Followers

SM Parfum Collection: Bauan orang kaya pada harga mampu milik dan berkualiti!

3:28:00 PM

Kak fink kan memang orang yang jenis suka kan perfume..Boleh tanya husband ahahahaha..Sanggup patah balik rumah kalau terlupa spray perfume dik..Bukan bermakna badan busuk sangat sampai tak boleh tinggal perfume tapi korang percaya tak dengan perfume ni, ianya mampu mengubah mood kita..Yer kak fink kalau stress atau rasa nak tenang dan aman jer mesti nak ada bau yang wangi wangi..

So bila kak fink diperkenalkan dengan SM Parfum Collection ni terus kak fink nak test semua bau..SM ni stand for Shah Mumtaz..Korang kenal tak Shah Mumtaz tu siapa..Haa tahu tak Taj Mahal tu..SM Parfum Collection ni diinspirasi dari kisah cinta Shah Jahan dan isterinya Mumtaz Mahal..Betapa mewanginya cinta Shah Jahan kepada Mumtaz Mahal ni seperti itulah  mewanginya SM Parfum Collection ni kalau korang gunakan tau..


SM Parfum Collection ni dibahagikan kepada 2 jenis iaitu koleksi Adam untuk golongan lelaki dan koleksi Eve untuk golongan wanita macam kak fink ni..Terdapat 10 pilihan bauan untuk lelaki dan 15 pilihan bauan untuk wanita yang diinspirasikan dari wangian jenama terkenal di bawah SM Parfum Collection ni..Yang paling kak fink tak boleh move on ialah dengan bau Jadore by Dior..Ya Allah samaaaaaa! Dah lah tu tahan lamaaaaaaaaaaa..Even dah beberapa hari pun, wangian tu masih ada lagi tau..


Haaa kotak pink ni untuk golongan wanita..Kalau nak jadikan hadiah untuk yang tersayang pun boleh ya..Sebab kalau korang beli, memang akan dapat dengan kotak macam ni..Untuk pengetahuan korang, bauan koleksi Adam dan Eve ni akan menambah kesan tarikan pheromones yang terdapat dalam tubuh setiap manusia . Menurut kajian, ia dapat memberi kesan tarikan lelaki kepada wanita atau sebaliknya..


Kalau ada gaduh gaduh manja dengan pasangan tu, mohon semburkan jer perfume ni..Terus baik esoknya tu hahahaha..Sebab tu kak fink cakap, kalau stress atau rasa macam tak tenang, kak fink suka semburkan perfume..Bauan tu sendiri akan buat korang rasa lega..Terutama bauan yang memang korang suka..I want Diorrrrrrrr...Sila lah cuba Dior untuk akak akak tu sebab bau Dior dari SM Parfum Collection ni memang best!


Dah nama pun ada koleksi untuk lelaki dan wanita, teruslah bagi husband kita satu..Amboi sangat ni..Pepagi sekarang pun pakai perfume pergi kerja hahahaha..Sebab suami kak fink tak suka bau bau yang memeningkan tapi dengan SM Parfum Collection dia boleh pakai..Kalau korang nak tahu, 80% adalah Pati wangian tersebut dan 20% adalah air..Patutlah wangian tahan lama..


Mesti korang nak tahu, apa wangian yang ada untuk koleksi Eve dan apa wangian yang ada untuk koleksi Adam kan? Ni haaa dekat bawah ni, kak fink kongsikan untuk korang pilih..Tapi jujur kalau tanya kak fink mana yang paling kak fink suka? Pertama pastinya Jadore by Dior dan kedua Bombshell by Victoria's Secret..

Kedua dua ni memang favourite kak fink..Tapi yang paling banyak orang nak mengikut kata founder SM Parfum Collection ni adalah Lady Million by Paco Rabanne..Selalu je sold out Lady Million..Hari tu pun kak fink tak dapat nak bau yang Lady Million tu..Sejak dilancarkan di hari pertama, SM Parfum Collection dah terjual sebanyak 300 unit botol..


Ni antara testimoni yang boleh kak fink kongsikan dengan korang..Bab wangi tu memang tak boleh nak sangkal ya..Bila korang beli, mohon spray dekat baju atau tudung korang sebab bau tu akan tahan wanginya sampai 2 - 3 hari..Ini pengalaman sendiri, kak fink sendiri spray di tudung dan tudung tu kak fink biarkan beberapa hari. Jangan kata pegang je baru boleh bau tapi bila kak fink lalu kawasan yang kak fink sangkut kan tudung tu pun dah boleh bau Dior tadi hahahaha..Sukaaaa!


Inilah dia founder SM Parfum Collection yang sangat baik hati dan merendah diri ni, Encik Shahrul Anuar Ahmad. Terima kasih lah Encik Shahrul sebab keluarkan wangian yang selama ni saya tak mampu nak beli tapi sekarang saya dah mampu semburkan banyak kali dibaju saya. Bak kata Encik Shahrul, nak bau orang kaya tapi pada harga yang mampu milik dan berkualiti, boleh dapatkan terus SM Parfum Collection..Saya nak Jadore by Dior, satu lagi ya Encik Shahrul hahahaha..


SM Parfum Collection
Koleksi Eve dan Adam hanya pada harga RM69.00


Email: shahmumtaz.collection@gmail.com
Telefon: 012-5566 949 / 017-3344 818

sesiapa yang berminat nak jadi dealer ke, nak jual ataupun beli
boleh hubungi email dan nombor telefon di atas ni ya..



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Tudiaaaa kak diya.. J'dore by Dior jugak jadi pilihan hati kan.. Hehehee.. Kak diya dapat tukar tak perfume nya?

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!