Followers

Padini Clearance Sales: Serendah RM3, RM6 dan RM9 jer untuk baju dan seluar..Giler shopping raya!

10:36:00 AM

Hari tu gigih oiii pergi IOI Mall Puchong semata mata nak pergi Padini Clearance..Ya Allah aku tengok harga macam nak pengsan sebab murah sangat..Mana tak nya, baju budak budak kan mahal..sekali dapat RM3, RM6 dan RM9..Ko tak nak ke? Mesti lah nak kan..Baju baju Padini memang dari dulu ok jer anak anak kak fink pakai..Tahan, simple dan smart..Gituuu katanya hahaha


Tapi lagi rasa nak pengsan bila ko tengok orang beratur seawal pagi dekat depan kedai Padini..Haihh panjang giler..Bayangkan aku sampai 9 lebih pagi pun barisan dah panjang..Korang datang pukul berapa niiiiii? Masa beratur tu pun dah rasa was was nak teruskan ke tak..Tabah ke tak sebab aku bawa semua hulubalang..Yer la laki jauh, tak de orang nak jaga kan..Nak tak nak kena lah bawa..


Pukul 11 lebih baru aku boleh masuk dalam kedai tu..Diaorang lepaskan sikit sikit sebab takut nanti dalam tu padat sangat..Bagus juga sebenarnya buat macam ni..At least kita ada ruang untuk memilih kan..Tapi yang tak bestnya ada yang bodo bodo tak gheti nak beratur tu..Sesedap hati potong que..Aku bawa 4 anak pun beratur ok..Saper yang potong que tu memang lah kena jerit dengan orang depan..Tak de sivik betul..


Baju boys dan girl dan bercampur campur..Size pun sama dah bercampur..So korang memang kena gigih memunggah hahahaha..Kena gali setiap bin tu..Aku suruh budak budak ni duduk di satu bahagian yang lapang..Semua duduk bersila..Jangan lari lari..Abg long jadi ketua pengawas kena kawal adik adik..Nasib ada abg long yang setia tolong mama dia..So masa anak anak duduk tu, mama macam lipas kudung cari baju..Terasa memang gigih hari tu..


Aku ada masalah nak beli baju anak mesti nak sedondon hahahaha..Mengader sangat pun mak tu kan..Tapi nak buat camner..Memang dah tu perangai aku suka tengok anak pakai baju sama sama..Kalau tak sama corak pun kena sama warna..Nasib lah kiteorang pergi pagi..So untuk size anak anak dari size abg long, abg ngah dan kembar memang ada lagi..Kalau dah petang petang tu aku tak pasti la ada lagi ke tak..


Tapi memang puas hati la..Nak nak size abg long kan memang murah..Biasanya size abg long kalau beli harga biasa memang menangis la sebab size besar kan..Ni dapat RM9..Sujud syukur mak tengok harga hahahahaha..Jimat oii..Design pun ok ok...Yang paling mahal aku beli pun baju berkolar dalam RM19 jer..Ok la kan..Biasa RM39 tak lari sehelai..


Aku suka bag gold tu..RM29 jer hari tu tengok..Tapi ntah la was was nak beli..Last last tak beli..Kalau warna tu pink mesti tak was was hahahahaha..Tak pe lah, janji untuk anak raya ni dah dapat kan..Mak punya nanti nanti pun tak pe..Sebab baju mak murah murah jer..Senang nak cari..Baju anak yang mahal..Sekali 4 orang mohon bertabah kalau beli bukan time sale kan..


Kasut vincci ni haaa RM10 jer..Ada banyak harga..Paling mahal pun kasut hari tu RM39 jer..Memang sawan ko duduk dalam ni lama lama..Ni hari ahad aku pergi..Kalau hari ni aku tak pasti ada lagi ke tak banyak size..Sebab hari yang aku pergi ni baru hari kedua kan..So size tu ada lagi..Nak nak aku pergi pagi..So tak risau sangat pasal size..


Dan ni lah hasil tangkapan kak fink untuk hulubalang hari tu..Jadi lah nak..Ni jer yang mama gali gali dekat bin tu yang berkenan di hati..Yang lain ada lagi tapi belang belang..Dah asyik lah belang belang pening pula aku tengok anak aku nanti kan..Kalau ada rezeki lagi, nanti lah mama top up dekat sales tempat lain..Kalau rasa nak top up la hahahaha..Vouchers Jusco ada RM200+ ..Tunggu JJ Sales la hahahaha..


saper nak pergi terus tuju tingkat 1 ya..pergi pagi kalau tak nak stress beratur
sampai hujung minggu ni jer korang..selamat menghabiskan duit..




You Might Also Like

9 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. ada nampak orang share. tapi sampai ke Puchong nun, takde orang sudi membawa T_T ni lah nasib kalau tak boleh drive. betul tu, apa apa pentingkan beli baju anak. mak mak ni boleh mix and match kan je. cantik murah and stylo gtew. baju budak mahal T_T

    ReplyDelete
  2. adoi...terpengaruh ni..tapi malasnya nak beratur kalau sales macam ni..bukan main panjang barisan..

    ReplyDelete
  3. Baru pegi smlm..igt weekdays xde org sgt,skali bratur nk masuk pon dkat sejam huu yg hampehnye,masuk 15minit je n xbeli pape kes ank pening tgk org rmai pastu mak die pon naek pening skali hihi
    So hai hai bye bye jela kat sume baju huu

    ReplyDelete
  4. akak pegi weekdays ke weekend? wa naK menggagahkan diri utk pegi esok ni. huhu

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum diya...hari tu kat jb ain pi juga...habis semua baju darwisy n damia diborongnya...memang murah betul harganya...:)

    ReplyDelete
  6. Untung ada abg long jd ketua pengawas kak..eh tu yumie ea kak...nak brg murah cmni mmg kena gigih kan

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!