Followers

Fresh to Go 7 Eleven: Menu Sedap, Jimat dan Mengenyangkan!

9:30:00 AM

Selama ni kak fink tak tahu pun dekat 7 Eleven ada sediakan menu hidangan yang sedap sedap untuk kita makan mengisi perut dalam pada kesibukan urusan seharian kan..Biasanya masuk 7 Eleven untuk beli roti anak anak jer..Tapi bila ada kawan kawan yang suggestkan FRESH TO GO antara produk makanan yang mempunyai pelbagai pilihan terus rasa wahhhh bagusnya! Mudah, Jimat dan Kenyang!
Terus google cawangan 7 Eleven yang berdekatan untuk grab menu menu Fresh to go..Yayyy kebetulan balik rumah atok ada cawangan 7 Eleven yang ada Fresh to go di cawangan Bandar Tun Razak..Akhirnyaaaa kak fink dapat pun rasa mihun goreng dan sandwich dari Fresh to go..Murah dan sedappppppp..Yang penting kenyang!


Bukan mak je happy dapat cuba menu Fresh to go ni..Anak anak pun suka! Asyik tengok orang share je menu Fresh to go kan..Tak boleh jadi ni..Kena rasa juga..Mana tahu lepas ni rasa malas malas nak masak atau tak tahu nak makan apa..Boleh lah terus ke 7 Eleven dan grab menu menu yang ada di bahagian Fresh to go macam yang korang tengok seperti gambar di atas ni..


Abg long pilih mihunnnn..Dia cakap lepas ni boleh la mama bekalkan abg long mihun Fresh to go ni..Jangan risau basi ke..Tak sedap ke..Sebab memang kak fink dah rasa ni..Sedapppppp..Korang cuba lah..Mana tahu boring dekat office tak tahu nak makan apa, boleh lah terus ke 7 Eleven kan..Ada banyak lagi tau..Bukan Mihun dan Sandwich jer..Korang pergilah check it out..Pasti tak menyesal..


Hahahahahahaha kakakkkk bagi lahhhh Fresh to go sayaaaaaa...Cute sangat staff 7 Eleven ni..Peramah! Salah satu sebab suka nak pegi 7 Eleven bukan hanya menu Fresh to go yang sedap, jimat dan mengenyangkan itu tapi kemesraan layanan daripada staff nya juga memain kan peranan..Pandai bergurau adik adik ni..Senyum jer..Sejuk hati pelanggan tengok staff camni kan..

Ni antara menu menu Fresh to go yang kak fink nak kongsikan dengan korang..Mana tahu boleh rancang nak beli yang mana satu nanti kan..Banyak juga..Lepas ni nak cuba lasagna dia pula la..Hari tu kak fink cari juga tapi dah habis huhu..Tapi mihun dan sandwich dia pun dah sedap dah korang..Selamat mencuba tau!


Bloggers boleh cuba join contest dari 7 Eleven ni..Mana tahu korang yang bertuah  kan...Masa ni lah nak tengok apa yang ada di 7 Eleven yang berdekatan dengan korang..Sambil sambil beli Fresh to go mana lah tahu rezeki  korang menang kan..Contest ni tamat 19 April 2016 ya bukan 15 April seperti di poster tu hihi..Try your luck ;)


Fresh to go menu yang sedap, jimat dan mengenyangkan!
7 Eleven..Always there for you ;)




You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!