Followers

Masker Keremajaan Wajah SAFI Rania Gold dan Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy yang mampu memberi keremajaan pada kulit

1:36:00 PM

Korang tahu sekarang ni SAFI yang merupakan jenama halal nombor 1 tempatan telah mengeluarkan masker penjagaan wajah untuk memberikan penyelesaian khusus buat semua wanita dalam mencerahkan wajah dan mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia..Ada 2 pilihan masker keluaran SAFI iaitu SAFI Rania Gold dan SAFI Balqis White Trilogy..


Masker Keremajaan Wajah SAFI Rania Gold

Untuk SAFI Rania Gold ni macam yang kita ketahui dutanya adalah Nora Danish..Eh Nora ni sebaya kak fink tau tapi nampak muda kan..Haihh kakak pun nak nampak muda juga ni..Maka nya marilah cuba Masker Keremajaan Wajah SAFI Rania Gold juga..Mesti korang nak tahu kandungan yang ada dalam masker ni kan? Ianya diperkaya dengan Bio Nano Emas 24K dan Bio Hialunorik dengan Vitamin B3..

Biasanya masker yang biasa kita guna hanyak dapat cover di permukaan wajah jer kan..Tapi untuk Masker Keremajaan Wajah SAFI Rania Gold ni, ianya dapat cover hingga ke bahagian leher..Ianya memberi kesan menyeluruh dalam menambahkan keanjalan wajah agar tidak lesu dan kusam..Kehebatan teknologi Nano Gold dapat menghasilkan kolagen untuk mengurangkan garis halus di muka dan memberi keterampilan remaja  sebelum usia pada kita dan juga mencerahkan kulit

Harga: RM6.90 per pek


Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy

Kombinasi antara Nano Biowhite, Arbutin dan Kiwi yang sangat kaya dengan Vitamin C dapat bertindak untuk menyerap masuk ke dalam 3 lapisan kulit bagi menghasilkan kulit wajah yang halus dan cerah dengan lebih efektif..Korang boleh gunakan masker ni selamat 20 minit sebelum tidur..Lepas tu mesti korang dapat rasa kesegaran pada wajah pada keesokan harinya..Cubalah nanti!

Selain tu, Hialuronik Asid yang ada pada masker ni dapat membekalkan kelembapan berpanjangan agar kulit wajah terasa lembab dan lembut jer..Balik dari kerja tu mesti korang penat kan..So sebelum tidur tu boleh lah manjakan diri sekejap untuk bagi kulit kita satu kesegaran dengan menggunakan Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy ni..

Harga: RM5.90 per pek


Kak fink dah cuba dah..Korang bila lagi nak cuba tu? Memang terasa lembab..Yang bestnya macam kak fink cakap di atas tadi, masker keremajaan wajah SAFI Rania Gold ni, macam kak fink cakap dia boleh cover sampai bahagian leher..Dengan leher leher boleh bersalut masker ok..Tak de lah muka jer nampak lebih anjal kan..Leher pun kena uols..


Website: www.safi.com.my
Instagram: @safimalaysia

dapatkan di pasaraya berdekatan korang untuk mencuba ya..
sejuk oooo...best jer pakai sebelum tidur ni..



You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!