan dengan persembahan kebudayaan dari Felda D'Saji dan juga artis artis jemputan pada malam tu..Kemain tau siap ada retis jemputan dekat Projel Travel punya anniversary..Memang happy la malam tu sampai amik masa juga nak boleh ke move on..Mungkin sebab yang duduk satu meja semua happening..gila gila..Aku rasa meja kiteorang paling bising kofkofkof..



Dan acara yang paling best malam tu adalah bergambar di Photobooth Theseplay sampai bosan..Tapi masalahnya tak bosan bosan juga..Konsep dia lepas ko..ko lagi..Orang lain mohon bertabah tunggu giliran hahahaha..Pastu blur tak reti nak pose camner lagi..hhahahahaha..Tak sempat nak pikir tetiba camera dah petik..Nasib ada yang semenggah..Muka nampak sedikit peloles dari camera ThesePlay



gambar di photobooth credit to ThesePlay

Paling tak tahan..tengah ko sibuk nak adjust kedudukan ko depan camera..Tetiba nama naik untuk cabutan bertuah hahahaha..Menggelupur letak props..Naik pentas oii..Dapat ukulele warna merah untuk hulubalang..Tak sangka ada luck pulak nombor 118 malam tu..Suka bebudak ni bila tengok mama bawa balik ukulele..Rara pun dapat ukulele juga tapi warna pink hahahahaha..Mengata aku lagi!


Malam tu 2 kali aku naik pentas..Alhamdulillah rezeki..Satu untuk cabutan bertuah..Satu lagi untuk instagram terbaik..Tak sia siap kak fink live update malam tu berdozen dozen gambar..Menang cash ok..Tenkiu korang pilih gambar dari instagram akak untuk gambar terbaik..Pulang dengan penuh kegirangan di dalam kereta malam tu hahahahaha..


Thanks Projek Travel sudi jemput kak fink riuh riuh malam tu di party korang..Makan sedap..Tempat Cantik..Hadiah gebum..Photobooth terbaik.Apa lagi nak.. Moga korang terus success dan persahabatan antara korang 8 orang terus berkekalan..Sebab dalam dunia ni, bila kita rapat akan ada yang dengki..Moga korang tetap sayang antara satu sama lain dan bersatu sampai bila bila..Tetiba ucapan samekom sangat di akhir akhir entry..kehkehkeh..


Instagram: @projektravel

korang followlah Projek Travel...nanti ada contest anjuran diaorang boleh join!
hadiah semestinya best..kak fink suka join..seronok ooo..



You Might Also Like

10 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. ayat mst nak jiwa jiwa. ngaderrr. haha. aduhhh bila lah aku nk update ni. hhehehe.

    ReplyDelete
  2. Tu dia.... Gebum2 gebum kak fink.... Aummmm.. Tq kak sbb sudi mai...

    ReplyDelete
  3. Perghhhh meriahnyaa.. Tahniah Projek Travel

    ReplyDelete
  4. Bestnya menang cabutan bertuah lepas tu menang lak contest instagram jelousnya hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa, maha jangan sedih ok..
      Tak dapat menang malam tu, tapi dapat menang MSMW award. Haa, lagi hebat :-)

      Tq kak fink dan semua bloggers yang datang memeriahkan majlis

      Delete
  5. hahahha baca entry ni mcm dok borak depan2 je meriahnyer.... adeh.... muka bertuah... dpt sokmo dia jadiah... rezeki kan...

    ReplyDelete
  6. hahahha baca entry ni mcm dok borak depan2 je meriahnyer.... adeh.... muka bertuah... dpt sokmo dia jadiah... rezeki kan...

    ReplyDelete
  7. wahh bestnya kak ...huhuhu jeles tak xdpt join bersama.. tahniah juga projek travel..

    ReplyDelete
  8. meriahnye kek2 tuuu nmpk pun sedap...

    ReplyDelete
  9. Makanan sedap! Hee comel je gambar ramai-ramai tu :)

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!