Followers

Afy Haniff D'menc Air Freshner dan D'menc Fabric Wangi: Produk wangian dan kebersihan yang kena ada di setiap rumah!

11:35:00 AM

Pernah tak korang rasa stress bila masuk kereta ada bau yang tak sedap dihidu..Terutama pagi pagi tu..Ya Allah kak fink kepantangan tau bila masuk kereta ada bau kehpam atau makanan..Boleh mengganggu mood korang pepagi tu kan..Automatik rasa nak marah..Mood rasa macam tak best..Sebab tu aku jenis bawa perfume dalam handbag sebab aku tahu aku boleh berubah mood kalau ada bau tak best..Eh kadang aku pun risau aku yang kehpam sebenarnya hahaha..Kalau terbau, mohon bagitahu ya..Paranoid memang macam ni..


Tapi sekarang kak fink dah tak risau lagi sebab kak fink dah guna Afy Haniff D'menc Air Freshner..Aku tak pernah menyesal dengan produk serai wangi Afy Haniff dulu..So kali ni bila Afy Haniff keluarkan air freshner, aku tak teragak agak nak cuba..Sebab rekod baik dah ada sebelum ni..Takkan lah ada rasa was was lagi kan..Terus grab semua bau yang ada..


Untuk Afy Haniff D'menc Air Freshner ni ada 4 bau yang korang boleh cuba..Antaranya haruman yang ada di pasaran adalah Green Apple (Fresh Green), Vanilla (Cool Air), Autumn (Odour Neutralizer) dan juga Tutty Fruity (Sweet Scene).. Sekarang ni kak fink gantung yang Green Apple (Fresh Green) dalam kereta..Ya Allah segarrrrnyaaa..Bawa kereta mampu tersenyum je sekarang ni..Memang rasa nyaman jer..Nak nak pula kena air cond tu kan..Sesuai sangat..Nak guna air freshner tu, ikut jer arahan seperti gambar di bawah ni..


Tapi Afy Haniff D'Menc Air Freshner ni bukan je sesuai gantung dekat dalam kereta je tau tapi dalam bilik pun boleh sebab kuat bau dia..Nak wangi kan baju korang? Gantung je dalam almari..InsyaAllah baju tak kehpam dah lepas ni..Kadang tu kalau kita jenis yang kuat berpeluh, baju dah basuh pun masih ada bau tu kan..Haaa nah letak je dalam almari korang..InsyaAllah wangi dan lekat bau wangi tu dibaju korang..Cubalah..InsyaAllah tahan selama 60 hari..


Lagi satu sekarang ni kak fink ada perangai suka sembur Afy Haniff D'menc Fabric Wangi dekat langsir, cadar dan comforter setiap kali pagi dan malam sebelum tidur..Dulu suka nak pasang lilin wangi tu tapi tak payah nak bakar bakar lilin dah oii..Sembur jer insyaAllah bilik tu bau best jer..Ianya juga anti bakteria ya..Memang elok sangatlah kalau korang sembur dekat cadar, comforter dan langsir tu..


Ada 4 bau juga untuk Afy Haniff D'menc Fabric Wangi ni..Antaranya Lemon Tree (Kuning), Vanilla (Biru), Lavender (Ungu) dan Strawberry (Merah)..Kalau di tanya antara empat empat ni mana yang kak fink suka, haruslah Strawberry tu..Dah cuba yang lain tapi tetap Strawberry menjadi pilihan utama..Korang cuba lah..Citarasa kita tak sama kan..


Kalau kata pagi pagi tu nak gosok baju dengan Afy Haniff D'menc Fabric Wangi ni pun boleh..Korang boleh gunakan Lavender (Ungu) dan Vanilla (Biru) untuk menggosok pakaian yer  sebab untuk 2 warna ni ada diletakkan starch (kanji) untuk easy ironing..Jimat masa korang masa menggosok kan..Kalau musim hujan nanti, baju kita sentiasa dalam keadaan lembab dan lambat untuk keringkan, jangan risau tau..Semburkan jer Afy Haniff D'Menc Fabric Wangi ni..Nak sembur dekat seat kereta pun boleh..Yang untuk mewangikan ni sesuai gunakan botol warna merah (Strawberry) dan kuning (Lemon Tree)..


Korang boleh dapatkan kedua dua produk hebat ni di pasaraya terkenal seperti Giant, Tesco dan Aeon Big untuk Afy Haniff D'menc Fabric Wangi..Manakala untuk Afy Haniff D'menc Air Freshner tu, korang boleh dapatkan di Giant dan Tesco..So tunggu apa lagi dapatkan sekarang ya..Ni nak raya tak lama lagi ni boleh lah wangi wangikan rumah korang..
Afy Haniff D'menc Air Freshener  :
Tesco - RM 10.89
Giant - RM 8.90/9.90


Afy Haniff D'menc Fabric Wangi :
Tesco - RM 8.37/RM 9.90
Giant - RM 9.90
Aeon Big - RM 8.90/9.90/10.05⁠⁠⁠⁠


Harga ikut pasaraya...kadang kadang ada promosi, harga tu akan turun... harga paling murah tu harga promosi...So korang kalau pergi pasaraya korang tengok harga berubah ubah tu jangan pelik pula yer..Sebab tak sama harganya..Memandangkan promosi di setiap pasaraya pun tak sama..Selamat mencari yer semua..Kena cuba tau..

Email: afyhaniff@yahoo.com

para isteri kena simpan produk dari Afy Haniff di rumah sebab tak mengecewakan
aku memang guna dari dulu..bukan aku jer tapi adik beradik semua guna



You Might Also Like

5 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Boleh cuba pewangi kereta tu nanti... Suka wangi2 dalam kereta yeahhh hehehehe

    ReplyDelete
  2. mesti wangi nih.. kena cuba.. selalu beli hat serai wangi afy hanif tu jer..

    ReplyDelete
  3. Penah beli yg pandan.. Letak kt toilet.. Besh n refreshing sangattt!

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!