Followers

Motherhood.com.my: Jom shopping diapers anak dengan diskaun sebanyak RM15 dan FREE shipping!

9:30:00 AM

Nak tak kalau kak fink bagi RM15.00 diskaun bila korang beli diapers ke, toys ke, atau apa apa jer barangan anak anak..Tak ada minimum purchase ya..Berapa pun korang beli, korang akan dapat potongan sebanyak RM15.00 ni..So meh lah mommies kita intai intai apa yang ada dekat motherhood.com.my ni..Untuk mommies yang suka beli online tu, ni masa nya korang grab barang anak anak macam diapers, toys dan banyak lagi keperluan anak yang dijual..


Senang jer nak dapatkan RM15 discounts tu..Korang hanya perlu sign up..Nak lagi senang? Just gunakan facebook korang jer..Lagi cepat dan dah boleh beli macam biasa..Kak fink suka tengok dekat bahagian diapers huhuhuhu...Maklum diapers antara barang yang paling cepat habis dalam rumah ni..Ada anak kembar kan..So masa ni lah nak gunakan diskaun tu..Jom mommies!


Kalau nak order, boleh kena 3 packs terus..Sebab untuk bahagian diapers ni memang kena order 3 sets terus..Sesiapa yang nak beli tu cepat cepat sign up dan gunakan diskaun sebanyak RM15 korang tadi..Lagi jimatkan...Oo yer, untuk pembelian sebanyak RM99.00, korang akan dapat FREE postage..Jimat lagi duit korang..Hanya klik klik online jer..





Bukan diapers jer ada tapi mainan untuk anak anak pun ada juga..Banyak juga pilihan mainan yang ada untuk mommies pilih..Mana tahu baru dapat gaji ni nak hadiahkan sesuatu untuk anak anak.. Boleh lah cuci mata dekat website ni ya..Sementara ada banyak sales yang ada sekarang ni..Yang penting grab dulu diskaun RM15 tu..

Segala barangan tidur untuk anak anak pun ada ya..comforter, bantal, diapers bag dan banyak lagi barang barang lain untuk keperluan anak ada dijual di Motherhood..Jemput lah cuci mata korang dekat sana..Kak fink ada berkenan satu diaper bag yang dijual..Kebetulan bag kembar pun dah rosak huhu..Macam tetahu je kan..Boleh guna RM15 diskaun tu..


Macam kak fink cakap di atas, kalau nak jimat lagi boleh lah korang beli dengan jumlah RM99 ke atas..Sebab automatik korang akan dapat FREE Shipping tu..Boleh pakat pakat beli dengan kawan kawan ofis..Mana tahu dia pun nak beli diapers kan..So boleh la sekali arong jer..Segala details kak fink senaraikan di bawah ni ya..



selamat membeli belah mommies..Grab diskaun sebanyak RM15 tu..



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!